Supervuoro Verkkolehti »

TV-ottelut

Viestejä
32
Vs: TV-ottelut

Panda sanoi:
Useilla tv-operaattoreilla saa Ruudun maksutv-kanavien asiakkaan oikeudet myös Ruudun nettipalveluun, josta Fanikamera-lähetykset näkee. Operaattori antaa tällöin aktivointikoodin oston yhteydessä

...ja soitto uudestaan operaattorille..ja kas..minulla olisi ollut olemassa aktivointikoodi tuonne ruutuun (en tällaisesta ikinä ole kuullut). Lauantaina, kun soitin asiakaspalveluun, niin silloin ei tätä kerrottu, vaan sanottiin siis palveluiden olevan vain samannimisiä. Tuon jälkeenhän tilasin siis ruudun kautta vuoden sopparin.

Kiitos tästä! Älysinpä näin minäkin hommata oikeudet nettipalveluun omalta kaapelioperaattoriltani. Jos näitä nyt ikinä ehtii katsoa... :)
 

Väsynyt Teliaan

Vs: TV-ottelut

Teliaa ei ainakaan kannata valita operaattoriksi 2 kk yrittäneet saada
ruutu palvelun aktivointia toimimaan eikä vieläkään toimi ..
 
Viestejä
435
Vs: TV-ottelut

Itselle, tuo eillinen ruudun lähetys Hyvinkäältä oli täysin riittävä. Katsoin myös tuota Imatra - Kempele ottelua, joka oli kuvattu tuolla fanikameralla, niin siihenkin kyllä voi olla tyytyväinen. Ihan hyvin selvää saa. Itsellä on PC liitettyä 55" töllöön. Netistä nuo kaikki ottelut tulee katsottua. Tänään ja huomenna onkin sitten JoMan kamppailut, joten tulee vähän enemmän ja tarkemmin seurattua vääntöä.
 
Viestejä
450
Vs: TV-ottelut

Inkuri sanoi:
Itselle, tuo eillinen ruudun lähetys Hyvinkäältä oli täysin riittävä. Katsoin myös tuota Imatra - Kempele ottelua, joka oli kuvattu tuolla fanikameralla, niin siihenkin kyllä voi olla tyytyväinen. Ihan hyvin selvää saa. Itsellä on PC liitettyä 55" töllöön. Netistä nuo kaikki ottelut tulee katsottua. Tänään ja huomenna onkin sitten JoMan kamppailut, joten tulee vähän enemmän ja tarkemmin seurattua vääntöä.

Miltä Imatralta tulleessa lähetyksessä äänet kuulosti, ja näkikö kuvasta mitään? Kamera oli sijoitettu väärään paikkaan, mutta noin niinku muuten.
 
Viestejä
435
Vs: TV-ottelut

Pesisniilo sanoi:
Miltä Imatralta tulleessa lähetyksessä äänet kuulosti, ja näkikö kuvasta mitään? Kamera oli sijoitettu väärään paikkaan, mutta noin niinku muuten.

Selostajan puheesta sai ihan ok hyvin selvää, joka siis luonnolisesti toimii noissa fanikameraotteluissa selostuksena ja itse peliäänetkin oli hyvät. Sain kuvasta selvää ihan riittävän hyvin. Odotin heikompaa laatua, joten positiivisesti olen yllättynyt. Oliko kamera vähän liikaa oikealla ja alhaalla vai mitä tarkotat? Kun vaikea on sanoa, miten se muilla paikkakunnilla on sijoitettu ja miten sen pitäisi olla. Tuo oli nimittäin ensimmäinen näkemäni fanikameraottelu, joten itse en pysty vertausta tekemään. Mutta kaikin puolin ihan hyvä lähetys oli Imatralta, sen mitä sitä nyt katsoin.
 
Viestejä
4,374
Vs: TV-ottelut

Etkö tosiaan ole ikinä katsonut otteluita VIMEO:sta? Samaa kuraahan nuo Ruudun lähetykset ovat, mutta nyt vain livenä mahdollista.
 
Viestejä
435
Vs: TV-ottelut

Kyllä olen joskus katsonut vimeosta koosteita ja otteluita. Ei se mitään täyttä kuraa kyllä ole. Mulle riittävän hyvää. Toki nämähän on mielipide asioita josta on turha väitellä.
 
Viestejä
450
Vs: TV-ottelut

Inkuri sanoi:
Selostajan puheesta sai ihan ok hyvin selvää, joka siis luonnolisesti toimii noissa fanikameraotteluissa selostuksena ja itse peliäänetkin oli hyvät. Sain kuvasta selvää ihan riittävän hyvin. Odotin heikompaa laatua, joten positiivisesti olen yllättynyt. Oliko kamera vähän liikaa oikealla ja alhaalla vai mitä tarkotat? Kun vaikea on sanoa, miten se muilla paikkakunnilla on sijoitettu ja miten sen pitäisi olla. Tuo oli nimittäin ensimmäinen näkemäni fanikameraottelu, joten itse en pysty vertausta tekemään. Mutta kaikin puolin ihan hyvä lähetys oli Imatralta, sen mitä sitä nyt katsoin.

Lähinnä meinasin tuolla sijoittamisella sitä, että oli sen verran matalalla, että ihmisten ohikulkeminen näkyi kuvassa.

jjjjussi sanoi:
Etkö tosiaan ole ikinä katsonut otteluita VIMEO:sta? Samaa kuraahan nuo Ruudun lähetykset ovat, mutta nyt vain livenä mahdollista.

Itse ainakin olen tyytyväinen, kun saa kuvaa livenä jokaisesta (?) pelistä, vaikka se laatu ei päätä huimaisi. Huomattavasti parempi kuin seurata pelkästään tulospalvelun perusteella.
 

Nonnii

Vs: TV-ottelut

Selostajakin hyppäsi kaapista ulos alkulähetyksessä. 8)

Vetääkö silti vertoja Mertarannan viiden sekan vastaaville lätkälehtereillä? ;D
 
Viestejä
4,374
Vs: TV-ottelut

Todellakin. Mahtavaa Nelonen. Siis hidastuksetkin kerrankin niin, että eivät härinneet seuraamista. Respectah!
 

Pesisfani88

Vs: TV-ottelut

Käsittääkseni seurat vastaa tuosta fanikamera tuotannosta? Ankkurit kyllä tosissaan näytti kuinka se tulee toteuttaa!
 

Näin juuri

Vs: TV-ottelut

Pesisfani88 sanoi:
Käsittääkseni seurat vastaa tuosta fanikamera tuotannosta? Ankkurit kyllä tosissaan näytti kuinka se tulee toteuttaa!

Näyttää vaan taas samalta kuin viime kevät. Ei edes lähellä saada pistettäkään mistään, joten ei tarvi enää ensi vuonna fanikameraa ja superpesistä miettiä.
 
Viestejä
610
Vs: TV-ottelut

Näin juuri sanoi:
Pesisfani88 sanoi:
Käsittääkseni seurat vastaa tuosta fanikamera tuotannosta? Ankkurit kyllä tosissaan näytti kuinka se tulee toteuttaa!

Näyttää vaan taas samalta kuin viime kevät. Ei edes lähellä saada pistettäkään mistään, joten ei tarvi enää ensi vuonna fanikameraa ja superpesistä miettiä.
Just. Varmaan Kouvolalta ja Joensuulta olisi tullut molemmilta kolme pojoa jos Jaatinen ja Matintupa olisi olleet rosterissa
 
Viestejä
317
Vs: TV-ottelut

PESISTÄ TELKKARISSA

Tämä meni jo. En katsonut vielä ;). http://areena.yle.fi/1-4096118#autoplay=true

Tämän katson huomenna Äitienpäivänä...

YLE TV2 sunnuntaina 14.5. klo: 12.35 Sotkamon Jymy - Tunteiden tuottaja
17 pesäpallon Suomen mestaruutta vuodesta 1990 lähtien. Miksi Sotkamon Jymy menestyy ja miten osaaminen siirtyy seuraaville sukupolville? Ohjelmassa seurataan Jymyä viime syksyn finaaleista uuden kauden kynnykselle. HD Ohjelmatekstitys (suomi)
 

Paljon nähnyt

Vs: TV-ottelut

Tsuppari ruispellossa sanoi:
PESISTÄ TELKKARISSA

Tämä meni jo. En katsonut vielä ;). http://areena.yle.fi/1-4096118#autoplay=true

Tämän katson huomenna Äitienpäivänä...

YLE TV2 sunnuntaina 14.5. klo: 12.35 Sotkamon Jymy - Tunteiden tuottaja Yllätyn ainostaan jos Mr.Tanskanen ei omi menestystä omaan piikkiinsä. Muukin on kantanut Jymyä kuin tunteiden tuotto... Jopa kaikki muut Superin seurat Jymyn vaikeina aikoina
17 pesäpallon Suomen mestaruutta vuodesta 1990 lähtien. Miksi Sotkamon Jymy menestyy ja miten osaaminen siirtyy seuraaville sukupolville? Ohjelmassa seurataan Jymyä viime syksyn finaaleista uuden kauden kynnykselle. HD Ohjelmatekstitys (suomi)
 
Viestejä
610
Vs: TV-ottelut

Tsuppari ruispellossa sanoi:
Hyvä päivitys :)tykkään
Yhtä hyvin kuin tunteiden tuottaja nimi voisi olla säälistä selvinnyt...Siihen Tanskanen tuskin markkinointisyistä tulee dokkarissa puuttumaan...
 

Het

Vs: TV-ottelut

Nyt kun pesäpalloa televisioidaan paljon, tulee käytyä vähemmän peleissä paikan päällä. Olenpa huomannut, että kun ei katso peliä ihan suorana vaan pienellä viiveellä taltiolta, säästyy paljon aikaa. Voi pikakelailla nykypesäpallolle ominaisen joutokäynnin pois ja katsella vain pelimiesten lyöntivuorot. Samalla huomaa, kuinka pieni osa peliajasta enää tapahtuu mitään näkemisen arvoista. Iso osa otteluajasta on kärjen odottelua ja lyöntijärjestyksen passaamista seuraavaan sisävuoroon.

Kun mitään sääntömuutoksia kopittelun rajoittamiseksi ei taaskaan uskallettu tehdä, täytynee pysytellä nahkasohvalla jatkossakin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös