Supervuoro Verkkolehti »

Seinäjoen Maila-Jussit 2022

Viestejä
504
Kyllä loogisesti ajateltuna luulisi Ritolan tehneen jo sopimuksen Jussien kanssa, ellei sitten jostain kärkijoukkueesta ole kiinnostusta häntä kohtaan? Toki en tiedä opiskelu-/työtilannetta.
 
Viestejä
2,861
Nyt kun kausi alkaa nii odotan lupaavaa kautta jussittarilta. Seurassa pelaa paljon omia junioireita joista kolme muodostaa ykköskärjen. Lisäks kauden edetessä olisi hyvä kaataa manse tai kirittäret nii tuo itseluottamusta kauteen. Myös emma sallinen vaikuttaa hyvältä hankinalta. Lisäks silja syrjälä oli hyvässä iskussa kauden ekassa pelissä. Lisäksi uskon upin repivän joukkueesta kaiken irti varsinkin loppukaudesta. Itse toivon mitallipelejä ja seinäjokelaisen yleisön heräämistä katsomoon. Itse ainakin aijon mennä jokusen pelin seuraamaan.
 
Viestejä
1,675
Nyt kun kausi alkaa nii odotan lupaavaa kautta jussittarilta. Seurassa pelaa paljon omia junioireita joista kolme muodostaa ykköskärjen. Lisäks kauden edetessä olisi hyvä kaataa manse tai kirittäret nii tuo itseluottamusta kauteen. Myös emma sallinen vaikuttaa hyvältä hankinalta. Lisäks silja syrjälä oli hyvässä iskussa kauden ekassa pelissä. Lisäksi uskon upin repivän joukkueesta kaiken irti varsinkin loppukaudesta. Itse toivon mitallipelejä ja seinäjokelaisen yleisön heräämistä katsomoon. Itse ainakin aijon mennä jokusen pelin seuraamaan.
Kaikki kunnia Maila-Jusseille. Tekevät tällä hetkellä varmaan Suomen parasta juniorityötä. Onnea myös Upille. Mutta ykköskärjessä ei silti taida pelata omia kasvatteja, paitsi Maiju.
 
Viestejä
532
Mikä on Anni Laakson loukkaantumisen laatu? Siis mitä on tapahtunut?
Lauantain pelissä jotain napsahti jalasta kun Anni juoksi kolmoselta kotiin.
Ei tarkempaa tietoa, mutta saattaa olla akillesjänne revennyt/poikki. Jos näin niin kausi todnäk oli siinä.
 
Viestejä
493
Lauantain pelissä jotain napsahti jalasta kun Anni juoksi kolmoselta kotiin.
Ei tarkempaa tietoa, mutta saattaa olla akillesjänne revennyt/poikki. Jos näin niin kausi todnäk oli siinä.

No voi olla... Tuossa ruudun lähetyksessä tulikin Antikaisen haastattelussa puhetta siitä, että akillesvammasta on kyse.
 
Viestejä
2,861
Onnittelut Johannalle uransa ensimäisestä kunnarista, vaikka peli ei oo ollu juhlaa jussitarilta niin tekemistä on pelin kehittämisessä, mutta pelin positiivisin asia on tämä.
 
Viestejä
154
Ei ole Kuusiston nälkäisestä pelinöyryydestä jälkeäkään, teennäinen uho paistaa läpi meteliä pitävillä pelaajilla. Toivottavasti kurssi korjaantuu jotta päästään pitkälle.
 
Viestejä
71
En tiedä onko liian laiska yhtäsuuruusviiva rakentaa ton jussittarien sisäpelin ja Laakson loukkaantumisen välille mutta aivan keskinkertaista on sisäpeli ollut viime pelit. Ei voi niin paljon mennä JoMan sinänsä ihan hyvän ulkopelin piikkiin nämät kaksi matsia. Saagan lähtö näkynyt todella rankasti kärjen pelaamisessa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös