Supervuoro Verkkolehti »

Virpi Hukka: ”Jotkut tulevat peleihin katsomaan vain perseitämme, se on epäkunnioittavaa”

Viestejä
1,945
Miehiä kiinnostavat naisten pyllyt. Se on biologinen fakta. Se ei muutu itkemällä mihinkään tai edes sillä, että miehet leikkisivät kiinnostuvansa jostakin aivan muusta.
 
Viestejä
3,179
"Pallo muuntajalle" ymmärsi todella kummallisella tavalla viestini. Nyt taisi kyllä mennä todella tunteisiin... :oops:

Minä kirjoitin: "Tässäkään keskustelussa kukaan ei ole dissannut naisten urheilua eikä varmaan kukaan edes kyseenalaista naisurheilijoiden tasoa."

Hän vastasi: "Hukan on kehotettu olemaan hiljaa. Hukka on pelle. Hukka on huomiohuora. Hukka valehtelee ja/tai liioittelee. Hukka on tehnyt alastonkalenterin (ei ole) vuosikausia sitten, joten hän on ikuisiksi ajoiksi menettänyt oikeutensa puhua itseensä kohdistuvasta asiattomasta käytöksestä. Mutta ei varmasti ole mitään dissattu."

Puhuttiinkohan me nyt hieman eri asioista minä puhuin naisten urheilusta ja naisurheilijoiden tasosta. Ja sinä puhuit...? By the way, en ole koskaan missään sanonut, että Hukka olisi tehnyt alastonkalenterin tai ollut sellaisessa.
 

Pallo muuntajalle

Niin niin, sama linkki on jo tämän ketjun ensimmäisellä sivulla.

Tässä ketjussa on useampikin ensin laukonut kaikenlaista, ja hetkeä myöhemmin väittänyt, että ei ole mitään sellaista ikinä sanonutkaan, vaikka viestit ovat kaikkien nähtävissä.
 
Viestejä
3,179
Minä en ole sanonut, että Hukka on ollut tekemässä alastonkalenteria. Tuo lause on nykytyyliin provosoivasti irrotettu asiayhteydestä. Ja silti siinäkään ei sanota, että nimenomaan Hukka olisi tehnyt yhtään mitään. Koettakaa nyt jo ymmärtää.
 
Viestejä
2,807
Hukka on selitellyt twitterissä ihan tarpeeksi hölmöjä lausuntojaan, hänen "pointtinsa" oli nyt jälkikäteen selitettynä pesäpallon urheilullisuuden huono arvostus. En kuitenkaan vieläkään ymmärrä miten muutenkaan vähäisten naispesäpallokatsojien profifilointi pelkästään persettä tuijottamaan tuleviin katsojiin ja "normaaleihin" katsojiin nostaa pesäpallon arvostusta. Suora lainaus Hukan twitteristä"Jos väkisin haluaa ymmärtää asiat väärin, niin varmasti pahoittaa mielensä. Mun puolesta kukin saa tulla peliin katsomaan mitä haluaa. Pointti oli, etten jaksa kuunnella, kuinka pesäpallo ja varsinkaan naisten #pesis ei kiinnosta, koska se ei ole urheilua".
Onkohan Hukalla joku tekninen apuväline olemassa katsojien silmien kohteiden analysoimiseksi? On melkoista naispesäpallon katsojakunnan halveerausta koko Hukan juttu.
Oma lukunsa ovat tämän palstan muutamat nimimerkit ja Ylläpidon jäsen, jotka jostain ihmeestä tempaisivat mukaan rasvaiset mieshuutelijat katsomosta, naisten alentavan kohtelun jne.
 

Hoo

Voi luoja, mikä keskustelu. Jotain naispesäpallon arvostuksesta kertoo mm. se, että tästä yhdestä lehtijutusta vedetään kilarit, haukutaan Hukkaa niin kuin olisi häpäissyt lajin (tai kirjoittanut lehtijutun itse) ja keskustellaan täällä innokkaammin kuin peleistä.
 
Viestejä
1,290
Kompromissina ehdotan, että ensi kaudesta alkaen kaikki miesjoukkueet käyttävät varustuksia korostavia piukkoja peliasuja. Ai miksei käy?
 
Viestejä
1,945
Rantalentopalloilija Emilia Nyström kommentoi vuonna 2011 aihetta seuraavasti: "Suomessa ja muslimimaissa huomaa, että miehet tulevat peleihin tuijottamaan vähäpukeisia naisia, muualla suhtaudutaan ammattimaisesti sekä nais- että miespelaajiin".
 
Viestejä
3,179
Voi luoja, mikä keskustelu. Jotain naispesäpallon arvostuksesta kertoo mm. se, että tästä yhdestä lehtijutusta vedetään kilarit, haukutaan Hukkaa niin kuin olisi häpäissyt lajin (tai kirjoittanut lehtijutun itse) ja keskustellaan täällä innokkaammin kuin peleistä.

Aloittajan moka, ihan turha nosto. Mutta kun pitää saada omaa agendaa (ja nimeä) esille. Tai sitten kannattaa miettiä, mitä näille ns. journalisteille eli "tyhjäntoimittajille" sanoo. Ne on useimmat nykyään samalla agendalla liikkeellä, joten tarttuvat heti, kun annat pienenkin mahdollisuuden. Tiedä sitten, kummasta oli kyse. Naispesäpallo urheiluna ja -pelaajat urheilijoina ovat kyllä erittäin arvostettavia!
 
Viestejä
995
Voidaanko jo mennä asiaan? Mitä mieltä ootta? Onko hyvä?
 
Viestejä
4,349
Valitettavan vähän kuvia pyllyköistä vaikka aihe siihen kovasti viittaakin (n)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös