Supervuoro Verkkolehti »

Imatran Pallo-Veikot 2020

Viestejä
284
Hyvältä näyttää. Jaksovoiton voi ainoastaan viedä jos Tuuva kaivaa sarjan nopeimmat lasit taskustaan. Onneksi Kitee ei ole vielä salaista asettaan käyttänyt.

ECE88A62-A76F-4337-BABA-C3DB75DAA617.jpeg
 
Viestejä
1,393
Ehkä se Jykä vaan tietää kuitenkin jotain mitä me ei. Kauheeta peluutusta alkuun, mutta 4 juoksua.
Ehkä vitsillä laitoitkin, mutta eihän sillä uunoilulla ollut mitään tekemistä sen kanssa, että kakkoskärki loi sitten juoksut tyhjästä. Ehkä on juonittu jotain, että Kitee odottaa Ekon lyhyitä, ja napsii ensin välistä.
 
Viestejä
1,393
Oli Surakalta spedeilyä. Molemmilla lyönneillä ois ehtiny ykköselle. Ei mene, vaikka koppi on epävarma. Ja tietty palo ja ukko kuivumaan kolmoselle.

Ei ehkä pitäs valittaa, kun 5-2 johdetaan, mutta paljon on urpoiltu jo numeroista huolimatta.
 
Viestejä
1,393
Kitee vähän pupelsi eikä ollut ihan parhaimmillaan, mutta pahasti alisuoritettiin aiemmissa, kun pistettäkään ei saatu. Joukkueiden tasoero aika olematon.
 
Viestejä
200
Melkein kaikki pelit olen Kipalta katsonut kesän aikana, ja tyyli on samanlainen. Ensimmäinen jakso heikko, mutta yleensä toisessa jaksossa kovaa suorittamista. Jännä nähdä mitä käy. Sen verran vielä, että nyt oli yllättävän heikkoa ulkopeliä Kipalta.
 
Viestejä
1,393
Melkein kaikki pelit olen Kipalta katsonut kesän aikana, ja tyyli on samanlainen. Ensimmäinen jakso heikko, mutta yleensä toisessa jaksossa kovaa suorittamista. Jännä nähdä mitä käy. Sen verran vielä, että nyt oli yllättävän heikkoa ulkopeliä Kipalta.
Oon myös huomannu, että Kiteen toisen jakson avaus todella usein vahva. Imatran oltava nyt todella hereillä ekassa ulkovuorossaan, jos toki jatkossakin.
 
Viestejä
741
1. Jakson perusteella laittaisin Toivolan lyömään ennen Partasta. Mies on lyönnissä ja kiva olis päästää palottomaan lyömään.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös