Supervuoro Verkkolehti »

Palautetta ja kommentteja palstasta

Viestejä
567
En tiä miten muut, mutta mua ainaki häiritsee nuo silmille hyppivät mainosikkunat, kun tän voorumin avaa... 👎

Jumalaare, oon varmaan 12 kertaa klikannu itteni tonne Telian sivuille!
😬🥶

No ei kai siinä, niillähän te rahhoo teette, mutta kun otsikko on palaute ja ideat, niin tämmöönen palaute tällä kertaa...
 
Viestejä
38
En tiä miten muut, mutta mua ainaki häiritsee nuo silmille hyppivät mainosikkunat, kun tän voorumin avaa... 👎

Jumalaare, oon varmaan 12 kertaa klikannu itteni tonne Telian sivuille!
😬🥶

No ei kai siinä, niillähän te rahhoo teette, mutta kun otsikko on palaute ja ideat, niin tämmöönen palaute tällä kertaa...
1716196842733.png


Joo, alkaa suoraan sanottuna ÄRSYTTÄÄ nää mainokset. Tääkin kyseinen voipaketti, en oo ikinä tätä ostanut enkä tuu kyllä ostamaankaan. Negatiivista mielipidettä kyseisestä Keijusta tulee, kun tän aina nään. Oivariini miehiä oon aina ollut ja tuun olemaankin. Kismittää tää ku yrittää pesikseen keskittyä ja sit tulee tälläne, kaikkee ne nykypäivänä keksii ja se pitää vaa hyväksyä.
 
Viestejä
952
Tervetuloa Internetiin. Internetissä mainostetaan asioita, ja mainosklikkien avulla (tahallaan tai vahingossa klikattuina) sivusto saa rahaa. Ei ole uusi asia, ja jos oikein ärsyttää, niin sen saa kyllä estettyä. Puhelimissa vähän vaikeampaa.

En kerro miten, koska siitä tämä sivusto menettäisi rahaa.
 
Viestejä
39
katso liitettä 2799

Joo, alkaa suoraan sanottuna ÄRSYTTÄÄ nää mainokset. Tääkin kyseinen voipaketti, en oo ikinä tätä ostanut enkä tuu kyllä ostamaankaan. Negatiivista mielipidettä kyseisestä Keijusta tulee, kun tän aina nään. Oivariini miehiä oon aina ollut ja tuun olemaankin. Kismittää tää ku yrittää pesikseen keskittyä ja sit tulee tälläne, kaikkee ne nykypäivänä keksii ja se pitää vaa hyväksyä.
Mitä pirua jätkä selittää?!
 
Viestejä
38
Tervetuloa Internetiin. Internetissä mainostetaan asioita, ja mainosklikkien avulla (tahallaan tai vahingossa klikattuina) sivusto saa rahaa. Ei ole uusi asia, ja jos oikein ärsyttää, niin sen saa kyllä estettyä. Puhelimissa vähän vaikeampaa.

En kerro miten, koska siitä tämä sivusto menettäisi rahaa.
Ai oikeastiko saa, tuossa voisi olla sinulle bisnesidea. On varmaan melko pitkään pitkään kestänyt ratkaista tämän kaltainen ongelma. Voitko yksityisviestien puolella laittaa ohjeet kyseiseen asiaan?
 
Viestejä
952
Ai oikeastiko saa, tuossa voisi olla sinulle bisnesidea. On varmaan melko pitkään pitkään kestänyt ratkaista tämän kaltainen ongelma. Voitko yksityisviestien puolella laittaa ohjeet kyseiseen asiaan?
En jaksa konsultoida asiassa, koska en saa siitä mitään itse. Google auttaa, kun siltä osaa kysyä oikeita kysymyksiä mainosten estosta. Minä en ole mainosten estäjiä keksinyt, niitä on ollut olemassa yli vuosikymmenen jo ainakin. Se riippuu, mitä selainta tai laitetta käytät. Kaikkiin löytyy kyllä ohjeet.

Puhelinten kanssa olen ollut siinä käsityksessä, että tehokas esto vaatii pääsyä puhelimen kriittisiin järjestelmätietoihin, mutta nyt kun aloin tämän seurauksena vähän tutkimaan tarkemmin nykyisen kännykkäselaimeni asetuksia, niin sieltä löytyikin jo yllättävän tehokkaita sisäänrakennettuja asetuksia tähän - ne eivät vaan ole oletusarvoisesti päällä.

Mutta jos ei ole kokemusta/intoa/kielitaitoa, niin en ainakaan suosittele minkään järjestelmäsisäänpääsyn sorkkimista, voi mennä käyttökelvottomaksi koko puhelin.

Mutta kuten sanottu, mainokset ovat internetissä sen takia, että niihin ohjaava sivusto saisi rahaa. Rahaa, jonka ansiosta mekin nyt täällä keskustelemme ihan maksutta. Tai toisena vaihtoehtona maksuttomuudesta tehdään niin ärsyttävää, että kaikki käyttäjät maksavat mieluummin pienen sisäänpääsymaksun. Sellaisia ei onneksi Supervuorolla ole.
 
Viestejä
102
Tehkää nyt jotain näille pop-up mainoksille. Puhelimella ihan käyttökelvotonta paskaa tämä palsta, kun joka klikkauksen jälkeen koko ruutu pelkkää mainosta ja pahimmillaan vielä pari putkeen.
 
Viestejä
699
Tehkää nyt jotain näille pop-up mainoksille. Puhelimella ihan käyttökelvotonta paskaa tämä palsta, kun joka klikkauksen jälkeen koko ruutu pelkkää mainosta ja pahimmillaan vielä pari putkeen.
Näin on. Viime aikoina kun olen palstaa lukenut tabletilla, niin toisinaan tulee näkyviin olutmainos, klikkasipa mitä kohtaa tahansa. Ei mitään - olutta vastaan.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,169
Jotain on nyt pielessä mainosverkoston asetuksissa, ja olimme yhteydessä sinne. Ei pitäisi tulla näitä häiritsevämpiä mainosmuotoja kuin maksimissaan kerran per sivustolla vierailu. Nyt itse useampi oma testikertammekin tuotti mobiililaitteilla neljä perättäistä sivulatausta heti kärkeen noita kokosivun mainoksia.

Infoamme kun on saatu korjattua tämä.

Pahoittelut asiasta. Ei ole sellainen käyttökokemus, mitä haluamme teille tarjota.
 
Viestejä
699
Jotain on nyt pielessä mainosverkoston asetuksissa, ja olimme yhteydessä sinne. Ei pitäisi tulla näitä häiritsevämpiä mainosmuotoja kuin maksimissaan kerran per sivustolla vierailu. Nyt itse useampi oma testikertammekin tuotti mobiililaitteilla neljä perättäistä sivulatausta heti kärkeen noita kokosivun mainoksia.

Infoamme kun on saatu korjattua tämä.

Pahoittelut asiasta. Ei ole sellainen käyttökokemus, mitä haluamme teille tarjota.
Miten minä menettelen sen oluen kanssa. Juonko heti, vai jätänkö odottamaan esim. juhannusta?
 
Viestejä
567
Miten minä menettelen sen oluen kanssa. Juonko heti, vai jätänkö odottamaan esim. juhannusta?
Vetase ny huomen vaiks yks, onhan sentään perjantai! Ja loput jussina, ohan noita oluita mullekin nimittäin korin tai parinkin verran pomppinu naaman eteen... 😁
 
Viestejä
699
Nimimerkki epätietoinen kysyy ylläpidolta: Mitä tarkoittaa käytännössä aktiivisuuspisteet? Saanko niitä tarpeeksi ansaittuaini esim. omakustanteisen matkan lähimmän paikkakunnan pesisottelua katsomaan?
 
Viestejä
699
Vetase ny huomen vaiks yks, onhan sentään perjantai! Ja loput jussina, ohan noita oluita mullekin nimittäin korin tai parinkin verran pomppinu naaman eteen... 😁
Harvemmin tulee nykyään oluita juotua, sillä euron hintaan illaksi saa kunnon kännit, kun pöntössä pihisee "poika". Känni on känni, ja hienostelijat ovat erikseen. Eihän sitä maun takia juoda...
 
Viestejä
567
Harvemmin tulee nykyään oluita juotua, sillä euron hintaan illaksi saa kunnon kännit, kun pöntössä pihisee "poika". Känni on känni, ja hienostelijat ovat erikseen. Eihän sitä maun takia juoda...
Soon just näin! Niinku Olli Halonen laulaa: humalaan juodaan, mut silti duunimme hoidetaan... (y)
Mutta eipä täsä ny sen enempiä, saadaan kohta varotukset, ja tullee Vuorisen kohtalo! 😁
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös