Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP 2020

Viestejä
1,822
Laskitko tähän mukaan junnuvuosien leirien Itä-Lännetkin? ;)
No ei vaiskaan, on siellä varmaan useampi hyvin meritoitunut pelaaja mukana, mikä on hyvä. Hyviä ja potentiaalisia pelaajia joka tapauksessa, oli sitten enemmän tai vähemmän kokemusta Superista kuin esim. vaikka jollain KossU:n, Tahkon tai IPV:n joukkueella.
Itä-Länsi -pelaajia ainakin Carlson, Tuohisaari, Niemi, Myllyniemi, Haukkala ja Eirola. Muutama muukin pelaaja on meritoitoitunut Superpesiksessä.
 
Viestejä
727
Itä-Länsi -pelaajia ainakin Carlson, Tuohisaari, Niemi, Myllyniemi, Haukkala ja Eirola. Muutama muukin pelaaja on meritoitoitunut Superpesiksessä.
Okei, en tiennytkään, että noinkin moni on ollut Itä-Lännessä. Tuohisaari ja Myllyniemi vähän tuntemattomampia vielä toistaiseksi itselle. Haukkala ja Niemi tutumpia, kun olen Superissa aiemmin seurannut eniten tyypillisen kärkinelikon, etenkin Vimpelin pelejä. Kovia vahvistuksia kyllä saatu joukkueeseen!
 
Viestejä
759
Harmillisesti Manse tunaroi itse ensimmäisen jakson. Kopla pullavoittoon mutta toivotaan että toisella jaksolla Manse vie. Pirteän ja lupaavan näköistä peliä tampereen sakilta kaikkinensa. Toki vastustajakin on parhaat päivänsä nähnyt, mutta sarjanousija kun laittaa keskikastin porukan noinkin koville toisen kerran peräkkäin, lupaa se pelkkää hyvää tulevaisuutta varten
 
Viestejä
4,144
Harmillisesti Manse tunaroi itse ensimmäisen jakson. Kopla pullavoittoon mutta toivotaan että toisella jaksolla Manse vie. Pirteän ja lupaavan näköistä peliä tampereen sakilta kaikkinensa. Toki vastustajakin on parhaat päivänsä nähnyt, mutta sarjanousija kun laittaa keskikastin porukan noinkin koville toisen kerran peräkkäin, lupaa se pelkkää hyvää tulevaisuutta varten

Onko Mansella tänään kaksi peliä kun pelaavat jotain keskikastinkin porukkaa vastaan? Itse katselen sellaista missä on yksi mestarisuosikeista toisella puolella :unsure:

Mutta se on totta että Mansen joukkue on hyvä, oikeita hankintoja tehty nousun yhteydessä pelinjohdosta lähtien.
 
Viestejä
1,396
Vaikka sua kuinka vituttaa Mansen ansaittu jaksotappio, ethän sä nyt voi Kouvolaa sanoa keskikastin porukaksi.
Joensuussa on lähtenyt jo ajat sitten mopo keulimaan suoraan ruusupuskaan ja kusi noussut päähän tiettyjen kannattajien keskuudessa.
 
Viestejä
759
Vaikka sua kuinka vituttaa Mansen ansaittu jaksotappio, ethän sä nyt voi Kouvolaa sanoa keskikastin porukaksi.
No ehkä ylemmän keskikastin porukka. Ei missään tapauksessa kärkijengejä.


Mutta se on totta että Mansen joukkue on hyvä, oikeita hankintoja tehty nousun yhteydessä pelinjohdosta lähtien.
Kyllä. Ilo nähdä kun sarjanousijaltakin voidaan odottaa muutakin kuin selviytymistä
 
Viestejä
11,832
Nythän mä vasta honasin. Pelaako Manse kahdella jokerilla ja jos niin miksi? Antavat tasoitusta?
 
Viestejä
727
Toivottavasti Haukkalalle ei tullut pahempaa vammaa. Tuo Myllyniemi vaihtelee kyllä hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
424
Toivottavasti Haukkalalle ei tullut pahempaa vammaa. Tuo Myllyniemi vaihtelee kyllä hyvin.
Myllyniemi menossa kohti parasta kauttaan superissa. Toivotaan että yläpää kestää, provosoituu helposti jolloin keskittyminen peliin on herpaantunut. Jos Matti saisi miehen aisoihin.
Niemi ja Malinen loistava jokerikaksikko ainakin Kopla peleissä. Tällä kunnolla tekevät paljon juoksuja kesän aikana.
Torppa pelasi minusta hyvin Haukkalan tilalla.
 

jhr

Viestejä
303
En nyt lähtisi yhden pelin perusteella vetämään johtopäätöksiä. Vähän pelasi ehkä liian kaukana joissain tilanteissa mielestäni joo, mutta eka peli, eri tempo eri sarjatasolla kuin viime vuonna ja toisella jaksolla pelasi paremmin. Itse luulen, että Hotakaisella on tärkeä rooli sekä sisällä että ulkona tämänkin kauden joukkueessa. Ei sisällä kuitenkaan liikaa hyviä kotiuttajia/vaihtajia ja ulkona hyviä lyöntien lukijoita ole, nuorempien pelaajien ohjeistamisesta puhumattakaan.

Hotakainen oli ulkona riski jo viime kesänä ykkösessä eikä homma ainakaan helpotu superissa. Pelkkänä jokerina hän pelasi muistaakseni jo useamman kesän ennen Manseen tuloa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös