Supervuoro Verkkolehti »

Ruutu+

Viestejä
11,880
Millä tuolla maksetaan?

Tuolla näyttäisi lukevan notta Visa, Mastercard, Mobilepay ja verkkopankit eli ihan normi verkkokauppa näyttäisi olevan

 
Viestejä
1,044
Joensuun halli näyttää olevan oivallinen pesäpallolle, on korkeutta ja leveyttä. Mutta kuvauksessa on turha näyttää koko kotipesää ja sivuja. Hivenen zoomausta ja näkee ulkopeliä paremmin.
 
Viestejä
4,389
Tällainen tarjous Veikkaukselta.

1711038095958.png
 
Viestejä
236
Maksaako Ruutu+ jo normaalihintaisena 17,99€/kk?
No ei siinä paljoa peliä kohti hintaa jää, jos katsoo edes silloin tällöin, mutta kun tuohan maksoi vielä joku vuosi sitten kympin vähemmän.
 

psQ

Viestejä
115
17,99 € on mainoksettoman Ruutu+Urheilun kk-hinta, mainoksilla hinta on 13,99 €. Ruutu+ on 5 € halvempi, jos kotimainen palloilu ei kiinnosta.

Jos puolen vuoden lahjakortilla haluaa katsoa mahdollisimman paljon pesäpalloa, sen paras aktivointiaika on huomenna aamulla. Tällöin se kattaa naisten talvilopputurnauksen ottelut ja syksyn mahdollisen miesten viidennen finaalin.
 
Viestejä
1,310
17,99 € on mainoksettoman Ruutu+Urheilun kk-hinta, mainoksilla hinta on 13,99 €. Ruutu+ on 5 € halvempi, jos kotimainen palloilu ei kiinnosta.

Jos puolen vuoden lahjakortilla haluaa katsoa mahdollisimman paljon pesäpalloa, sen paras aktivointiaika on huomenna aamulla. Tällöin se kattaa naisten talvilopputurnauksen ottelut ja syksyn mahdollisen miesten viidennen finaalin.
Itellä nykyään melkein jatkuvasti ruutu+ tilaus aktiivinen talvisuperin takia. Noita 50€ lahjakortteja oon hyödyntänyt. 100€ vuodessa on aika pieni raha tästä viihteestä, kun vertaa mitä esim. monen muun lajin seuraaminen maksaa vuodessa.
 
Viestejä
3,269
Vaikka itselläni on tunnukset ympärivuotisesti ja olen pesäpallon suurkuluttaja, en ole katsonut vielä yhtään talvisuperin peliä. En toki tiedä, kertooko se enemmän omasta kiinnostuksestani hallipesistä kohtaan vai itse tuotteesta. Onhan se hallipesis vaan jotenkin paljon tylsempää.
 
Viestejä
761
Myös minulla on ympärivuotisesti tunnukset käytössä ja onhan noita hallipesiksen pelejä tullut katseltua ihan kohtuullisesti. Nyt olisi taas viikonloppuna tarjolla pesistä tuutin täydeltä. Ihan mukavahan noita on ollut katsella. Ja Tokkarille iso peukku selostuksista.
 
Viestejä
236
Vaikka itselläni on tunnukset ympärivuotisesti ja olen pesäpallon suurkuluttaja, en ole katsonut vielä yhtään talvisuperin peliä. En toki tiedä, kertooko se enemmän omasta kiinnostuksestani hallipesistä kohtaan vai itse tuotteesta. Onhan se hallipesis vaan jotenkin paljon tylsempää.
Aivan samat täällä, tai olen katsonut yhden jakson talvisuperia silleen puolittain, kun peli on pyörinyt taustalla. Vaikka olen kovakin pesäpallofani, niin kyllä talven (ja kevään) pyhitän muille palloilulajeille, kun niissä kuitenkin alkaa panokset kovenemaan, kun pudotuspelejä pelataan jo monessa lajissa.
Ei vaan jaksa kiinnostua pesäpallosta tähän aikaan vuodesta, saatika joskus tammikuussa. Kesällä sitten katsonkin "koko rahan" edestä, mutta ihan hyvä, että todellisille pesisniiloille tarjotaan nykyään myös talvella pesäpalloa.
 
Viestejä
23
Niin siis näkeekös tuollaisella 50 euron puolen vuoden lahjakortilla edelleen urheilut sun muut livenä ja mainoksettomana, vaikka tavallinen kuukausitilaus maksaa nykyään tuon melkein pari kymppiä?
 
Viestejä
22
Itellä nykyään melkein jatkuvasti ruutu+ tilaus aktiivinen talvisuperin takia. Noita 50€ lahjakortteja oon hyödyntänyt. 100€ vuodessa on aika pieni raha tästä viihteestä, kun vertaa mitä esim. monen muun lajin seuraaminen maksaa vuodessa.
Mutta tällä Ruutu+ kortillahan ei näe urheilua? Koska pitäisi olla Ruutu+Urheilu.

Ymmärtääkseni näillä lahjakorteilla näkee vain viihdepuolen, ilman urheilua.
 
Viestejä
11,880
Mutta tällä Ruutu+ kortillahan ei näe urheilua? Koska pitäisi olla Ruutu+Urheilu.

Ymmärtääkseni näillä lahjakorteilla näkee vain viihdepuolen, ilman urheilua.

Lahjakortteja on varmaan monenlaisia mutta ainakin tällä kuusi kuukautta 50€ Ruutu+ lahjakortilla näkee urheilun. Tosin itse olen katsonut vain pesäpallon fanikameroita ja Veikkausliigaa mutta eiköhän sieltä muutkin Ruutu+ Urheilun kama nnäy

 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös