Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2023

Viestejä
391
Ottelukohtaiset soittolistat ovat tämän päivän kotiottelusta alkaen kuunneltavissa Spotifyssa! Viimeisimmän kotiottelun soittolista päivittyy aina jatkossa tänne ja vanhemmat soittolistat löytyvät Joensuun Maila 2023 -profiilista.


Kiitos, tämä on hyvää palvelua! Olen jo pari vuotta "metsästänyt" erästä ottelussa silloin tällöin soinutta, mulle tuntematonta biisiä omaan soittolistaani. Ei soinut tänään, mutta löytynee noista aiemmista, koska on soinut aiemmin tänä keväänä.
 
Viestejä
243
Kiitos, tämä on hyvää palvelua! Olen jo pari vuotta "metsästänyt" erästä ottelussa silloin tällöin soinutta, mulle tuntematonta biisiä omaan soittolistaani. Ei soinut tänään, mutta löytynee noista aiemmista, koska on soinut aiemmin tänä keväänä.
Tämän päivän peli on siis ensimmäinen jonka osalta soittolista löytyy, mutta lähetä vaikkapa yksityisviestillä mahdollisimman tarkka kuvaus kyseisestä biisistä niin löydän sen kyllä. (y)
 
Viestejä
120
Monenko pääsylipun arvoinen arvelisit sen olevan?
Noh, olen varma, että musiikittomalla ottelutapahtumalla menetettäisiin huomattavasti enemmän katsojia kuin saataisiin uusia tilalle. Urheilutapahtumat ovat kuitenkin nykyään(kin) myös viihdetapahtumia ja kilpailevat ihmisten vapaa-ajasta monen muun viihteen kanssa. Mutta voitaisiinpahan tietysti lanseerata Mehtimäen kirjasto taas uudelleen.
 
Viestejä
664
Kiitos @ev201! Kiva, kun osallistut täällä keskusteluun ja ylipäätään, että kuuntelet myös palautetta. Mulle musiikki on osa tapahtumaa ja fiiliksen nostatusta.

Pari asiaa tulee mieleen, josta ehkä saattaisi olla hyötyä, jos haluat kehitysehdotuksia:
1) joskus biisien tempo muuttuu sisävuoron kesken, jolloin yleisössä ei meinata saada kiinni taputtamisen rytmin muutoksesta. Olisiko ratkaisu sama tempo?
2) voisiko erityisesti Toivolan lyöntivuoroilla ym ajolähtö-/kotiutustilanteissa voisi olla sama biisi / samankaltainen biisi, jolloin se saisi aikaan jännitteen nousun myös musiikkiefektillä? Samaan tyyliin kuin (ainakin viime vuonna), että samba lähtee soimaan, kun ykkönen tulee lyömään.
 
Viestejä
664
Kommentoinpahan vielä eilisestä pelistä erikseen. Jonkin verran häpläystä, mutta tosiaan sellainen tasaisen suorituksen voitto, joka pitikin Alajärvestä ottaa. Mutta onko nämä sarjataulukon alapäässä olevat joukkueet itseasiassa vaikeampia JoMalle? Esim Jymyn ja Koplan kanssa oli tasaista, mutta IPV:n kanssa tuli takkiin.

Hakki oli pelipäällä, Toivola suorittaa tasaisesti, Kettu pääsi avaamaan kunnaritilastonsa tälle vuodelle ja Välläri oli edelleen vaikea syöttöjensä kanssa. Täytyy itsensä toistamisen uhallakin sanoa, että hitto vie, jos ja kun ei saada Lietoa pidettyä Joensuussa! On todella hyvä sekä sisällä että ulkona. Ja kehityspotentiaalia on valtavasti! Toki huhuttu korvaaja on myös loistava, mutta olisi ollut hienoa seurata Liedon kehitystä JoMassa vielä eteenpäin. Ulkopeliä ravistellaan kyllä kunnolla, jos sekä Lieto että Kuosa siirtyvät muualle.

Mutta mikäs on tehnyt sen, että tämä JoMa-ketju on ollut hiljaisempi tänä vuonna? Jomanhan pitäisi nyt olla kaikkea muuta kuin hajuton ja mauton 😉 Josta tuli mieleen, että JoMan some-viestintään kaipaisin kyllä hiukan samanlaista pilkettä silmäkulmaan kuin esim Koplalla tai Vivellä. Nykyinen tyyli on varsin asiallinen, joka tietysti täyttää vaatimukset, mutta ehkä sitä hiukan voisi maustaa jollakin välillä.
 
Viestejä
243
Kiitos @ev201! Kiva, kun osallistut täällä keskusteluun ja ylipäätään, että kuuntelet myös palautetta. Mulle musiikki on osa tapahtumaa ja fiiliksen nostatusta.

Pari asiaa tulee mieleen, josta ehkä saattaisi olla hyötyä, jos haluat kehitysehdotuksia:
1) joskus biisien tempo muuttuu sisävuoron kesken, jolloin yleisössä ei meinata saada kiinni taputtamisen rytmin muutoksesta. Olisiko ratkaisu sama tempo?
2) voisiko erityisesti Toivolan lyöntivuoroilla ym ajolähtö-/kotiutustilanteissa voisi olla sama biisi / samankaltainen biisi, jolloin se saisi aikaan jännitteen nousun myös musiikkiefektillä? Samaan tyyliin kuin (ainakin viime vuonna), että samba lähtee soimaan, kun ykkönen tulee lyömään.
Kiitos kommenteista!

1. Sisävuoroille itse valitsemani kappaleet ovat aina sellaisia, että niissä on 120-150 iskua minuutissa (2-2,5 sekunnissa). Näiden tahtiin on helppo taputtaa, mutta täytyypä tosiaan huomioida se, että kahden eri ääripäistä olevan kappaleen peräkkäistä soittamista kannattaa välttää.

Kukin pelaaja puolestaan on toivonut yksittäistä kappaletta soitettavaksi omilla lyöntivuoroillaan ajoittain. Osa näistä on valitettavasti katsojille hankalia.

2. Voisi toki olla. Esimerkiksi viime vuonna taisin soittaa oheisen soittolistan ensimmäistä kappaletta usein ajolähdöissä.
 
Viestejä
341
Mahtavaa sisältöä puskee jatkuvalla syötöllä JoMan kanaviin, eilen JoMa insideä ja tänään podcastia!! Hienoa työtä, mukava olisi joskus jossain kuulla seuran markkinoinnista ja näiden tekemisestä joskus jossain enemmän



 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös