Supervuoro Verkkolehti »

Oulun Lippo 2023

Viestejä
177
Näköjään on Lipolta rahat vähissä, kun nimilaputkin oli mallia maalarinteippi ja tussi... Ja tämä on ainakin tarkoitettu huumoriksi.

Olisihan tuo eilinen voinut päättyä eka jakson osalta toisinkin päin ilman Lipon ulkopelin haparointia. Ja toisen jakson teki taas tiukaksi Lohen ulkopelin virheet. Tietysti voi ajatella, että hyvä sisäpeli painostaa virheisiin.
Et varmaan silti ole aivan hakoteillä tuon rahan suhteen. Kuten Pattijokisen viesti osoittaa, siellä maksuja maksamatta. Eikä edes mitään aivan pikkusummia. Oli käyttäjä kuinka trolli tahansa, tuskin hän itse noita Lipon maksamattomia maksuja päästään keksii, vai mitä?

Edelliset maksut ovat maksamatta, yleisökeskiarvo laskenee, eikä selkeää panosta kesän peleissä ole, joten sponsoreiden kiinnostuskaan Lippoa kohtaan tuskin on korkealla. Ei tämä siis hyvältä näytä. Jimi saa tehdä varmaan toimistolla enemmän kun sen kuuluisan täyden päivätyön.
 
Viestejä
9
Et varmaan silti ole aivan hakoteillä tuon rahan suhteen. Kuten Pattijokisen viesti osoittaa, siellä maksuja maksamatta. Eikä edes mitään aivan pikkusummia. Oli käyttäjä kuinka trolli tahansa, tuskin hän itse noita Lipon maksamattomia maksuja päästään keksii, vai mitä?

Edelliset maksut ovat maksamatta, yleisökeskiarvo laskenee, eikä selkeää panosta kesän peleissä ole, joten sponsoreiden kiinnostuskaan Lippoa kohtaan tuskin on korkealla. Ei tämä siis hyvältä näytä. Jimi saa tehdä varmaan toimistolla enemmän kun sen kuuluisan täyden päivätyön.
Siinäpä onkin oiva syy mennä raksilaan paikan päälle seuraan peliä.
 
Viestejä
38
Siinäpä onkin oiva syy mennä raksilaan paikan päälle seuraan peliä.
Läpilyönti Oy yhtiönä ei alennu yleisellä tasolla sapelien kalisteluun omien eikä muidenkaan
seurojen taloustilanteiden puimiseen koska niiden julkisuuteen tuominen mm.ssa Somessa
olisi kuin pohjaton suo johtamatta mihinkään konkretiaan ja yhtiö on myös antanut työrauhan
omalle ja muille joukkueille
 
Viestejä
11
1685094981725.png

Tässä illan kokoonpano. J.Partanen kertausharjoitusten vuoksi pois rosterista.
 
Viestejä
4,397
Mitä tämä kysymys tarkoittaa?
Kannus-pelissä tuli käytyä. Tästä Lipon on hyvä parantaa esityksiään.

Oskari Salmela jymyjussit, Kasperi Salmela Lippo

Jompi kumpi pelasi kärkenä, toinen numerolla kaksi kumpi oli.
 
Viestejä
969
Oskari Salmela jymyjussit, Kasperi Salmela Lippo

Jompi kumpi pelasi kärkenä, toinen numerolla kaksi kumpi oli.
Kasperi pelaa Lipossa edelleenkin, mitä hänen tapauksessa tarkoittaa "Lipon aikoina"?
Oskari pelasi Lipossa aika paljon numerolla 2 ja Kasperi on pelannut numerolla 1 mutta ihan heti en muista ensimmäistäkään peliä jossa veljeksillä oli numerot 1 ja 2. Sellaista on silti voinut tapahtua. Vanhoista ottelupöytäkirjoista voi tarkastella asiaa.
 
Viestejä
4,397
Minä taas muista kristallinkirkkaasti että toinen veljeksistä löi 1-tilanteessa läpi kakkospuolelta ja kiersi kunnarin ja 2 juoksua lipolle.
 
Viestejä
533
Ensimmäinen kotiottelu. Odotettu & pelätty lopputulos. Näitä ei saisi tulla enää mutta luulen että tappioita tulee kotonakin vielä monta. Mutta murskalukuja ei enää yhteen jaksoon kotona, kiitos.
Jere Viitasalo ja Jarmo Viittanen kehiin tarvittaessa...
No tämä oli sellainen viesti jollaisia Lipon kannattajana aina joskus tulee tappion hetkellä.
 
Viestejä
177
Läpilyönti Oy yhtiönä ei alennu yleisellä tasolla sapelien kalisteluun omien eikä muidenkaan
seurojen taloustilanteiden puimiseen koska niiden julkisuuteen tuominen mm.ssa Somessa
olisi kuin pohjaton suo johtamatta mihinkään konkretiaan ja yhtiö on myös antanut työrauhan
omalle ja muille joukkueille
Se on hyvä ja jalo päätös. Tuskin täällä minkään muunkaan seuran virallinen taho kaivelee muiden seurojen taloustilanteita, vaan se spekulaatio jää meille, kannattajille. Lipon tai muiden seurojen. Spekulaatio on kuitenkin faneille olennainen osa lajia. Joissain seuroissa spekuloidaan peliotteilla, joissain taas taloudellisella tilanteella. Mikä milloinkin on ajankohtaista ja mihin seurajohto antaa aihetta. Kannattajien spekulaatiota ei mielestäni voi, eikä kannatakaan yrittää hiljentää tai vähätellä, kuten Lipon palstalla yleensä tehdään.

Mutta se siitä retuperällä olevasta taloudesta. Itse näin, ettö Lipossa olisi ollut potentiaalia tehdä "alajärvet" tällä kaudella, eli haastaa nuorella porukalla Superin paikasta tosissaan. Eikä se toki vieläkään mahdotonta ole, sillä kausi on vasta alkutekijöissään ja nuori joukkue kehittyy varmasti kauden aikana paljonkin. Kuten kuitenkin yllä todetaan, ei näitä tappioita, varsinkaan kotona, kärsisi juuri tulla enää.
 
Viestejä
969
Eikä se toki vieläkään mahdotonta ole, sillä kausi on vasta alkutekijöissään ja nuori joukkue kehittyy varmasti kauden aikana paljonkin. Kuten kuitenkin yllä todetaan, ei näitä tappioita, varsinkaan kotona, kärsisi juuri tulla enää.
Mutta onhan asialla muutakin arvoa. Pidän täysin mahdollisena että Lipon joukkue kehittyy vielä kauden aikana mutta en usko että joukkue voisi kauden päätteeksi nousta Superpesikseen. Se ei kuitenkaan estä minua seuraamaan Lipon otteluita. Olipa tulokset sitten voitollisia taikka tappiollisia, minä en kuulu niihin jotka liittyvät seuraajiin vasta sitten kun taso on vaadittavan korkea vaan olen mukana kaikkina aikoina.
Jos pelaajien taso riittää "vain" Ykköspesikseen niin olkoonpa sitten niin. Minä arvostan toiminnassa mukana olevien työpanosta iloiten vaikkapa vain siitä että Oulussa edes pelataan pesäpalloa kilpailutasolla ja kiitoksena siitä annan oman pienen panokseni maksavan katsojan ominaisuudessa.
Tappioihin on edelleen varaa, ei se toimiani muuta. Lipon pelejä olen seurannut vuodesta 1991 ja monenlaista on tullut koettua.
 
Viestejä
297
Ihailtava asenne Zalalla, jospa joskus pääsisi oman joukkueen kanssa samalle levelille, eikä aina vaan vaatisi parempaa.

Mutta missä Kontiola????
 
Viestejä
17
Mutta onhan asialla muutakin arvoa. Pidän täysin mahdollisena että Lipon joukkue kehittyy vielä kauden aikana mutta en usko että joukkue voisi kauden päätteeksi nousta Superpesikseen. Se ei kuitenkaan estä minua seuraamaan Lipon otteluita. Olipa tulokset sitten voitollisia taikka tappiollisia, minä en kuulu niihin jotka liittyvät seuraajiin vasta sitten kun taso on vaadittavan korkea vaan olen mukana kaikkina aikoina.
Jos pelaajien taso riittää "vain" Ykköspesikseen niin olkoonpa sitten niin. Minä arvostan toiminnassa mukana olevien työpanosta iloiten vaikkapa vain siitä että Oulussa edes pelataan pesäpalloa kilpailutasolla ja kiitoksena siitä annan oman pienen panokseni maksavan katsojan ominaisuudessa.
Tappioihin on edelleen varaa, ei se toimiani muuta. Lipon pelejä olen seurannut vuodesta 1991 ja monenlaista on tullut koettua.
Kuin omalta näppäimistöltäni. Loppujen lopuksi sillä ei ole mitään merkitystä millä sarjatasolla joukkue pelaa. Olen aina tukena. Rakkaus seuraa kohtaan on niin syvällä ettei siihen mikään sarjataso tai menestys vaikuta.

Nyt ollaan rakennusprojektin alussa. Tämän kauden realistinen tavoite lienee sarjapaikan säilyttäminen ja samalla omien nuorien kehittyminen. Nyt valetaan pohjia tulevaisuuteen.
 
Viestejä
276
Eikö se Lippo talvella ilmoittanutkin omaksi tavoitteeksi nousta superiin 3-5v aikajänteellä? Antakaahan nuorten poikien pelata ja kehittyä.
 
Viestejä
85
Varmaan se tavoite tälle kaudelle on pysyä sarjassa ja kehittää pelaajia, eilisen pelin toinen jakso osoitti että joukkueessa on tulevaisuuteen potentiaalia ja paljon. Nyt on kuitenkin hyvä muistaa että tämän kauden joukkueen runko on viime vuonna suomaria pellanneita pelaajia + muuta kokeneempi jannu. Hyvä tästä tulee, maltti on nyt valttia.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös