Supervuoro Verkkolehti »

Virpi Hukka: ”Jotkut tulevat peleihin katsomaan vain perseitämme, se on epäkunnioittavaa”

Viestejä
2,813
Hukan teksti "Välillä kuulee, että jotkut tulevat peleihin katsomaan vain perseitämme! Se on epäkunnioittavaa, tuollaiset kommentit voisi pitää omana tietonaan. Teemme ison työn pesäpallon eteen, ja haluamme tarjota mahdollisimman hyvää peliä.Toivoisin, että keskityttäisiin siihen, Hukka kommentoi".

Tavaa tuo teksti kokonaisuudessaan, avauksessa olevasta linkistä. Vielä parempi jos ymmärrät luetun tekstin. Minusta naispesäpallon arvostus ei ole muutamasta perseen tuijottelijasta kiinni. Minä en ole missään kertonut hyväksyväni mitään häirikköhuutelua katsomossa, en susille enkä hukille.
 
Viestejä
2,813
Naisten pesäpallon arvostus ei ole mistään perseen tuijottelijoista kiinni. Nyt menee jo kunnon uhriutumiseksi.
 
Viestejä
11,878
Naisten pesäpallon arvostus ei ole mistään perseen tuijottelijoista kiinni..

No niin, nyt aletaan päästä ytimeen, mistä se naisten pesäpallon arvostus on kiinni! Onko se liian alhainen niinkuin Hukka sanoo vai arvostetaanko sitä liikaa? Vai onko se kenties kohdillaan. Ja mitä se arvostus oikeastaan on?

Normi meidän isä - teidän isä -väittelystä tässä keskustelussa uupuu vielä ehkä pari argumenttia ja normi mies-nais -keskustelusta samoin. Mutta eihän tämän tarvitse normien mukaan mennä.

Mä ymmärrän Hukkaa täysin jos kuvantunlaista huutelua kuulee. Se on asiatonta ja siitä pitää vain päästä eroon. Yleisesti ottaen olen sitä mieltä, että pesäpallo tarttee jokaisen mahdollisen maksavan katsoja katsomoon mutta ehkä mä kuitenkin laitan asiattomuuksien huutelijoihin rajan.
 

Pallo muuntajalle

Kerro ihmeessä mistä se on kiinni, kun sen Hukkaa paremmin ainakin tunnut tietävän?

Eikä kukaan ole väittänyt, että perseen tuijottelu veisi arvostuksen naisilta, vaan se on erittäin näkyvä merkki siitä, että heitä ei arvosteta. Syy vs. seuraus.

Uhrilta tunnut sinä, kun puolustaudut ikään kuin olisit jäänyt kiinni perse-huuteluista.
 
Viestejä
2,813
Hukan sanomaa"Monet urheilua seuraavat ymmärtävät pesäpalloilijoiden urheilullisuuden, mutta paljon on heitäkin, jotka ovat sitä mieltä, ettei pesiksessä tule edes hiki, Hukka pyörittelee päätään".

Taitaa tämä väite koskea miehiä, naisia, tyttöjä, poikia...jos ei ole selvillä huippupesäpallon vaatimuksista. Jos pesäpalloa tulee katsomaan pelkästään jonkun perseen takia niin tauti on tietenkin vakava.
 
Viestejä
3,260
Koko tämä keskustelu on irvokas ajan kuva. Ensin naiset itse teettävät alastonkalenterin, jota halutaan kaikkien ostavan. Sen jälkeen tiedostavat feministit nostavat naisen esineellistämisen puheenaiheeksi. Kaikki vastakkaiset kommentit ovat vääriä ja pelkästään ruokkivat näitä esille pyrkiviä. Miksi Hukka tekee tätä? Hän pystyisi olemaan esillä peliesityksilläänkin. Mutta kun pitää olla niin metoo.
 
Viestejä
11,878
Mitä te kundit sillä naisurheilun dissaamisella haette? Pelkäätte, että naisurheilu alkaa kiinnostamaan seuraajia enemmin kuin miesurheilu, koska siinä tapahtuu enemmin ja on enemmin spontaanisuutta? Ette kait kuitenkaan, joten Jotain muuta, mitä? Vai ihanko huvin vuoksi on kiva heittää läppää naisista ja vieläpä niiden kuullen?

Huonoa käytöstä tässä yhteydessä asiattomuuksien huutelua ei tarvitse sietää, saati tukea, sille ei vaan ole sijaa.
 
Viestejä
2,813
Hukan kommentit: "Monet urheilua seuraavat ymmärtävät pesäpalloilijoiden urheilullisuuden, mutta paljon on heitäkin, jotka ovat sitä mieltä, ettei pesiksessä tule edes hiki, Hukka pyörittelee päätään".
"Välillä kuulee, että jotkut tulevat peleihin katsomaan vain perseitämme! Se on epäkunnioittavaa, tuollaiset kommentit voisi pitää omana tietonaan. Teemme ison työn pesäpallon eteen, ja haluamme tarjota mahdollisimman hyvää peliä.Toivoisin, että keskityttäisiin siihen, Hukka kommentoi".

Miten Hukka aikoo saada jotkut ihmiset ymmärtämään, että pesiksessä tulee hiki ja on muutakin katsottavaa kuin perseet? Olisiko klikkiotsikkoon mahdollista saada monipuolisempaa informaatioita kuin perse?
 
Viestejä
3,260
Tässäkään keskustelussa kukaan ei ole dissannut naisten urheilua eikä varmaan kukaan edes kyseenalaista naisurheilijoiden tasoa. Jokainen myös tajuaa, kuinka pitäisi käyttäytyä. Kaikki vaan eivät osaa ja se on hediän häpeänsä. Ongelman poistaminen kokonaan on vaikeaa, koska aina näitä huutelijoita on löytynyt ja tulee löytymään. Veikkaanpa, että 99,5% miehistä ei kuitenkaan pidä huutelua hyväksyttävänä.
 

Pallo muuntajalle

Miten Hukka aikoo saada jotkut ihmiset ymmärtämään, että pesiksessä tulee hiki ja on muutakin katsottavaa kuin perseet?
Hukka on kertonut aamurutiininsa, ruokavalionsa, punttitreeninsä, paljonko nousee, peliä edeltävät rutiininsa, kylmä- ja lämpöhoitonsa.

Mutta turpa kiinni huomiohuorapelle, eikös joo?

”Tervetuloa vain itse kokeilemaan” – pesiksen teräsnainen lyö tiskiin kivikovat salituloksensa
Olisiko klikkiotsikkoon mahdollista saada monipuolisempaa informaatioita kuin perse?
Hukka tai kukaan muukaan naisurheilija ei pysty vaikuttamaan pilkunkaan paikkaa median otsikoissa.
Tässäkään keskustelussa kukaan ei ole dissannut naisten urheilua eikä varmaan kukaan edes kyseenalaista naisurheilijoiden tasoa.
Hukan on kehotettu olemaan hiljaa. Hukka on pelle. Hukka on huomiohuora. Hukka valehtelee ja/tai liioittelee. Hukka on tehnyt alastonkalenterin (ei ole) vuosikausia sitten, joten hän on ikuisiksi ajoiksi menettänyt oikeutensa puhua itseensä kohdistuvasta asiattomasta käytöksestä.

Mutta ei varmasti ole mitään dissattu.
Jokainen myös tajuaa, kuinka pitäisi käyttäytyä.
Tämän keskustelun perusteella tuntuu, että ei todellakaan tajua. Irvokasta?
 
Viestejä
2,813
Onkohan Hukka kertonut sukupuolen niistä katsojista jotka tulevat peleihin katsomaan vain persettä ja vielä vähättelevät pesistä urheiluna? Kannatan ehdottamasti lökäpöksyjä kaikille pesispelaajille sukupuolesta riippumatta.
 
Viestejä
2,813
Minä ihmettelen edelleen että millä ammattitaidolla Hukka tietää kuka on pinnallinen katsoja, joka on tullut katsomaan ainoastaan hänen persettään?
Keskisuomalaisen otsikko"IL: Kirittärien Virpi Hukka otti kantaa pinnallisten katsojien toimintaan: "Jotkut tulevat peleihin katsomaan vain perseitämme"
 

Pallo muuntajalle

Minä ihmettelen edelleen että millä ammattitaidolla Hukka tietää kuka on pinnallinen katsoja, joka on tullut katsomaan ainoastaan hänen persettään?
Kuinka perkeleen vaikea se on tajuta, että Hukka ei kirjoita Iltalehden tai Keskarin otsikoita?

Keskarin toimittaja on kirjoittanut "pinnallisista katsojista", Hukka ei ole sanallakaan puhunut mitään tuollaista.
 
Viestejä
2,813
Suora sitaatti Hukan sanomisista:"Välillä kuulee, että jotkut tulevat peleihin katsomaan vain perseitämme"!

Olen jo monta kertaa pyytänyt tavaamaan tuon lapsellisen jutun ja vielä helpottaa jos ymmärtää luetun. Joku järki pitäisi olla julkisuudessa roikkumisessakin. Tällä palstalla taas sitten ruvetaan itkemään kielenkäytöstä, seksistisestä huutelusta jne. vaikka Hukan kommentti kertoo oli ihan muuta.
 

Pallo muuntajalle

Ja Hukan kommentti on fakta.

Yhtä lailla fakta kuin sinun asenteesi naisia kohtaan, mikä on käynyt todella selväksi.

"Julkisuudessa roikkumista" on se, että on antanut yhden haastattelun, missä on kertonut koko pelipäivän rutiininsa aamupalasta nukkumaan menoon asti. Väität myös täysin valheellisia juttuja kuten että Hukka olisi puhunut sellaisia asioita, mitä hän ei ole sanallakaan sanonut.

Jos jonkun kannattaisi olla hiljaa, se on sinun.
 
Viestejä
2,813
Jos väkisin haluaa ymmärtää asiat väärin, niin varmasti pahoittaa mielensä. Mun puolesta kukin saa tulla peliin katsomaan mitä haluaa. Pointti oli, etten jaksa kuunnella, kuinka pesäpallo ja varsinkaan naisten #pesis ei kiinnosta, koska se ei ole urheilua. 1/3

Siinäpä se ydin itsensä Hukan kirjoittamana.... Ei mene vaan näillä hitaammilla kaaliin...
 
Viestejä
2,813
Ei tuo juttu minua koske mitenkään, joskus tietenkin sitä itsekkin joutuu keskusteluissa arvioinnin kohteeksi. Kukin tyylillään ja taidoillaan...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös