Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2021

Viestejä
538
Tänään se kuultiin itse hevosen suusta: Puhtimäellä ei ole sopimusta Manseen! Mutta hyvä että pesis kiinnostaa, totesi Puhti Tahko-Joma lehdistötilaisuudessa.
 
Viestejä
1,250
Uskonasia vs. huhuilut, samaa ilmaanheittelyä vailla faktaa. Taksiyrittäjä😂😂😂😂😂😂😂, kas kun ei sutenööri.

edit pitää vielä sen verran laittaa, etten millään muotoa väheksy taksiyrittäjiä. Päin vastoin hattua nostelen niille tällaisessa kilpailutilanteessa. Mutta en nyt vaan nää missään fantasioissani J.Puhtimäkeä suhaamassa pitkin ilmajoen raittia.
Tänään se kuultiin itse hevosen suusta: Puhtimäellä ei ole sopimusta Manseen! Mutta hyvä että pesis kiinnostaa, totesi Puhti Tahko-Joma lehdistötilaisuudessa.



No sopimuksen ehtii notaarilla tai sähköisesti varmistaa vielä monta kertaa.

Putte on kuin savolainen: kun puhuu niin vastuu siirtyy kuulijalle.
 
Viestejä
4,258
Vastaushan olisi ihan sama joka tapauksessa on sopimus tai ei, ei tuollaisista asioista puhuta kesken kauden - varsinkaan nykyisen seuran lehdistötilaisuudessa.

Mutta jos Putte ei siirry Manseen kauden päätyttyä niin Elmolta häviää uskottavuus, Pekan jutut ovat mitä ovat mutta luulisi korkean profiilin urheilulehden tarkistavan lähteensä kunnolla ennen tuollaisen pommin julkaisua.

Ja kun jutun kirjoittajana on päätoimittaja Jukka Rönkä niin en epäile etteikö niin olisi tehty.
 
Viestejä
446
Oon samaa mieltä että vastaus olisi joka tapauksessa ei, mutta jotenkin itselle jäi tuosta vastauksesta myös se kuva että sitä ei oikeasti olekkaan ainakaan vielä.
 
Viestejä
107
Puhti manseen, Lilja manseen, Jussila Manse tai Oulu (Ouluun jos se nousee) isolla rahalla.
Ihmettelen vaan että mistä nuo Oululaiset viime kauden yli 100t € tappion tehtyään käärii rahaa järjettömiin palkkoihin. Mikä lehmänkauppa tehdään liiton kanssa että menee talous liiton tarkastuksesta läpi?
Taas hinataan palkat järjettömyyksiin... ei tee hyvää lajille. Pelaajien kannattaa miettiä että joissakin seuroissa voidaan paljon luvata mutta vähän maksaa tai luvata vähän ja maksaa se mikä luvattiin.
 
Viestejä
1,250
Puhti manseen, Lilja manseen, Jussila Manse tai Oulu (Ouluun jos se nousee) isolla rahalla.
Ihmettelen vaan että mistä nuo Oululaiset viime kauden yli 100t € tappion tehtyään käärii rahaa järjettömiin palkkoihin. Mikä lehmänkauppa tehdään liiton kanssa että menee talous liiton tarkastuksesta läpi?
Taas hinataan palkat järjettömyyksiin... ei tee hyvää lajille. Pelaajien kannattaa miettiä että joissakin seuroissa voidaan paljon luvata mutta vähän maksaa tai luvata vähän ja maksaa se mikä luvattiin.




Sopupelejä vaan kehiin! Kyllä kannattaa, paitsi tietämättömille pelaajille kuten minä.
 
Viestejä
674
Toisessa on vetovoimaa ja toisessa ei
Ei ole kyse vetovoimasta vaan säännöistä.Muutenkin Joensuun touhu rupeaa olemaan jopa härskimpää kuin Jymyn kultavuosina.En rupea tästä väittelemään,on aivan turhaa.Näissä pelaajaneuvotteluissa mukana olevana asia on tullut esiin useasti.
 
Viestejä
674
Vastaushan olisi ihan sama joka tapauksessa on sopimus tai ei, ei tuollaisista asioista puhuta kesken kauden - varsinkaan nykyisen seuran lehdistötilaisuudessa.

Mutta jos Putte ei siirry Manseen kauden päätyttyä niin Elmolta häviää uskottavuus, Pekan jutut ovat mitä ovat mutta luulisi korkean profiilin urheilulehden tarkistavan lähteensä kunnolla ennen tuollaisen pommin julkaisua.

Ja kun jutun kirjoittajana on päätoimittaja Jukka Rönkä niin en epäile etteikö niin olisi tehty.
But tuli vuoden vitsi 😂 Rönkä ja korkean profiilin lehti eivät ole kuuluneet yhteen koskaan.Kiitos päivän vitsistä ☺️
 
Viestejä
809
Näissä pelaajaneuvotteluissa mukana olevana asia on tullut esiin useasti
😁😁 kylläpä vaan. Ei mikään kiellä jomaa tekemästä tarjouksia. Jos wahlsten valitsee joman koplan edestä niin kertoo se joman vetovoimasta. Sitten kannattais koplan laittaa omaa pesää kuntoon ennemmin kun laittaa "pelaajaneuvotteluissa oleva" keskustelupalstalle nyyhkyttämään
 
Viestejä
502
😁😁 kylläpä vaan. Ei mikään kiellä jomaa tekemästä tarjouksia. Jos wahlsten valitsee joman koplan edestä niin kertoo se joman vetovoimasta. Sitten kannattais koplan laittaa omaa pesää kuntoon ennemmin kun laittaa "pelaajaneuvotteluissa oleva" keskustelupalstalle nyyhkyttämään
Tuskin täällä tarvitsee aikuisten miesten vängätä vetovoimasta ja väitellä kuten mieslapset mihin Wahlsten menee ensi kaudeksi. Asia tuskin on teidän päätettävissä, luultavasti Wahlsten silti ei siirry kumpaakaan joukkueeseen.
 
Viestejä
1,775
Pelaaja tekee itse päätöksensä minne siirtyy tai ei siirry, kävipä sitten neuvottelut hänen kohdallaan kuinka kuumana hyvänsä.
Siitä on ulkopuolisten turha narista ollenkaan.
 
Viestejä
1,775
Ja mitä tulee Puhtimäen jatkosopimukseen/muualle siirtymiseen, on sillekin epäilemättä sovittu tietty julkaisuajankohta.
 

olihansepalo

Pelaaja tekee itse päätöksensä minne siirtyy tai ei siirry, kävipä sitten neuvottelut hänen kohdallaan kuinka kuumana hyvänsä.
Siitä on ulkopuolisten turha narista ollenkaan.
Väärin. Todennäkösesti pelaajan puoliso (jos sellasen omaa kypsemmällä iällä) tekee päätöksen, pelaaja ei sitä itse vaan ymmärrä tehdessään päätöstä.
Toinen väittämä on myös väärin. Ulkopuolisten nimenomaan pitää narista koska voivat. Pelaaja itse taas ei voi narista kun on päätöksen tehnyt. Jäädään mielenkiinnolla odottamaan syksyn siirtoja ja narinoita :)
 
Viestejä
1,775
”olihansepalo”
No minä nyt laittelin vähän mutkia suoriksi..tai jotain..
Pelaaja itse voi narista sille puolisolleen jollei ratkaisu mene mieleen..
Sen sinäkin unohdit. ;):)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös