Supervuoro Verkkolehti »

Naisten Superpesiksen uusi kiertopalkinto

Minkä arvosanan (1-5) annat uudelle pokaalille?

  • 1

    Ääniä: 35 43.2%
  • 2

    Ääniä: 21 25.9%
  • 3

    Ääniä: 5 6.2%
  • 4

    Ääniä: 12 14.8%
  • 5

    Ääniä: 8 9.9%

  • Äänestäjiä
    81
  • Poll closed .
Viestejä
99
Tänään 6.9.2023 Superpesis julkisti uuden naisten Superpesiksen kiertopalkinnon:
 
Viestejä
7
Kovasti tuntuu herättävän kritiikkiä, mutta mä kyllä ihan tykkään. Kasvun tarina on hieno idea ja "puumaila" tunnustaa historian hauskalla tavalla. En tosin puhuisi pokaalista kun eihän tuo mikään kannu ole. Puhutaanko Pojastakaan pokaalina?
 
Viestejä
851
Ei tuo ainakaan massaan huku mestaruuspokaalien joukossa. Pikkuisen kyllä leuka loksahti auki kun tuon näki, on se sen verran omalaatuinen mestaruuspokaaliksi. Tuosta "risusta" saattaa tulla vielä jonkinlainen pokaalien kulttiklassikko tietyynlaisen älyttömyytensä takia. Mutta varmaa kuitenkin on se, ettei kumpikaan finaalijoukkueista tule ilmoittamaan ettei me todellakaan tuollaisesta karahkasta lähdetä pelaamaan? Ja se joka kolmasti voittaa sen kanssa tulee hyvinkin halukkaasti juhlimaan?
 
Viestejä
851
Ja se oleellisin unohtui tuosta edellisestä: Jos tuon kerran pelaajat on itse valinneet suosikikseen niin sitten tuo on kai ainakin paras kisaan osallistuneista.
 
Viestejä
798
Onhan tuo aivan hirveä kapistus, mutta ei kai sillä nyt lopulta sitten mestareille väliä ole, nostaako siellä risua vai poikaa. Eiköhän mestaruus maistu ihan hyvältä silti.
 
Viestejä
2,863
Aika jännä mestaruuden ratkettua pelaajat pussaa oksaa tai puun runkoa. Ja kieltämättä aika koomiselle näyttää kun koko joukkue korokeella ja sitten tuo nostetaan ilmaan.

Toisaalta sopiva kysymys olis millanen se pokaalin olis kuulunu olla sit?
 
Viestejä
532
Vaatii kyllä totuttelua kun on tottunut vähän perinteisempiin pyttyihin ja Poikaan, mutta pelaajat tosiaan itse päässeet vaikuttamaan.

12 kg:n paino tuntuu melko paljolta. Toisaalta pitää sitä vähän ollakin että tulee arvokkaampi fiilis ja käsitellään ehkä vähän varovammin.
 
Viestejä
99
Rumahan tuo on. Kävelykeppiä muistuttava risu lyöty tiiliskiveen.
Tuota voisi luulla myös vanhaksi ruostuneeksi sirppiä esittäväksi TUL:n mestaruuspalkinnoksi. Joku käärmeitä pelkäävä voisi saada kylmät väreet tuosta käyrästä.
Mitenköhän huonoja sitten ne muut ehdokkaat palkinnoiksi oli jos tämä "Silmu" oli paras?

Nykytaide on kummallista: tauluista ei tiedä onko ne valmiiksi jo sotkettuja vai onko ilmastoaktivistit käyneet niitä sotkemassa. Taideteoksista ei tiedä onko ne taiteilijoiden tekemiä vai yläasteen käsityöluokan hitsaushuoneesta tuotuja harjoitushitsejä joihin on jokainen vuorollaan käynyt hitsaamassa jonkun raudankappaleen.

Miehillä kun palkintona on "poika" niin naisille olisi voinut sitten olla vastaavasti "tyttö" tai "nainen".
 
Viestejä
4,182
Ulkonäöstä en sano mitään mutta tuo on jo ekoissa mestaruusjuhlissa irronnut jalustasta. Saa ottaa talteen.
 
Viestejä
798
Nyt on uusi pokaali saanu ihan media huomiota. Täystyrmäys tuli heti mikä helvetti tuo on😂

Tuon jutun lopusta:
"Kuinkahan huonoja ne muut vaihtoehdot olivat, jos tuo tuli valituksi, eräs vääräleuka piikitteli Facebookissa."

Tämä oli itselläkin mielessä. En edes halua tietää, mitkä ne muut vaihtoehdot olivat, jos tämä oli niistä paras. Uskomatonta kyllä, että tämä risu on tosiaan päässyt ylipäätään "finaaliin" ja siellä olleista ollut sitten "paras" ja valittu. Huh huh.
 
Viestejä
42
Kiitos vastauksesta. Piti kysyä, kun tuli aikoinaan kouluaikoina oltua 4-10 asteikon oppilaita.

Jep ja korkeakoulussa käytetään yhä tuota 1-5 asteikkoa, joten taitaa siihen pohjautua. Itse pidän sitä parempana kuin tuota 4-10, vaikka joudun työn puolesta sen kanssa toimimaan.
 
Viestejä
336
Ei tule kestämään mestaruusjuhlia
Toivottavasti on replica valmiina odottamassa vaihtoa ennenkuin mestaruusjuhlat siirtyvät koppiin. Ainakin nuo kolme uloketta, mitkä ilmeisesti esittävät oksia ja kukkaa?, tulevat joka syksy irtoamaan. Mikäpä minä olen taidetta arvostelemaan ja pelaajiston edustajat ovat olleet valitsemassa niin kaipa tuohon tottuu


Miehillä kun palkintona on "poika" niin naisille olisi voinut sitten olla vastaavasti "tyttö" tai "nainen".

Tämä varmaan kariutui siihen, kun ei päästy yksimielisyyteen mallista.
 
Viestejä
362
Miten olisi ollut Simo Salmisen suunnittelema alkuperäinen Venla patsas? Näyttää kestävältä ja ei olisi täytynyt suunnitella mitään uudestaa.
IMG_1349.jpeg
 
Viestejä
95
Sama suunnittelija kuin Porissa viime talvena pelatun Tammi-cupin pokaalilla?


kuva_2023-09-06_181016954.png
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös