Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2024

Viestejä
575
No joo ei siinä sinänsä ole mitään dramatiikkaa mutta tuo "kämppis peruste" kuulostaa sellaiselta mikä ei oikein kuulu joukkoon kun Kuosmasen Jymystä puhutaan.
 
Viestejä
826
No joo ei siinä sinänsä ole mitään dramatiikkaa mutta tuo "kämppis peruste" kuulostaa sellaiselta mikä ei oikein kuulu joukkoon kun Kuosmasen Jymystä puhutaan.

Eihän se ollut kuin heitto asiaan. Koska mitään järkiperustetta pelillisesti en itse Jymyn kannalta tuohon huhuun keksi. Piiponniemen korvaaja?
 
Viestejä
698
Hölmö provo
Menee vähän aiheen ohi, mutta pitää kommentoida että Mansella on vahvat siteet Pohjanmaahan. Aikoinaan Tampereen kasvavaan teollisuuteen tuli paljon työväkeä Etelä-Pohjanmaalta. Puheessakin, korjatkaa jos olen väärässä, on vaikutteita pohojalaasista murteista.
Kävit siinä sitten alleviivaamassa mun pointin. Joensuu on aika neuvostoliittolainen kylä.
 
Viestejä
1,231
Vähän on vaikea uskoa että professori Kuosmanen suostuisi avaamaan sellaisen Pandora lippaan että kämppis perusteilla aletaan joukkuetta kasaamaan..

Ensimmäisen kauden tuontipelaajalla ei taida olla ihan noin paljoa sananvaltaa Jymyssä.
Kuulostaa tosiaan ja onkin itsekeksitty juttu. Ei Jymy tee mitään Latulla, joku järki näihin. Kukaan kärkiporukka ei tarvitse Lattua.
 
Viestejä
102
Yht´äkkiä tuli mieleeni, että Lauri Rönköstä en muista lukeneeni/kuulleeni koko kesänä mitään! Mikäs hänen tilanteensa on?
Sen verran mitä itse oon kuullut niin jatkoa Jymyssä ei tarjottaisi. Mitään huhuja uudesta seurasta ei ainakaan mun korviini ole kantautunut. Mikä sitten on miehen motivaatio/pelikunto, kun oli terveyshuolia viime kaudella. Jos jotain pitäisi mutuilla niin mutuilisin, että lopettaa tai tekee päätöksen kauden jälkeen ja siirtyy sitten "alemman profiilin" joukkueeseen. Imatra, Kitee?
 
Viestejä
544
Ei varsinainen huhu mutta pohdinnan paikka. Yksi pohjalaisjoukkue putoaa Superista, toinenkin vaarassa. Kaksi pohjalaisjoukkuetta joutuu karsimaan ykköspesispaikasta. Ketkä pelaajat alueella voisivat liikkua ja mihin suuntaan?
 
Viestejä
1,507
Menee vähän aiheen ohi, mutta pitää kommentoida että Mansella on vahvat siteet Pohjanmaahan. Aikoinaan Tampereen kasvavaan teollisuuteen tuli paljon työväkeä Etelä-Pohjanmaalta. Puheessakin, korjatkaa jos olen väärässä, on vaikutteita pohojalaasista murteista.
Niin, mihin rooliin nämä pohojalaiset "siirtolaiset" ovat Manseen tulleet siteitä laittamaan?
 
Viestejä
379
Siirron syytä minäkään en keksi, ainakaan Jymyn kannalta. Mutta kovasti Kiteellä huhutaan, että Lattu olisi sinne suuntaamassa, kun KiPasta ei tarjottu(?) jatkoa. En kyllä tiedä, olisiko ollut kiinnostunut jatkamaankaan kun rooli on mitä on.

Mikä sitten totta ja mikä ei, siihen en osaa sanoa. Olisiko Pekkisellä jotain tekemistä asian kanssa? Eikös Lattu maininnut jossain haastattelussa, että ovat kämppäkavereita talvisin?
Kuulostaa erikoiselta, mutta ei kai tuo mahdotontakaan ole. Jos kamun avulla saa pidettyä Pekkisen tyytyväisenä tai jopa juurtumaan Sinisille Vaaroille, niin ei kun mukaan vain.
 
Viestejä
1,386
Kuulostaa erikoiselta, mutta ei kai tuo mahdotontakaan ole. Jos kamun avulla saa pidettyä Pekkisen tyytyväisenä tai jopa juurtumaan Sinisille Vaaroille, niin ei kun mukaan vain.
No en kyllä usko tähän ollenkaan. Eli Pekkisen pitääkseen hommattaisiin Pekkisen lisäksi hyvin yksipuolinen ykköstilanteen purkija, joka ei oikeen etenemäänkään ole kovin hyvä enää? Sen sijaan että otetaan pelkkä Pekkinen ja korvataan sitten vastaavalla pelaajalla jos lähtee joskus. Ei mitään tietoa tässä, mutta Sotkamon tasoiselle jengille olisi yksinkertaisesti huono rekry.
 
Viestejä
276
No en kyllä usko tähän ollenkaan. Eli Pekkisen pitääkseen hommattaisiin Pekkisen lisäksi hyvin yksipuolinen ykköstilanteen purkija, joka ei oikeen etenemäänkään ole kovin hyvä enää? Sen sijaan että otetaan pelkkä Pekkinen ja korvataan sitten vastaavalla pelaajalla jos lähtee joskus. Ei mitään tietoa tässä, mutta Sotkamon tasoiselle jengille olisi yksinkertaisesti huono rekry.

Tän Lattu huhun Jymyyn on joku vaan päästään keksinyt - päättänyt sen sitten tänne palstalle kirjoittaa ja toivoo reaktioita. Latulla ei yksinkertaisesti ole mitään käyttöä Jymyssä.
 
Viestejä
11,885
Oho, nyt on monta pelaajaa kipasta lähdössä...
Kysymys kait kuuluukin montako ja keitä sinne on tulossa tilalle. Noista lähtijöistä esim Otso Mäkelä pelasi vain seitsemän ottelua runkosarjaa ja niitäkään ei kaikkia räpylässä.
 
Viestejä
307
Kysymys kait kuuluukin montako ja keitä sinne on tulossa tilalle. Noista lähtijöistä esim Otso Mäkelä pelasi vain seitsemän ottelua runkosarjaa ja niitäkään ei kaikkia räpylässä.
Juuri näin. Onhan 5 lähtijää määrällisesti paljon, mutta Mäkelän rooli pieni, 2 jokeria, Pellolla ei varmaankaan ollut mahdollisuuksia jatkaa kaukana kotoa ja Lehikoisen lähdöstä huhuttiin varmaankin jo ennen juhannusta. Tarkoitus ei silti ole vähätellä lähtijöitä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös