Supervuoro Verkkolehti »

Ruutu+

Viestejä
424
Sotkamossa joku repiitteri päällä . Toistaa välillä samaa pätkää ja jotain jää näkemättä ainakin minulla. Toimiiko muilla oikein.
 
Viestejä
302
Sotkamossa joku repiitteri päällä . Toistaa välillä samaa pätkää ja jotain jää näkemättä ainakin minulla. Toimiiko muilla oikein.
Kun avaa striimin toistaa pätkän alkua uudestaan, muuten toimii moitteetta. Muissa striimeissä ei ainakaan itsellä tee niin.
 
Viestejä
2,862
Antti Tokkarilla aika rumasti puhu omassa youtube striimissä joku aika sitten. Oliko nj-ankkurit c-poikien peli. Missä aika kohtuulisen rumaa kielenkäyttöä käytti vimpelin pelaajista ja Alajärven katsojista. Video on jo poistettu, mutta klippi on otettu fb talteen.

 
Viestejä
509
Antti Tokkarilla aika rumasti puhu omassa youtube striimissä joku aika sitten. Oliko nj-ankkurit c-poikien peli. Missä aika kohtuulisen rumaa kielenkäyttöä käytti vimpelin pelaajista ja Alajärven katsojista. Video on jo poistettu, mutta klippi on otettu fb talteen.




Mikäs tässä oli taustalla? Vanhempia perseilyä katsomosta?
 
Viestejä
240
Tokkarin mukaan Alajärveläiset on huutanu vittua katsomosta käyttäytyneet asiatomasti. Kuitenkin Tokkari suostu vimpeliltä pyytää anteeks, muttei Alajärveläisiltä.
Jos huudat vittua katsomossa ja käyttäydyt asiattomasti C-POIKIEN pelissä (miettikää nyt oikeesti), niin miksi tässä vielä anteeksi pitäisi pyydellä näiltä, jos vähän on Antti mielipiteensä tuonut ilmi?
 
Viestejä
632
Ehkä Tokkari sanoi hieman kärkkäästi mielipiteensä, mutta enemmän näen ongelmana Alajärven katsomon ja Vimpelin c-junioreiden käytöksen. Toki tässäkään ei tule yleistää.

Joku kerta Alajärven katsojien keskuudessa oltiin huudettu 13-vuotiaalle vastustajan lukkarille kammoa ja koitettu mennä muutenkin ihon alle. Aikuisten pelissä nuo kuuluu kestää, mutta 13-vuotiaat kaukana aikuisten peleistä.
 
Viestejä
90
Toimiiko jollain Loimaan ykkösen peli? Itellä ei lähde se käyntiin, mutta esim. Tahkon peli kyllä näkyy.
Edit. Nyt näkyy tämäkin peli.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
141
Ehkä Tokkari sanoi hieman kärkkäästi mielipiteensä, mutta enemmän näen ongelmana Alajärven katsomon ja Vimpelin c-junioreiden käytöksen. Toki tässäkään ei tule yleistää.

Joku kerta Alajärven katsojien keskuudessa oltiin huudettu 13-vuotiaalle vastustajan lukkarille kammoa ja koitettu mennä muutenkin ihon alle. Aikuisten pelissä nuo kuuluu kestää, mutta 13-vuotiaat kaukana aikuisten peleistä.
Tokkari kans on taitava suustaan kentän laidalla, että ihan en miehelle ihan pakan kiiltävintä sädekehää laittaisi pään päälle. Mutta kehut siitä, että piilovittuilu tuomioista oli aina pehmeän asiallista, vaikka laikka kädessä kanssa minä totta kai olin joka tilanteessa oikeassa. :D

Junnupuolesta jos puhutaan, niin Ylihärmä oli ainakin jossain tietyssä ikäluokassa aika karmea. Siellä aikuiset pelinjohtajat itketti vastustajan pientä 10v lukkaria täysin hävyttömillä kommenteilla. AA ja Veto oli tuon jälkeen kuin olisi partiopoikien peliin saapunut.
 
Viestejä
336
Österlund on huikea vahvistus Ruudun tiimiin asiantuntijana. Avaa pelistä hyvin pieniä nyansseja joista on minulle lisäarvoa. Varmasti nämä supermaanantain opetustuokiot on häneltä lähtenyt.

Tänään pari kertaa lipsahti JoMasta puhuessa, että meidän on tehtävä jotain, mutta annettakoon se vielä anteeksi.
 
Viestejä
622
Täällä tulee ilmoitus:" Odottamaton virhetyyppi" lähetyksen aikana ja kohta kuva pysähtyy. Tämä koskee kaikkien paikkakuntien lähetyksiä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös