Supervuoro Verkkolehti »

Mansen ja Kohosen sopimusriita

Viestejä
1,499
Pitää silti muistaa, että Manselle tarjottiin mahdollisuutta antaa omat kommenttinsa lähetykseen. Ei kannata johtaa lukijoita harhaan, vaikka toivoisi millaista Manse-spektaakkelia seuraavaan lähetykseen.
He - eihän Manse niin pässi ole, että hölisee kesken rojektin jossain "Cirkus Sariolassa" kantojaan. - Ei siitä hyvää seuraa, kuten muistamme vanhastaan.
 
Viestejä
3,245
He - eihän Manse niin pässi ole, että hölisee kesken rojektin jossain "Cirkus Sariolassa" kantojaan. - Ei siitä hyvää seuraa, kuten muistamme vanhastaan.
No sittenhän vaan kannattaa olla hiljaa siitä, että toisen osapuolen näkökulma on tullut esiin podcastissa. Nytkö pitäisi tehdä Mansen toiveesta uusi lähetys, vaikka viimeksi ei eetteriaika kelvannut?
 
Viestejä
643
Mansehan kertoi vastineessaan maaliskuussa 2023 Kohosen vaatimuksiin kantansa. Siellä kertoi myös puutteet Kohosen valmennuksessa, jotka oli saanut tietää kapteenistolta. Eronen ei kysynyt noista puutteista mitään Kohoselta eli ilmeisesti pelkäsivät sen verran Kohosta.
 
Viestejä
698
Hyvä, tarkkana siellä! 👍 Tarkoitin tietenkin, että täällä Manse-mieliset ovat toivoneet, että tehdään podcast Mansen näkökulmasta. Mutta senhän te voitte tehdä ihan itse.
Sitten lienee aiheellista varmaan kirjoittaa siten mitä tarkoittaa. Ja sitten kun sait tarkoitusperäsi nyt selvitettyä, niin seuraavaksi voisitkin sitten näyttää missä Manse-mieliset ovat toivoneet että tehtäisiin podcast Mansen näkökulmasta.

Mä en tee podcasteja mutta varmasti jos Mansen podcast olisi yhä voimissaan niin siinä tuota käsiteltäisiin. Mutta ei ole.
 
Viestejä
255
Siinä tapauksessa tämän Matin olisi kannattanut tulla lähetykseen. Onneksi miekkailu jatkuu niin täällä kuin hovissakin, riittää ihmisillä spekuloitavaa.
Kyllä tästä riittää puhuttavaa pitkälle kesään. Kohonen ei hevistä luovuta manselle maineen tahraamista omassa oikeudentajussaan. Itsellä ainakin kalenterissa ensi kesän manse-hamina ja toivottavasti kohonen silloin pelissä valmennuksen mukana -》tulee peliin sähköä huuteluineen!

Ja vielähän tuolla on Rantasenkin tapaus odottelemassa julkituloa :)
 
Viestejä
1,499
Kyllä tästä riittää puhuttavaa pitkälle kesään. Kohonen ei hevistä luovuta manselle maineen tahraamista omassa oikeudentajussaan. Itsellä ainakin kalenterissa ensi kesän manse-hamina ja toivottavasti kohonen silloin pelissä valmennuksen mukana -》tulee peliin sähköä huuteluineen!

Ja vielähän tuolla on Rantasenkin tapaus odottelemassa julkituloa :)
Tahraamista - tää puhelinvalmentaja on nuhrannut koko pelijohtajien heimon. - Tosin, hänen orastavaan pj:n virkaan ei taida olla paljonkaan lähtöpisteitä. Muutama kuukausi ja jatkot tuomiohuoneella. - Tahra tuli popliiniin.
 
Viestejä
303
Kun Hutunkeittäjissä oli vieraana Kohonen oikeudenkäynnin alussa, niin Eronen hehkutti sekä lauantaina että maanantaina tulevaa tiistain jaksoa eri somekanavissa. Nyt kun faktat on pöydässä ja koko casen vois analysoida molempien osapuolten osalta, on täydellinen radiohiljaisuus ja tiistaina kuullaan todennäköisesti analyysia kiteeläisen pesäpallon tulevaisuudesta.
Olin väärässä. Kiteeläisen pesäpallon sijaan ajankohtaisin aihe mitä Keittäjät keksi oli Tomi Niskanen.

”Se on Podcast, jossa keskustellaan kansallispelimme polttavista puheenaiheista”
 
Viestejä
698
Olin väärässä. Kiteeläisen pesäpallon sijaan ajankohtaisin aihe mitä Keittäjät keksi oli Tomi Niskanen.

”Se on Podcast, jossa keskustellaan kansallispelimme polttavista puheenaiheista”
Jos katsotaan mistä täällä pesäpallofoorumilla on puhuttu tuon perjantaisen klo 14 tuomion julistuksen jälkeen niin listaus on tässä:

Pöytyän Urheilijat 2024, 1 viesti
Manse PP naiset 2024, 1 viesti
Koskenkorvan Urheilijat 2024, 1 viesti
Hyvinkään Tahko miehet 2024, 4 viestiä (kolmessa maininta Kohosesta)
Alajärven Ankkurit 2024, 4 viestiä
KPL 2024, 3 viestiä
Lapuan Virkiä 2024, 2 viestiä
JoMa miehet 2024, 2 viestiä
SS Etelälohko 2024, 3 viestiä
Haminan Palloilijat miehet 2024, 2 viestiä
Pelipaidat, 2 viestiä
Jonne Kemppainen, 7 viestiä

Yhteensä 32 viestiä

Manse/Kohonen 139 viestiä

Ehkä Hutunkeittäjien sisältötoimitus mietti ja totesi että heidän osaltaan Manse/Kohonen on jo käsitelty kun se oli jo kerran oikein ISOSTI aiheena, niin ei tarvitse siihen enää palata ;)

Ja mulle on aivan se ja sama mistä siellä puhutaan, en ole eläessäni kuunnellut yhtään kokonaista jaksoa tuota podcastia. Nostinpahan vaan tämän foorumin polttavat puheenaiheet esille tilastojen valossa.
 
Viestejä
255
Olin väärässä. Kiteeläisen pesäpallon sijaan ajankohtaisin aihe mitä Keittäjät keksi oli Tomi Niskanen.

”Se on Podcast, jossa keskustellaan kansallispelimme polttavista puheenaiheista”
Vähän tulee olo, että kierrätetään vieraina Tokkarin ja Erosen pesistutut - ei mitään Tompalta pois. Mutta kertoo tää myös siitä, että tullut jo ohjelman suunnittelussa vastaan kysymys et ketäköhän tänne nyt keksittäs vieraaksi kun pitäs ottaa polttavien puheenaiheiden vieras ja sitä Niskanen ei tällä hetkellä ole.
 
Viestejä
1,216
Vähän tulee olo, että kierrätetään vieraina Tokkarin ja Erosen pesistutut - ei mitään Tompalta pois. Mutta kertoo tää myös siitä, että tullut jo ohjelman suunnittelussa vastaan kysymys et ketäköhän tänne nyt keksittäs vieraaksi kun pitäs ottaa polttavien puheenaiheiden vieras ja sitä Niskanen ei tällä hetkellä ole.
Ehken kaikki ei halua edes tuohon podcastiin. Itse voin tunnustaa, yhtään jaksoa en ole kokonaan pystynyt kuuntelemaan ja 90% jaksoista jäänyt aloittamatta. En kohos jaksoakaan kokonaan pystynyt kuuntelemaan. Ei jatkoon tämä podcast.
 
Viestejä
3,245
Ehken kaikki ei halua edes tuohon podcastiin. Itse voin tunnustaa, yhtään jaksoa en ole kokonaan pystynyt kuuntelemaan ja 90% jaksoista jäänyt aloittamatta. En kohos jaksoakaan kokonaan pystynyt kuuntelemaan. Ei jatkoon tämä podcast.
Erinomainen podcast. Jos ymmärsi kuunnella tarkkaavaisesti, Esimerkiksi Niskasella oli todella painavaa asiaa ja pieniä nyansseja pelinjohtamisesta.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös