Supervuoro Verkkolehti »

Oulun Lippo 2023

Viestejä
53
Mitä vittua selität.
Tämä viesti kuvaa hyvin. Asiallinen ja perusteltu kritiikki on aina hyvästä ja keskustelupalstalle lähes elintärkeä, mutta tuommoiset vitun huutelut ja peleksi haukkumiset taas kuuluu lähinnä sinne päiväkodin takapihalle.
 
Viestejä
4,390
Asiaton käytös.
Tämä viesti kuvaa hyvin. Asiallinen ja perusteltu kritiikki on aina hyvästä ja keskustelupalstalle lähes elintärkeä, mutta tuommoiset vitun huutelut ja peleksi haukkumiset taas kuuluu lähinnä sinne päiväkodin takapihalle.

Ootko joku vajukki? Koskaan käynyt Kempeleessä pelissä? Kuullut mitä General Manager huutelee vierasjoukkueelle.

Ei ole Takamies. Anurattaa.
 
Viestejä
53
Ootko joku vajukki? Koskaan käynyt Kempeleessä pelissä? Kuullut mitä General Manager huutelee vierasjoukkueelle.

Ei ole Takamies. Anurattaa.
Ihan sivistynyt herrasmies, joka on kirjoittamisen taidon joskus hankkinut. Kiitos kysymästä.

Kempeleen pelissäkin käynyt useamman kerran. En tiedä kuka General Manager on kyseessä, kun yhdelläkään seuralla semmoista ei ole nimetty.

Anurattaa on itselle uusi termi, joten siihen kyllä en valitettavasti osaa mitään kommentoida, mutta tuskin syötävää. Sivistyssanakirjasta sitä ei löytynyt.
 
Viestejä
4,390
Anurattaa on itselle uusi termi, joten siihen kyllä en valitettavasti osaa mitään kommentoida, mutta tuskin syötävää. Sivistyssanakirjasta sitä ei löytynyt.

Montako peliä oot pelannut? Montako viestiä lähettänyt? Opi tavoille. Kiitos.
 
Viestejä
85
MItäs jos sovitta silleen et lopetetaan se kinastelu ja suun soitto tällä palstalla ja jos on tarve niin perustakaa oma palsta sille. Täällä on tarkoitus käsitellä lippoa eikä tapella keskenään. Jos edes sen verran voitas olla ihmisiksi että ei alettas turhia provoiluja harrastamaan täällä. KIITOS. ja mitä tuolla edellä mainituihin seurojen tukemiseen tulee niin jokainen laittakoot rahansa mihin haluaa, itse tuen lippoa, ei sen takia että kekiä ei voisi tukea vaan sen takia että koko elämän ajan Lippo on ollu mulle se oma joukkue ja tulee aina olemaan ja kekiin ei ole mitään tunne sidettä jonka takia en sinne laita omia pennosia kiinni.
 
Viestejä
3,270
MItäs jos sovitta silleen et lopetetaan se kinastelu ja suun soitto tällä palstalla ja jos on tarve niin perustakaa oma palsta sille. Täällä on tarkoitus käsitellä lippoa eikä tapella keskenään. Jos edes sen verran voitas olla ihmisiksi että ei alettas turhia provoiluja harrastamaan täällä. KIITOS. ja mitä tuolla edellä mainituihin seurojen tukemiseen tulee niin jokainen laittakoot rahansa mihin haluaa, itse tuen lippoa, ei sen takia että kekiä ei voisi tukea vaan sen takia että koko elämän ajan Lippo on ollu mulle se oma joukkue ja tulee aina olemaan ja kekiin ei ole mitään tunne sidettä jonka takia en sinne laita omia pennosia kiinni.
Minun kommenttini tuohon asiaan oli vain kannanotto Zalan typerehtimiseen. Ihmeellistä loanheittoa toisen seuran suuntaan vailla mitään todisteita.
 
Viestejä
3,270
Viestejä
11,883
Millä matematiikalla Itä-Lännestä tuloutuu 1,5-2 miljuunaa? Onko tuo liikevaihto vai tulos? Jos lv, ehkä vain 3-4 -kertaisesti väärin, jos tulos niin virhe on 20-30 kertaa pielessä.

Luulen että Heikkinen arvioi tuossa vaikutusta koko alueen talouteen. Siis majoittumiset, syömiset, Särkänniemet kaikki käytetyt palvelut ja ostetut tuotteet.
 
Viestejä
1,951
Kempeleen Kiri on myös Itä Länsi tapahtuman haussa mukana tuolle samalle vuodelle 2026 ja Kempeleen Kunta on voimakkaasti hakua tukemassa.
 
Viestejä
11,883
Internetin ihmeellinen maailma paljastaa, että KeKi:llä on ollut ennen koronaa tarkoitus hakea Itä-Länttä vuodeksi 2022 tai 2023. En tiedä hakivatko. Se lienee kuitenkin selvää, että ihan peräkkäin Itä-Länsi ei tule olemaan Oulussa ja Kempeleessä. Eli jos haluaa niin hakea pitää.

 
Viestejä
1,951
Mikähän idea näillä kahdella hakea tapahtumaa samalle vuodelle?
En tiedä, mutta Saloranta kirjoitti parisen päivää sitten Facebookissa Kempeleen kunnan jo esitelleen heidän hakemustaan Oulu 2026 tiimille ja pesäpalloliiton olevan tietoinen tästä. (Oulu on valittu vuoden 2026 Euroopan kulttuuripääkaupungiksi)
 
Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös