Supervuoro Verkkolehti »

Vimpelin Veto 2023

Viestejä
124
Älkää nyt, joskus voin hävitäkin pelin.

Seuraava mahdollisuus voittoon jo ylihuomenna, Saaressa taas täysi höyry päälle.
Yksi taistelu hävittiin, mutta sota on vielä kesken. Finaalipaikka on vain kahden voiton päässä. Jos oli jokin ottelu jonka Manse voittaa niin se oli tänään. Taktiikat fiilataan tuleviin peliin ja se on siinä. Finaaleissa Kempele.
 
Viestejä
454
Vihriälä ja Lassila vaihtaneet sisäpelissä numeroita muuten samalla mennään
Näköjääm Mikolla sitten kuitenkin pidempi poissaolo kun tänäänkään ei pelaa
 
Viestejä
475
Vihriälä ja Lassila vaihtaneet sisäpelissä numeroita muuten samalla mennään
Näköjääm Mikolla sitten kuitenkin pidempi poissaolo kun tänäänkään ei pelaa
Joo niinpä näkyy...todella harmi homma. Lähinnä heikentää vaan vähän tuota kakkoskärkeä...mutta näillä nyt mennään. Täysi luotto siltikin, että tänään otetaan voitto.
 
Viestejä
36
Nyt pitäs saaha ne näpit ruutuun jos meinaa tapella voitosta. Tai lyödä kovia hidastetulla lähdöllä. Ei kai Puhtimäen syöttö sekoita noin paljon. Vastustajakin tosin häplää niin paljon, että tästäkin jaksosta voidaan vielä kairata voitto, mutta ekan pelin fiilis on ollut toistaiseksi tipotiessään.
 
Viestejä
475
Onko Mikko Vihriälästä mitään tietoa, pelaako välierissä ylipäänsä? Ei muuten mutta kun Kanis taas piteli jalkaa syöksyn jälkeen.
 
Viestejä
20
Olihan hermoja raastava ottelu. Otteiden pitää parantua, että mestaruus uusitaan. Heikkalan ryssiminen hermopallossa aiheutti tunnerektion mitä harvoin koen. Nyt olisi valmennuksen mietittävä monta asiaa ennen Tampereen ottelua. Vainionpään kaksi viimeistä ottelua on ollut vaikeita. Mäksä on onnistun paremmin kovan paineen alla. Itse laittaisin Mäksän ensinmäisenä mailanvarteen, aiemmat onnistumiset tiukassa paikassa antavat itsevarmuutta. Voisi vapauttaa myös Jukkiksen peliä. Itse näkisin myös lyhyen säilytyslyöntinä, runkosarjassa Jukkis ja Mäksä teki kohtuu paljon juoksuja lyhyellä. Nuo pussarit kun ei ole nyt toiminut ollenkaan. Severin pitää myös pysyä jatkossa heittämään polttolinjalta pallo suoraan kotipesään, tuollaiset löysillä heitoilla annetut juoksut on turhia lahjoja. Toivottavasti Mikon jalka on kunnossa, joka tapauksessa siirtäisin itse Kanalan numerolle 6 tai 7. Saukko on ollut ilmiömäisen varma, todellinen tiukkojen paikkojen mies. Joka tapauksessa meillä on 2 ottelupalloa. Milloin Veto on viimeksi hävinnyt kahta ottelua peräkkäin tällä rosterilla? Nyt vain kohti finaalia....
 
Viestejä
475
Olihan hermoja raastava ottelu. Otteiden pitää parantua, että mestaruus uusitaan. Heikkalan ryssiminen hermopallossa aiheutti tunnerektion mitä harvoin koen. Nyt olisi valmennuksen mietittävä monta asiaa ennen Tampereen ottelua. Vainionpään kaksi viimeistä ottelua on ollut vaikeita. Mäksä on onnistun paremmin kovan paineen alla. Itse laittaisin Mäksän ensinmäisenä mailanvarteen, aiemmat onnistumiset tiukassa paikassa antavat itsevarmuutta. Voisi vapauttaa myös Jukkiksen peliä. Itse näkisin myös lyhyen säilytyslyöntinä, runkosarjassa Jukkis ja Mäksä teki kohtuu paljon juoksuja lyhyellä. Nuo pussarit kun ei ole nyt toiminut ollenkaan. Severin pitää myös pysyä jatkossa heittämään polttolinjalta pallo suoraan kotipesään, tuollaiset löysillä heitoilla annetut juoksut on turhia lahjoja. Toivottavasti Mikon jalka on kunnossa, joka tapauksessa siirtäisin itse Kanalan numerolle 6 tai 7. Saukko on ollut ilmiömäisen varma, todellinen tiukkojen paikkojen mies. Joka tapauksessa meillä on 2 ottelupalloa. Milloin Veto on viimeksi hävinnyt kahta ottelua peräkkäin tällä rosterilla? Nyt vain kohti finaalia....
Tässä tektissä on paljon hyvää. Samoja ajatyksia itsellänikin.
 
Viestejä
124
Itsellä pari vuotta eliniästä katosi tänään, sen verran ahdistavan jännittävää oli. Ylpeä kuitenkin että se voitto tuli joukkueen mokailuista huolimatta, ja Saaressa tunnelma oli katossa. Toivottavasti Tampereella saadaan katki tämä sarja. Täytyy kyllä lopettaa sen juoksujen antamisen vastustajalle.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,073

– Eka jakso oli huikea nousu ja vahva näyttö joukkueen luonteesta. Siinä ei paljon kyselty enää, että miten se jakso loppuu, Vedon pelinjohtaja Tomi Niskanen kertoi.
 
Viestejä
797
Itsellä pari vuotta eliniästä katosi tänään, sen verran ahdistavan jännittävää oli. Ylpeä kuitenkin että se voitto tuli joukkueen mokailuista huolimatta, ja Saaressa tunnelma oli katossa. Toivottavasti Tampereella saadaan katki tämä sarja. Täytyy kyllä lopettaa sen juoksujen antamisen vastustajalle.
Minä sain hermoilleni rauhan, kun kuuntelin Kinnusen leppoisaa haastattelua tauolla. Ajattelin, että minunkin lienee syytä housuihini mahtua, kun tärkeä pelimies ei ole moksiskaan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös