Supervuoro Verkkolehti »

Vimpelin Veto 2023

Viestejä
583
Tiedä nyt buumista. Tahko voitto oli toki seinäjoelle yllätys, mutta kyllähän jussien kannattajatki tietää ettei tässä sarjassa ole jusseilla enää mitään palaa. Jussien kolme kolmostilannetta eilisessä ottelussa kertoo kaiken oleellisen.
Sitten varmaan kotipeliinkään ei tule ketään katsomaan kun ei ole mitään mahdollisuutta ja ottelut ovat aina toistensa kaltaisia.

Joo. Juu. Niin. Aina. Joo.
 
Viestejä
1,735
Sitten varmaan kotipeliinkään ei tule ketään katsomaan kun ei ole mitään mahdollisuutta ja ottelut ovat aina toistensa kaltaisia.

Joo. Juu. Niin. Aina. Joo.

Eiköhän sinne kotipeliin katsojia löydy, vaikka tulos olisikin etukäteen tiedossa. Toki taitaa olla ruudun päälähetys, että varmaan verottaa hieman.

Pelaajat ovat jusseilla samat perjantainakin, joten melko saman kaltaista räpiköintiä luvassa.
 
Viestejä
116
Jotenkin jopa toivoisin, että Jussit laittais kampoihin Vedolle. Läpsyttelemällä jos selviää niin jää liian löysä tunne jatkopeleihin.
 
Viestejä
129
Itse toivoin myös vähän enemmän vieraskannattajia Vimpeliin eilen. Voi olla että viikkopeli vähän verotti katsojia myöskin, ja se jos gimmoilla oli omat pelinsä Seinäjoella. Sunnuntaina uskoisin että nähdään vieraskannattajia saarella, varmaan enemmänkin jos JJ kaivaisi voiton huomenna? Toivon myös että huomenna tulee Vedon kannattajia myös Seinäjoelle kannattamaan omat voittoon.
 
Viestejä
429
Nopeasti takaisin pelillä, jos kerran vielä alkuviikosta oli ollut pieniä tuntemuksia. Vai mitä nyt viime Jussit-pelin jälkeen vedon videolla sanoikaan.
 
Viestejä
80
Mun mielestä hyvä suoritus tänään on se, että Vedon jokerit pääsevät mailan varteen joka vuorossa. Jos näin käy niin voitto on kyllä taskussa sitten.
 
Viestejä
449
Mikko K. numerolla 7.
Nopeasti takaisin pelillä, jos kerran vielä alkuviikosta oli ollut pieniä tuntemuksia. Vai mitä nyt viime Jussit-pelin jälkeen vedon videolla sanoikaan.
Lauri Vihriälä sairaana, joten Kanala "tuurasi", sanoi Niskanen lähetyksessä. Kuulemma Kanalaa ei oltaisi vielä otettu muuten mukaan. Mutta kunnossa kuulemma on. Tosin Kanala lähetyksessä itse sanoi kunnostaan kysyttäessä, että "ihan ok" tms.
 
Viestejä
141
Täytyy myöntää että aina kun Kanala löi tai heitti, mua vähän jännitti kestääkö se ehjänä😄
Sama täällä oli, että jokainen lonkan kiertäjään edes etäisesti vaikuttava liike salpasi hetkeksi hengen!

Kuten aiemmin ketjussa sanoin, niin on tavallaan harmi, että jokerikolmikko on niin kova, ettei voi tuoda toipilasta kuin numerolla sisään. Monessa muussa joukkueessa Kanala menisi multijokerina heittämällä.
 
Viestejä
801
Langeaa ne engelitkin. Lyöjätilastojen kolmen kärki, Korhonen, Vainionpää, Ruuska löi eilen juoksun mieheen. ’Kakkoset’ Mäkelä, Wahlsten ja Toivola löivät yhteensä 8 juoksua.
 
Viestejä
4,393
Janne Mäkelän pitää vielä vähän parantaa että pääsee ykköspalkituksi, kuusi on vain liian vähän lyötyjä juoksuja!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös