Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2020

Blackie

Nyt taitaa olla vähän kihahtanut hattuun🤔
Aika lailla normaalia tämän päivän huippu-urheilussa. Puhtimäki on sentään lyönyt näytöt tiskiin ensin ja vasta sitten päättänyt tuotteistaa itsensä. Veikkaan, että Valavuori hääräilee taustalla...

Pesis on sen verran lande laji, että tällaisessa on varmasti joillain pureskelemista.
 

kontiola


... ja niin tosiaan, tässäkin videolla näkyisi olevan Putte-lippis.
Ihan tyylikäs tuo nyt kuitenkin on, vaikka itsekin vähän häkellyin, että vai tuollaista. Eihän tuosta kukaan arvaa, mitä logo-monogrammi tarkoittaa, jollei ihan tietämällä tiedä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Valis

Aika lailla normaalia tämän päivän huippu-urheilussa. Puhtimäki on sentään lyönyt näytöt tiskiin ensin ja vasta sitten päättänyt tuotteistaa itsensä. Veikkaan, että Valavuori hääräilee taustalla...

Valavuori 😅😅😅 Silloin viimeistään meni munilleen. Kaikki mihin Ko. herra koskee niin muuttuu ruskeaksi. Vai muistaako joku vielä Teemu Selänne villasukat ja pulloveden.
 
Viestejä
1,235
Valavuori 😅😅😅 Silloin viimeistään meni munilleen. Kaikki mihin Ko. herra koskee niin muuttuu ruskeaksi. Vai muistaako joku vielä Teemu Selänne villasukat ja pulloveden.
Monethan epäili valavuoren hoitaneen Selänteen twitter-tiliä kun alkoi tulla hieman outoja maahanmuuttovastaisia kommentteja.
..ja eihän ne kieltämättä tuntuneet Teemun kaltaisilta avautumisilta.
 

kontiola


Olipa kiva ja hyvin kirjoitettu tuo ylläoleva Doksa Korhosen "vieraskynä" Hautalan blogissa. Itse kyllä kuulun siihen joukkoon, jonka mielestä Doksan tulo oli ihan parasta Jomalle.

Myös Jonnen pohdinnat Joman sivuilla oli symppikset:


Tästä on hyvä mennä ensi vuoteen!
 

kontiola

VIelä pari uusinta Joma-teeveepläjäystä siltä varalta ettei ihan jokainen näitä koko ajan kyttäile:


 

Dave Gagner

Joma sortui kuin sortuikin klassiseen menestysputken auki saaneen seuran tautiin. Se tulee maksamaan paljon 2-5 vuoden aikavälillä. Joukkueen nuorennusleikkaus jäi lisäksi tekemättä oikealla hetkellä. Vielä yhden kauden juhlii Joma, sitten finaaleihin palaa pitkäksi aikaa tuttu taistelupari idästä ja lännestä.
 

Joe

Viestejä
378
Joma sortui kuin sortuikin klassiseen menestysputken auki saaneen seuran tautiin. Se tulee maksamaan paljon 2-5 vuoden aikavälillä. Joukkueen nuorennusleikkaus jäi lisäksi tekemättä oikealla hetkellä. Vielä yhden kauden juhlii Joma, sitten finaaleihin palaa pitkäksi aikaa tuttu taistelupari idästä ja lännestä.

Kitee ja Tampere🤔
 
Viestejä
771
Joma sortui kuin sortuikin klassiseen menestysputken auki saaneen seuran tautiin. Se tulee maksamaan paljon 2-5 vuoden aikavälillä. Joukkueen nuorennusleikkaus jäi lisäksi tekemättä oikealla hetkellä. Vielä yhden kauden juhlii Joma, sitten finaaleihin palaa pitkäksi aikaa tuttu taistelupari idästä ja lännestä.
Kuuletteko sen katkeruuden ja kateellisuuden mikä tästä kirjoituksesta hehkuu? Olin itsekkin Hartikaisen hankintaa vastaan mutta se nyt ei vaikuta mihinkään tulevaisuuteen. Varsinkin kun Hänninen on kauden lainalla Siipeessä.

Kemppainen
Hartikainen
Puhtimäki
Rautiainen

Siinä yli 30v pelaajat. Lukkari, jokeri ja kaksi ulkopelaajaa yli 30v. Lukkari valittiin vuoden lukkariksi juuri ja jokeri playoffien mvp:ksi. Muut pelaajat ovat parhaassa peli ja urheiluiässä tai vasta tulossa siihen. Kaksi suomenmestaruutta alla ja täällä huudetaan nuorennusleikkausta. Herätkää nyt hyvänenaika. Joukkueen ikärakenne on tällä hetkellä hyvä eikä nuorennusleikkauksen kanssa ole mikään kiire.
 
Viestejä
492
Joma sortui kuin sortuikin klassiseen menestysputken auki saaneen seuran tautiin. Se tulee maksamaan paljon 2-5 vuoden aikavälillä. Joukkueen nuorennusleikkaus jäi lisäksi tekemättä oikealla hetkellä. Vielä yhden kauden juhlii Joma, sitten finaaleihin palaa pitkäksi aikaa tuttu taistelupari idästä ja lännestä.

Toivottavasti Joma ei onnistunut mustan nikin Dave Gagnerin koko jouluaattoyötä pilaamaan. Mikähän itämaan profeetta Davelle jouluna ilmestyi ja ilmoitti Joman sortumisen ja nuorennusleikkauksen epäonnistumisen? Ehkä tämän verran voisit vielä tarkentaa viestiäsi, mutta sen jälkeen lopeta synkistely, relaa ja nauti joulupäivistä. Niin me Joma-fanitkin teemme.
 
Viestejä
340
Joma sortui kuin sortuikin klassiseen menestysputken auki saaneen seuran tautiin. Se tulee maksamaan paljon 2-5 vuoden aikavälillä. Joukkueen nuorennusleikkaus jäi lisäksi tekemättä oikealla hetkellä. Vielä yhden kauden juhlii Joma, sitten finaaleihin palaa pitkäksi aikaa tuttu taistelupari idästä ja lännestä.
😂😂😂😂😂

Loppuvuodelle sai vielä kunnon naurut, kiitos Dave!
 

Dave Gagner

Taidatte luulla, että olen joku Dave Lindholm, joka viihdyttää teitä. Kovasti tarjoatte tänne päin mukavat naurut, kun ette näy ymmärtävän ollenkaan, missä mennään. Mutta samahan se minulle on, mitä Joensuun Maila tekee. Muutaman vuoden säteellä niitetään sitä mitä nyt kylvetään. Joman kilpailijoilla tämä on huomattavasti paremmin nyt hoidettu. Vai pitäisikö tämä analyysi tulkita jonain vitsinä?
 

KeijoValas

Taidatte luulla, että olen joku Dave Lindholm, joka viihdyttää teitä. Kovasti tarjoatte tänne päin mukavat naurut, kun ette näy ymmärtävän ollenkaan, missä mennään. Mutta samahan se minulle on, mitä Joensuun Maila tekee. Muutaman vuoden säteellä niitetään sitä mitä nyt kylvetään. Joman kilpailijoilla tämä on huomattavasti paremmin nyt hoidettu. Vai pitäisikö tämä analyysi tulkita jonain vitsinä?
KPL myös hoitanu nuorennusleikkauksen loistavasti?
 
Viestejä
536
Taidatte luulla, että olen joku Dave Lindholm, joka viihdyttää teitä. Kovasti tarjoatte tänne päin mukavat naurut, kun ette näy ymmärtävän ollenkaan, missä mennään. Mutta samahan se minulle on, mitä Joensuun Maila tekee. Muutaman vuoden säteellä niitetään sitä mitä nyt kylvetään. Joman kilpailijoilla tämä on huomattavasti paremmin nyt hoidettu. Vai pitäisikö tämä analyysi tulkita jonain vitsinä?
Joman kilpailijoilla huomattavasti paremmin hoidettu? Perustele ja anna ne joukkueet joilla paremmin hoidettu, niin kerron, että olet väärässä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös