Supervuoro Verkkolehti »

Ruutu+

Viestejä
291
Erinomainen kotipesän takaa kuvauskulma ViVe-JoMa pelissä Fuengirolasta. Tuosta voisi seurat ottaa oppia omissa lähetyksissään. Näkee pelin melkein kuin olisi itse kaarella.
 
Viestejä
233
Erinomainen kotipesän takaa kuvauskulma ViVe-JoMa pelissä Fuengirolasta. Tuosta voisi seurat ottaa oppia omissa lähetyksissään. Näkee pelin melkein kuin olisi itse kaarella.
Nämähän ovat tunnetusti makuasioita, mutta itse kyllä pelin kokonaisuuden näkemisen kannalta valitsisin sata kertaa sadasta korkeammalta kotipesän takaa kuvatun tuotoksen.
 
Viestejä
291
Nämähän ovat tunnetusti makuasioita, mutta itse kyllä pelin kokonaisuuden näkemisen kannalta valitsisin sata kertaa sadasta korkeammalta kotipesän takaa kuvatun tuotoksen.
Se on juurikin mitä arvostaa. Itse pidän enemmän tuosta lähempänä pelaajia olevasta kuvauskulmasta. Toki siinä lisänä voi olla laajemminkin kuvattu jos resursseja riittää.
 
Viestejä
32
Minkä takia kuvakulmat ovat erilaisia naisten ja miesten peleissä? Naisia kuvattiin eilen selänpuolelta nilkoista ylöspäin ja miehiä tänään pelkkää ylävartaloa, onpa outoa????
 
Viestejä
1,685
Ruutu + / 2kk / 20 euroa lahjakortteja löytyi oman kylän ABC:ltä.
Sillä aloitetaan pesiskesä ja päästääkin heinäkuulle.
Katsotaan mitä sen jälkeen jatkossa on tarjolla..
Optimi toki olisi ollut se 50 e / 6 kk jos vaan olisi ollut hyllyssä..


- - Hyvää ja hauskaa vappua vaan kaikille !!
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
604
Oli tullut koodi sähköpostiini. Viestissä mainitaan mm. " Mukavia katseluhetkiä futsalin ja urheilun parissa. Koodi tulee lunastaa 31.5.2024 mennessä". Joten järkivähäni sanoo, että myös urheilu näkyy tuolla tilauksella.
Ei hermo pitänyt odottaa, vaan piti varmistaa että myös urheilu näkyy tuolla tilauksella. Ainakin koripallo näkyy ja mikä parasta, niin kaikki muukin Ruudun tuotanto ILMAN MAINOKSIA!
 
Viestejä
529
Linkin alta löytyy lista Ruudun päälähetyksistä 22.7. saakka. Kausiennakot tulevat ulos maanantaina ja tiistaina.


"Suureen suosioon nousseet Supermaanantai-lähetykset saavat jatkoa. Puolen tunnin mittainen normaalia pidempi studio-osuus nähdään yhdeksänä Supermaanantaina uuden Ruutu-asiantuntijan, pelaajauransa viime syksyn Suomen mestaruuteen huipentaneen Emilia Itävalon johdolla. Lisäksi Ruudun tiimissä ovat mukana Olli Eronen, Juha Järvenpää, Anssi Ritari ja Aleksis Ärje sekä asiantuntijakommentaattorit Antti Eteläpää ja Antti Tokkari."

Onkos tämä Juha Järvenpää enempi jääkiekon puolella vaikuttava kaveri? Itselle ei ole pesiksen puolelta tuttu nimi.
 
Viestejä
4,169
Linkin alta löytyy lista Ruudun päälähetyksistä 22.7. saakka. Kausiennakot tulevat ulos maanantaina ja tiistaina.


"Suureen suosioon nousseet Supermaanantai-lähetykset saavat jatkoa. Puolen tunnin mittainen normaalia pidempi studio-osuus nähdään yhdeksänä Supermaanantaina uuden Ruutu-asiantuntijan, pelaajauransa viime syksyn Suomen mestaruuteen huipentaneen Emilia Itävalon johdolla. Lisäksi Ruudun tiimissä ovat mukana Olli Eronen, Juha Järvenpää, Anssi Ritari ja Aleksis Ärje sekä asiantuntijakommentaattorit Antti Eteläpää ja Antti Tokkari."

Onkos tämä Juha Järvenpää enempi jääkiekon puolella vaikuttava kaveri? Itselle ei ole pesiksen puolelta tuttu nimi.


Yhtä sun toista näemmä selostanut, kyllähän Eronen ja Ärje selostavat myös lätkää talvella ja hyvin sujuu joten miksi ei Järvenpäältä sujuisi pesäpalloon siirtyminen.

KooKoossa ja Ässissä pelannut maalivahtina niin laji voi olla tutumpi katsomosta käsin.
 
Viestejä
798
Ylekin näyttää hiukan pesäpalloa tulevalla kaudella. Hyvä niin.
Kovin varovainen oli ensi askel lajin pariin eilen. Sämpy Kivimäki sai esittää peräti minuutin yhteenvedon tulevasta kaudesta urheiluruudussa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös