Supervuoro Verkkolehti »

Superpesis 2013

Viestejä
964
Vs: Superpesis 2013

Pesäpallo on suuria tunteita! Ei siin saatana hymyillä! ;) No joo, joo... Korpee vaan tää oma meininki kun pelit loppu alkukaudesta.... :( No toki mielummin näin, kuin että ne jatkuis Haminassa.....

Sais nyt Veto ees sitte pysäyttää ton Sotkamon?! Paras toki olis, jos molemmat putois ja nähtäis mielenkiintonen finaali!
;)
 
Viestejä
50
Vs: Superpesis 2013

Palokärki on oikeessa siinä, että ei oo sanottua ketä siellä finaalissa on! Mutta omiin uskotaan :) Ja yks mahdollisuushan olis että ja Kossu pysäyttäs Sotkamon vai mitä mieltä olette?
 
Viestejä
964
Vs: Superpesis 2013

Todella! Omiin uskotaan, ja siinä välillä sitte roiskuu ja leimahtaa! Asiat tappelee, ei miehet! Jos ees ne asiatkaan! Pakko myöntää, että usein itte ainakin heitän tahalleen vähän provoa mukaan, kun muuten ei saa keskustelua aikaseks sitäkään vähää... 8) Ja pieni vastustajan mollaus kuuluu asiaankin, ja siihen toki vastataan jne jne. Kuha ei päälle käydä!

Jos totta puhutaan, en hirveitä summia löis vetoa Kossun puolesta tossa sarjassa, mutta nimenomaan sillä uskolla omaan tekemiseen on kaikki mahollista! Jymy-jussit tuskin kyllä heilauttaa Vetoa mihinkään...? Ainoo, kenen uskon Jymyä tai ainakin Vetoa pystyvän horjuttamaan, on JoMa! Sekin sillon jos kaikki kulkee ja osuu kohalleen!

Tästä se lähtee, katellaan kuin käy!
 
Viestejä
50
Vs: Superpesis 2013

Itellä taas sellanen veikkaus, että Kossulla pienet saumat kaataa SoJy... Dahlströmin oikeen onnistuessa ja tieten koko muun joukkueen! Jotenki vähän arvelisin että Kitee saattaa olla yllättävänki kova loppua kohen!
 
Viestejä
526
Vs: Superpesis 2013

Kyllä härkälauma onnistuessaan on todella kova! Nimimerkillä Vetoa kannattaneena kokemusta on. Tosin, nyt sitten tarvitaan jo Jarnonkin apua Nälkämaalla!
 
Viestejä
2,074
Vs: Superpesis 2013

mikkov sanoi:
Tuohon palkin ei voi suhtautua muuten kuin elokuvamaailman razzie awardseihin, eli huumorilla.

Tosin totta on myös sekin, että tuo tilasto osoittaa miksi KaMa joutui alempiin karsintoihin ja KPL pääsi jo huilimaan :) Pelkästään kotikentällä meni ainakin kaksi pistettä vapaataipaleiden takia.
 

Petu

Vs: Superpesis 2013

Ikuisena >Sotkamon kannattajan liityn keskusteluun ja totean, että toki Jymy ja Vive ovat ehdottomat ennakkosuosikit finaaliin. Mutta mutta... Tosiasia on, että molempien kohdalla jo avausvastus voi osoittautua yllättävänkin hankalaksi! Paljon on kiinni siitä miten haastajat saavat pelinsä alkamaan ja suosikeita horjutettua... Esim. Jere voi henkilökohtaisesti ratkaista yksittäisiä pelejä ja jos tälläinen onnistuminen tulee avauspeliin niin kuka tietää mitä tuleman pitää...
 
Viestejä
627
Vs: Superpesis 2013

Täällä kyllä pessimismi valtaa mielen, kun suosikkijoukkueeni saumoja mietin. Jotain outoa tuossa KiPan tilanteessa on.
Miksi Laakso ei lukkaroi?? Muutama peli on mennyt hyvin, mutta on tuosta räpellystä nähty tällä kaudella, en tiedä...
Toivon parasta ja pelkään pahinta. Pessimisti ei pety 8)
Toivottavasti joku haastajista pystyy horjuttamaan kahta suurta!
 
Viestejä
2,074
Vs: Superpesis 2013

Veto - Jymyjussit, voisko herkullisempaa vääntöä olla heti puolivälierissä? Toki Veto megaluokan ennakkosuosikki mutta en nyt sano heittämällä jatkoon. Kenties 3-1, riippuu paljon Vainionpään vireestä (oletettavasti jos Jymyjussit saa vähemmän kolmostilanteita kun Veto).

Kossu - Sotkamokaan lämmittää mieltä. Tahko - JoMa on ennakkoon ehkä tasaisin pari. Avausvoitolla iso merkitys.

PattU - KiPa taas... No se on näistä se "vähiten sytyttävä". Kuitenkin ehdottoman mielenkiintoinen ja Kiteellä on saumat myös yllätykseen.
 
Viestejä
198
Vs: Superpesis 2013

Oscarty sanoi:
Täällä kyllä pessimismi valtaa mielen, kun suosikkijoukkueeni saumoja mietin. Jotain outoa tuossa KiPan tilanteessa on.
Miksi Laakso ei lukkaroi?? Muutama peli on mennyt hyvin, mutta on tuosta räpellystä nähty tällä kaudella, en tiedä...
Toivon parasta ja pelkään pahinta. Pessimisti ei pety 8)
Toivottavasti joku haastajista pystyy horjuttamaan kahta suurta!

Nyt sitten Oscarty huutamaan sunnuntaina ääni käheäksi Rantakentälle, parissa pelissä tuli kyllä oma osuus tehtyä ;D! On ennenkin Myyryläisellä sotkettu Pattu:n pomppupeli, 2011 kotipelissä 8) Ulkopelissä ollut ongelmia, mutta jymyjussien 3/21 onnistumiset kotiutuksissa, Kpl:n 2/13, Kirin 3/9, Tahkon 1/10 kertoo takatilannepelaamisen parantuneen huikean paljon, kopparit + Partanen varsinkin pelasi todella hyvin noissa Tahko ja Kpl-peleissä.

En tiedä itsekään mitä meneillä Kipassa, paikallislehden Jymy-jussit jutussa "Tonia on nyt kokeiltu eri paikoilla ja katsotaan, missä hän nyt sitten pelaa jatkossa." Tämän päivän (M)urheilulehdessä oli Laaksosta juttua että Hyvinkää yrittää saada Laakson jo ensi kaudeksi sinne, sopimushan on 2014 loppuun. Tiedä nyt sitten Tokkarin kirjoituksista.
Sojy, vive, kipa, tahko voisivat ratkaista mitalien kohtalon, Jomalla tuo kipsaantumisen vaara kotiutuksissa ilmeinen, vaikka Ankkurit nuijivatkin maanrakoon.
 
Viestejä
627
Vs: Superpesis 2013

Valitettavasti olen sunnuntaina Latviassa. Olisitko Mella ollut paikalla? Taistelkaahan te. Minä olen hengessä mukana.
 
Viestejä
198
Vs: Superpesis 2013

Jo viime viikonloppuna piti palata maakuntakierrokselta, toki lyhyempi matka olisi Rantakentälle kuin Rännärille(450vs 498), ei vaan viittis vajaa 1000km:n päiväkeikkaa lähteä autolla heittämään. Jotenkin on kyllä luottoa kipaan, huomiseksi vesisadetta luvattu raaheen. Btw. Tokkarin jutussa oli että kipalle tulee sotkamo vastaan pudotuspeleissä ;D
 
Viestejä
964
Vs: Superpesis 2013

jussizz sanoi:
Veto - Jymyjussit, voisko herkullisempaa vääntöä olla heti puolivälierissä? Toki Veto megaluokan ennakkosuosikki mutta en nyt sano heittämällä jatkoon. Kenties 3-1, riippuu paljon Vainionpään vireestä (oletettavasti jos Jymyjussit saa vähemmän kolmostilanteita kun Veto).

Kossu - Sotkamokaan lämmittää mieltä. Tahko - JoMa on ennakkoon ehkä tasaisin pari. Avausvoitolla iso merkitys.

PattU - KiPa taas... No se on näistä se "vähiten sytyttävä". Kuitenkin ehdottoman mielenkiintoinen ja Kiteellä on saumat myös yllätykseen.

Mun mielestä taas just eniten sytyttävä on Pattu-Kitee! Ainoo huono homma, jos nyt jotain sisäistä kriisiä yms Kiteellä? Siis tää lukkarijuttu yms? Muutenhan Kitee veti hiton hyvän loppuvedon, ja en pitäs sen perusteella lainkaan mahottomana, että se menis tosta jatkoon? Henk.koht. suosikit näistä pleikkareista KiPa ja JoMa. Samoin toivoisin, että ees jompikumpi näistä kahesta "suuresta" saatais horjutettua finaalista! Jymyjussit on vaan mulle yks vähiten sytyttävämmistä jengeistä, Tahkon ohella, joten oikeestaan ihan sama.... 8)

Jos taas lähetään siitä, että ne kaks on kuitenkin finaalissa, taitaa Sotkamo voittaa taas.... Mutta siihen on vielä onneks pitkä matka!
 
Viestejä
964
Vs: Superpesis 2013

Tähän väliin yks kysymys? Kun tästä ketjusta sen potentiaaliset vastaajat löytänevät huomattavasti paremmin kuin tuolta KPL:n ketjusta, jota kukaan ei lue... Eli jostain ihmeen huhupiiristä aina aika ajoin pulpahtaa esiin tuo Puputin mahdollinen siirto KPL:n paitaan? Itte en tätä ole kauheen tosissaan ottanu, mutta ainoo seikka joka sitä vois puoltaa, on se, että Puputti on kihloissa Pesä-ysin Elisa Järvenpään kanssa. KPL siis lähellä Lappeenrantaa pelipaikkakuntana, toki 87 km väliä, mutta lähin kuitenkin! Siis kuinka pitkä soppari Puputilla on tällä hetkellä Vedon kanssa? Kellään tietoa?

Olen myös kuullu sellastakin huhua, että molemmat siirtyis juurilleen satakuntaan, että mene ja tiedä??
 
Viestejä
2,074
Vs: Superpesis 2013

Palokärki sanoi:
Tähän väliin yks kysymys? Kun tästä ketjusta sen potentiaaliset vastaajat löytänevät huomattavasti paremmin kuin tuolta KPL:n ketjusta, jota kukaan ei lue... Eli jostain ihmeen huhupiiristä aina aika ajoin pulpahtaa esiin tuo Puputin mahdollinen siirto KPL:n paitaan? Itte en tätä ole kauheen tosissaan ottanu, mutta ainoo seikka joka sitä vois puoltaa, on se, että Puputti on kihloissa Pesä-ysin Elisa Järvenpään kanssa. KPL siis lähellä Lappeenrantaa pelipaikkakuntana, toki 87 km väliä, mutta lähin kuitenkin! Siis kuinka pitkä soppari Puputilla on tällä hetkellä Vedon kanssa? Kellään tietoa?

Olen myös kuullu sellastakin huhua, että molemmat siirtyis juurilleen satakuntaan, että mene ja tiedä??

Epäilen täysin mutuillen tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa. Ja onhan Vimpeli suht lähellä Puputtia vaikka asuisi Porissa tai Kankoompäässä :)
 
Viestejä
526
Vs: Superpesis 2013

Puputin sopimus päättyy tähän kauteen muistaakseni, samoin kuin Kuusiston. Puputtia ollaan oltu siirtämässä muualle siitä lähtien kun on Vetoon tullut, mutta aina vaan on sopimusta jatkettu. Ovat liikuskelleet Kuusiston kanssa kimpassa Nurmooooosta lähtien ja katotaan nyt mitä tapahtuu. En halua olla töykeä, mutta isoja pitää tapahtua että sinivalkoiset vaihtuvat ampiaispukuun, varsinkaan nyt kun Haapakoski teki pitkän sopimuksen Vedon kanssa.

Puputti puhuu muuten paljon änkyrämpää pohjanmaata kuin esim. minä, vaikka ei ole täältä edes kotoisin. Huhujen mukaan kosikin Vimpelissä Pokelan suoralla. Sitä idyllisempää paikkaa ei tälle toimitukselle voi olla! :D
 
Viestejä
964
Vs: Superpesis 2013

Jep, sitähän minäkin jo tossa meinasin, etten hurjan tosissani ole ottanu noita huhuja.... Ja unohda tollaset töykeydet, tai siis pahottelut ja muut! Eihän tuossa ollu mitään töykeetä, mun kans voi ja pitääkin keskustella räväkämmin! :) Sehän se juuri on tää idea! Jos ei olis mielipiteitä, ei olis keskustelua! Ei semmonen joo, joo, hiton hienoo johda mihinkään, eiks je?

Toki voisin nyt alkaa itkemään, että miten niin, mitä vikaa muka ampiaispaidoissa? Miks ei kukaan tykkää mun ampiaispaidoista? Mul on ittelläkin kaapissa ampiaispaitoja.... yhyy! ;D

ja löytyy idyllisempiä paikkoja, paljon! esim. Kymijoella Jyräänkosken yllä menevä Paaskosken silta! Ja sen ympäristö! On muuten hiton hyvää kalaseutuakin myös, parempaa ku Pokelan suora! Oltiin just tytön kans siel viikko sitte ja ahvenaa tuli kuin liukuhihnalta... Tämä huumoria! Huumori on taitolaji, ja paras tapa ymmärtää ihminen väärin, on tekstiviestinnän muodossa! Olenpa sen täälläkin kokenu...

Ja mielipide muuten on kuin persereikä! Jokaisella on sellanen! Ja peräti oikeus sellaseen! Eikä ole väärin tai oikein, jos tykkää ampiaisesta tai tylsästä nelimarkkapaidasta ;D

Jatkakaa! Välil hommiin, ja tässä välissä wiikonloppuja kaikille! Juokaa olutta!
 
Viestejä
526
Vs: Superpesis 2013

Palokärki sanoi:
Toki voisin nyt alkaa itkemään, että miten niin, mitä vikaa muka ampiaispaidoissa? Miks ei kukaan tykkää mun ampiaispaidoista? Mul on ittelläkin kaapissa ampiaispaitoja.... yhyy! ;D

ja löytyy idyllisempiä paikkoja, paljon! esim. Kymijoella Jyräänkosken yllä menevä Paaskosken silta! Ja sen ympäristö! On muuten hiton hyvää kalaseutuakin myös, parempaa ku Pokelan suora! Oltiin just tytön kans siel viikko sitte ja ahvenaa tuli kuin liukuhihnalta... Tämä huumoria! Huumori on taitolaji, ja paras tapa ymmärtää ihminen väärin, on tekstiviestinnän muodossa! Olenpa sen täälläkin kokenu...

Käsitit väärin! Minusta KPL:n pelipaidat ja muutenkin väritys on Superin hienoimmasta päästä. Pinstripe is never out of fashion, kuten Yankees sanoo. Ja varmasti idyllisempiä toki, mutta jos Vimpelissä menee kihloihin ja ei halua tehdä sitä Saarikentällä niin Pokelan suora on heino paikka. Siellä tuulee aina, lenkkeillessä iskee epätoivo suoran pituudesta ja tunnettu Liikalan suku asuu siellä.
 
Viestejä
964
Vs: Superpesis 2013

No niin, tässä taas oiva esimerkki miten asiat menee helposti väärin, nimenomaan tekstiviestinnän muodossa! Tästähän on tehty oikein tutkimuksiakin... Toki nyt olin koko ajan huumorilla mukana! Mutta jos me oltas käyty toi keskustelu esim. kasvotusten Itä-Lännen baarialueella, ei oltas käsitetty mitään väärin! 8)

Muuten Yankees on kova juttu, siis mun baseball-suosikki since 1985, kun faija toi työmatkaltaan mulle Nykistä Yankeesin paidan :D

nyt muuten jonku pitäs voorumeille tyypilliseen tapaan jo älähtää, et mites hitossa idylliset kosintapaikat liittyy superpesikseen! LOL! ;D

ps. itte kosin Lahen hyppyrimäen päällä!
 
Viestejä
1,328
Vs: Superpesis 2013

Puputtia tunnutaan huhuiltavan milloin minnekin. Itse olen välttynyt KPL-huhulta, mutta täälläpäin (Kankaanpäässä) kiertää taas "Puppe kotiin" -juttuja. Ei tunnu kauhean uskottavalta, vaikka budjetista taitaakin lohjeta Siutlan+Kemppaisen mentävä kolo :)

Jotenkin tuntuis silti, että se seura löytyy sieltä Pohjanmaalta. JymyJussit tai ViVe varmasti ne todennäköisimmät. Ja jos naikkosensa luo tahtoo, niin veikkaisin, että JoMa olisi sitten ehkä vahvin vaihtoehto, kun siellä tuota rahaa tuntuu nyt pyörivän :D
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös