Supervuoro Verkkolehti »

Ruutu+

kontiola

atkossa jos viedään pelejä muualle kuin kotikentälle niin voisi kotijoukkue varmistaa, että paikanpäällä on toimivat netit luvattua lähetystä varten.
Kannatan!
Nyt kun ei kuva toimi, niin olisiko saumaa saada edes ääni? Mansellahan on ihan sanavalmis selostaja. Olisi sekin parempi kuin pesistulokset.fi
 
Viestejä
698
"Lähetys on peruttu"

Muutaman vuoden putki kaikkien IPV:n pelien näkemisessä katkesi sitten tähän. Kiitos Manse PP.
Ei ole Manse PP:n vika tämä. Mä olen tästä metrin päästä seurannut koko iltapäivän tätä tapausta ja Manse PP:n osalta on kyllä ihan joka ikinen kivi käännetty. Ongelma on Kepitin laitteisto. Hemmetin ikävää, mutta tälle ongelmalle ei täältä paikan päältä ole mitään tehtävissä.
 
Viestejä
698
Pitti ei kulje....vai oliko laitteisto rikki! Ei se mitään hinta on normaali....tottakai. Nämä selittelyt alkaa Todellakin väsyttään. Ei kannata tehdä jos ei osaa! Tulee vaan sekundaa lisää🙄
Itsekin olen puolustanut (ja puolustan tulevaisuudessakin) tekijöitä, jotka ei laiteongelmille mitään voi. Kepitin vehkeet ovat vaan yksinkertaisesti ihan paskat ja ongelmat johtuvat 99% niistä. Kovasti toivoisi että tulevaisuudessa kaikki lähetykset tehtäisiin oikeina tuotantoina. Tosin niissäkin käytetään Kepitin vehkeitä…
 
Viestejä
737
Ei ole Manse PP:n vika tämä. Mä olen tästä metrin päästä seurannut koko iltapäivän tätä tapausta ja Manse PP:n osalta on kyllä ihan joka ikinen kivi käännetty. Ongelma on Kepitin laitteisto. Hemmetin ikävää, mutta tälle ongelmalle ei täältä paikan päältä ole mitään tehtävissä.
Joo, pahoittelut kommentista. 🙋‍♂️ Tuli vaan ajatuksena mieleen, että kun viedään peli muualle ja ilmoitetaan, että netissä ei nopeus riitä, että ei näin. Ja painaa vielä taustalla se, että pelin piti olla eilen monikameratuotantona, mutta peliä on siirretty, niin ymmärrät varmasti tunteen siinä hetkessä.

En epäile etteikö kaikkea olisi tehty ja nyt kun on ilmoitettu laitteistovika, niin ei asialle mahda mitään. Nauttikaahan pelistä paikanpäällä.
 
Viestejä
1,348
Itsekin olen puolustanut (ja puolustan tulevaisuudessakin) tekijöitä, jotka ei laiteongelmille mitään voi. Kepitin vehkeet ovat vaan yksinkertaisesti ihan paskat ja ongelmat johtuvat 99% niistä. Kovasti toivoisi että tulevaisuudessa kaikki lähetykset tehtäisiin oikeina tuotantoina. Tosin niissäkin käytetään Kepitin vehkeitä…
Se vaan kun yritetään paskasta tehdä konvehtia! Ei hyvä😂
 
Viestejä
4,169
Laitteet rikkoutuvat sille ei voi minkään, mutta kun ne palveluna toimitetaan niin olettaisi että rikkoutumishetkellä voi soittaa numeroon ja sitten lähtee joku varasalkun kanssa ajamaan paikan päälle toimittamaan ehjää kun seuraava peli on vasta X ajan päästä.

Monelta tuhannelta katsojalta jää tänään jännä peli näkemättä.
 
Viestejä
11,868
Mites noi muut fanikamerapalloilusarjat. Onko jalkapallossa ja koriksessa samoja ongelmia? Vai onko pesäpalloon roudattu vanha kalusto?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös