Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2024

Viestejä
1,310
No, tietenkin riippuu miten Kivinen itse ajattelee haluaako pelata kopparina. Ja totta puhut, mutta hyvä se olis joitakin pelejä kopparina käydä pelaas onko heittokäsi hyvä ja ettei kylmiltään mee taakse 2025.
Toki onhan tuo riski koska Late on kyllä kärsinyt melkein joka vuosi loukkaantumisista. Vaikea sanoa miten sitten pelinjohto, seura ja Kivinen ajattelee.
 
Viestejä
645
Voi taas vuoden kuluttua olla niinkin, että melko vähän -24 -siirtohuhuissa pyörivät, perinteisesti menestyneet vanhan liiton seurat putsaa pöydän ja taas jossitellaan, kenellä riittää kahden vuoden kuluttua. Ei oo Vimpeliin liikennettä, Kainuussakin laiskaa. Varmaan vielä saunovat.

Vanhan liiton seurojen ei siirtomarkkinoilla tarvitse riehua. Ne saavat pelaajia ihan itse tekemällä.
 
Viestejä
1,310
Realistisesti arvioiden ei taida Puhtimäen lukkarointi enää riittää mestaruuteen ensi kaudella. Mutta voihan sitä pistää tätä kautta paremmaksi ja voittaa pronssisarjan.
Miksei riittäisi? Hyvinhän Putte nämä pleijarit pelasi rikkinäisestä kädestä huolimatta, eikä mielestäni tämä kausi jäänyt Puten lukkaroinnista kiinni oli pleijareissa kyllä hyvää tekemistä lautasella.
 
Viestejä
661
Herttainen sentään. Tähän on ihan pakko vastata, että Saaga A:hän asuu Sotkamossa kesiä paitsi. On asunut jo monta vuotta.
Ups, tota en tiennytkään. Sorry siitä 😁
Mutta aika useita Saagalla on pelivuosia vielä ja Sotkamossa ei naisten superia pelata. Sitäkään en tiedä, opiskeleeko Saaga vai mitä tekee. Mutta joo, kun kerran molemmat Sotkamossa asuvat, mikseivät sinne palaisi sitten joskus pesisuran jälkeen. Olin väärässä.
 
Viestejä
263
Väitän että asiaan vaikuttaa enemmän tyttöystävä ja mahdolliset opiskelut kuin isä Komulainen.
Jep. Taisi olla Aapon sopimus manseen heti selvä, kun Raudasojan pitkä sopimus julkaistiin. Manse yhdisti rakastavaiset yhteen❤️
 
Viestejä
3,269
Puhtimäki pohjustanut lopettamistaan liveissään puhumalla siitä, miten voisi olla tulevaisuudessa pesiksen parissa avuksi lajille. Hieno mies, jolle Ruudun tai Superpesis oyn pesti sopisi hyvin peliuran jälkeen. Miksei vaikka pesiksen omaksi "Ari Valliniksi" Ruudulle :)
Kiitos, mutta ei kiitos.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös