Supervuoro Verkkolehti »

Imatran Pallo-Veikot 2020

Viestejä
11,895
Sit vaan PattU ja KeKi saisivat pelata 1-0 kahdella jaksolla vai hmm 0-1?
 
Viestejä
1,822
Toki on fiksumpaa kommentoida toisten kommentointia. Minusta on kiva pelin aikana kommentoida, sori siitä.
Anteeksi nyt vaan, mutta ihmisillä on monta muuta välinettä/sivustoa, mistä pelejä voi seurata livenä. Minua @Jymäkän selostus sinällään ei häiritse, mutta IPV:n sivua supervuoro.com:ssa on ikävä selata, kun yli puolet kommenteista on parin nimimerkin otteluselostusta.
 
Viestejä
1,393
Anteeksi nyt vaan, mutta ihmisillä on monta muuta välinettä/sivustoa, mistä pelejä voi seurata livenä. Minua @Jymäkän selostus sinällään ei häiritse, mutta IPV:n sivua supervuoro.com:ssa on ikävä selata, kun yli puolet kommenteista on parin nimimerkin otteluselostusta.
No, täällä nämä otteluseurannat ovat joukkueiden omiin ketjuihin keskittyneet, vaikka otteluseurannallekin oma ketju on.

Loistoesitys Imatralta, nyt sitten Jomalta tarvitaan vielä 1-3.
 
Viestejä
741
Onpa hienoa seurata IPV:n peliä tällä hetkellä! Niin vaikeaa pitkän aikaa ja turhautuneita ukkoja välillä, mutta mikä henki ollut joukkueessa jo jonkun aikaan. Nyt on vahva luotto siihen, että JoMalta kairataan tarvittavat pisteet 8. sijaan. Hyvä Reds!
 
Viestejä
2,661
Ihan liikaa räpylävirheitä ja alussa tosiaan älytöntä pelinjohtamista, mutta joka tapauksessa varsin suvereenisti kolme pistettä. JoMaa vastaan tuskin kestetään tuollaista kohellusta, mutta on tuossa pelissä tällä hetkellä paljon hyvääkin.
 
Viestejä
1,393
Noinkohan mahtanee olla?
Noin. Ottelukeskusteluista edellinen 14.8. pelatusta ottelusta, tais olla naisten peli vielä. Sitä edelliset heinäkuulta. Mutta tämä tästä, kyllä mä maltan kommentointia vähän rauhoittaakin, en tiennyt tuon ketään haittaavankaan. Etäkannattajana vaan usein pelit sohvalta, niin on tullut kommentoitua kieltämättä reilusti.
 
Viestejä
339
Kuten Vallo-Peikko sanoi, on ollut vapautuneen ja hyvähenkisen joukkueen pelaamista viime aikoina. Itse näen isona tekijänä Hyötyläisen kuntoutumisen ja paluun kokoonpanoon. Ulkopeli palannut alkukauden tasolle tai jopa paremmaksi.

Kärkipelaajia ja jokeriosastoa ei voi liikaa kehua sisäpelissä, mutta itsestä tuntuu, että se positiivisuus tulee tiiviistä ulkopelistä, jossa onnistumisia tulee laajalla rintamalla. Toivottavasti joukkue jatkaa samalla itseluottamuksella JoMaa vastaan. Ja toivottavasti oma tekeminen tuottaa sieltäkin riittävät pisteet pleijareihin.
 
Viestejä
76
Ollaan me vaan kummaa sakkia, ensin urputetaan, kun pelataan vaan kärjellä plus parilla jokerilla. Sitten kun annataan kakkoskärjelle vastuuta, niin pitäisi pelata vaan kärjellä.
Itse mietin, että koko rosterin peluuttaminen ainakin yhdessä jakson sisävuoroista antaa vähän palautumisaikaa ykköskärjelle ja kenties myös vähän motivaatiota 5-9 pelaajille. Ja hyvinhän nuo tänään homman klaarasivat. Rosterissa on nyt toipilaiden kuntouduttua laatua ja leveyttä.
Muuten Ipv:n pari viimeistä kolmen pisteen voittoa on tullut joukkueilta, joilla on pelinjohtajana "IPV:n" mies.ei puhuta sopupelistä, mutta uskaltaisiko puhua jonkin sortin lukkarinrakkaudesta, en tarkoita tällä Liukun Villeä.
 
Viestejä
643
Muuten Ipv:n pari viimeistä kolmen pisteen voittoa on tullut joukkueilta, joilla on pelinjohtajana "IPV:n" mies.ei puhuta sopupelistä, mutta uskaltaisiko puhua jonkin sortin lukkarinrakkaudesta, en tarkoita tällä Liukun Villeä.
[/QUOTE]

Niin oishan ne vissiin Kekillekkin olleet sunnuntaina melko tärkeet pinnat, joten eipä siinä rakkauden kanssa ole mitään tekemistä.
 
Viestejä
1,393
Ollaan me vaan kummaa sakkia, ensin urputetaan, kun pelataan vaan kärjellä plus parilla jokerilla. Sitten kun annataan kakkoskärjelle vastuuta, niin pitäisi pelata vaan kärjellä.
Itse mietin, että koko rosterin peluuttaminen ainakin yhdessä jakson sisävuoroista antaa vähän palautumisaikaa ykköskärjelle ja kenties myös vähän motivaatiota 5-9 pelaajille. Ja hyvinhän nuo tänään homman klaarasivat. Rosterissa on nyt toipilaiden kuntouduttua laatua ja leveyttä.
Muuten Ipv:n pari viimeistä kolmen pisteen voittoa on tullut joukkueilta, joilla on pelinjohtajana "IPV:n" mies.ei puhuta sopupelistä, mutta uskaltaisiko puhua jonkin sortin lukkarinrakkaudesta, en tarkoita tällä Liukun Villeä.
No KeKi kyllä tarvitsee itse niin paljon pisteitä, ettei ole varmasti haluja Imatraa auttaa. Ja eiköhän se Pulikin ole siellä ihan vakavissaan hommissa. Kiteellä nyt teoriassa olisi ollut varaa "lahjoitukseen", mutta epäilen tuotakin.

Ei kai kakkoskärjen peluutuksesta ole valitettu, vaan tuosta alun tilanteiden kuivumisesta koppilyönteihin. Noiden jälkeenhän kakkoskärjen peluuttamisesta ei tarvinnut edes taktikoida, kun aina 2 juoksua tarvittiin.
 
Viestejä
1,364
Anteeksi nyt vaan, mutta ihmisillä on monta muuta välinettä/sivustoa, mistä pelejä voi seurata livenä. Minua @Jymäkän selostus sinällään ei häiritse, mutta IPV:n sivua supervuoro.com:ssa on ikävä selata, kun yli puolet kommenteista on parin nimimerkin otteluselostusta.

No sinun pitää sitten varmaan lopettaa seuraaminen. Muita kun tuo ei taida haitata yhtään.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös