Supervuoro Verkkolehti »

Seinäjoen Maila-Jussit 2023

Viestejä
82
Ai saakeli. Joma nappas ittelensä kotiedun itelleen. Nyt Joensuussa pitää sitten napata se takas.

Mut toinen jakso oli sitten ihan erilainen kun ensimmäinen, mut juoksuja kyllä osataan lyodä nyt pitää vaan niistä ne lyödä ja olla parempia ulkona. Arvokasta oppia tästä ja sitten Seuraavia voittoja hakemaa. Sarja on avattu.
Paljon pitää ulkopeliä parantaa, peli hävittiin räpylästä. Ei auta kunnarit jos pallot menee tuollai läpi.
 
Viestejä
2,861
Molemmat lukkarit ovat pelanneet koko kauden hienosti, eli ongelma lienee teikäläisillä???
Joo on. Mutta pakkohan se pelaava lukkari pudotuspeleihin on valittava. Mielestäni yhdellä lukkarilla voi vain lähteä pudotuspeleihin. Mielestäni upi voisi jo sen päättää, sellaista se kilpaurheilu on vain yksi on parempi ja sellainen joka on parempi ratkaisu lavalle, ja toinen joutuu pettymään sellaista se urheilu on kuten jääkiekossa maalivahtien kanssa.
 

ARG

Viestejä
104
Todellisuudessa, kun ei ole mikään pakko valita yhtä lukkaria. Herätkää nyt ihmiset edes vähän. Jos joku joukkue on löytänyt oman tyylinsä hoitaa asioita, niin miksi sen tulisi olla vain yhtä kaavaa "kunnioittava".
 

ARG

Viestejä
104
Vois lainata hetken yhtä elokuvafraasia:

"
Tämä on minun lukkari. On olemassa monia samanlaisia, mutta tämä on minun.

Minun lukkari on parhain ystäväni. Se on elämäni. Minun on hallitava sitä kuten hallitsen elämääni.

Ilman minua lukkari on hyödytön. Ilman lukkaria, minä olen hyödytön."
 
Viestejä
493
Joo on. Mutta pakkohan se pelaava lukkari pudotuspeleihin on valittava. Mielestäni yhdellä lukkarilla voi vain lähteä pudotuspeleihin. Mielestäni upi voisi jo sen päättää, sellaista se kilpaurheilu on vain yksi on parempi ja sellainen joka on parempi ratkaisu lavalle, ja toinen joutuu pettymään sellaista se urheilu on kuten jääkiekossa maalivahtien kanssa.
Pelaava lukkarihan se kuhunkin peliin on valittu. Jääkiekossa muuten maalivahteja on kaksi, jonka voi vaihtaa kesken pelin, eikö?
 
Viestejä
2,861
Järkyttävää tämä jussittarien pelaaminen karmeaa!!!!!

Runkosarjassa rentoa ja hyvää pelaamista, ja pudotuspeleissä hermostunutta ja karmea määrä virheitä. Tietynlainen rentous puuttuu. Toki tietysti vastustajalle kunniaa pelannut hyvin, ja selkeästi tehny taustatyöt hyvin.

Mutta odotukset oli korkealla. En tiedä onko henkisestä puolesta kiinni nää pudotuspelit ja kun odotuksia on menestymisestä, nii se vaikuttaa joukkueeseen liikaa ja joka näkyy hermostumisena. Mut jos eivät tästä pääse jatkoon ja huonolle se näyttää, nii ei tästä joukkueesta koskaan ole voittajaksi ja puolivälierin ottajaksi.
 

ARG

Viestejä
104
Tuskin tuo häviäminen johtuu täysin siitä, että on kaks lukkaria joita vaihdetaan. Toki olisihan se fiksua peluuttaa varsinkin nyt pudotuspeleissä yhtä, jotta saisi sellaista yhtenäisyyttä pakettiin.

Joensuulla toki melko helppoa olla altavastaaja ja ilman isompia paineita, kun taas kaikki paineet on Seinäjoella ja kun ovat uhonneet menevänsä loppuun asti.

Mutta huomenna se kunnon mittaus on edessä. Eihän tämä sarja vielä ohi ole.

Ja PesisJonne joutaa pois.
 
Viestejä
4,390
1692515921911.png
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös