Supervuoro Verkkolehti »

Mansen ja Kohosen sopimusriita

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,055
Mitä tästä opimme? Naisista on vain harmia....
Tästä asiattomasta kommentista, oli sitten humoristinen tai ei, varoitus @aakoo - ei myöskään vie keskustelun sävyä oikeaan suuntaan.

Eiköhän tämä ylläoleva Mansen ja Helimon valkopesua harrastavan veijarin mielipiteet jo riitä.
Ei kaikki mitä salissa on puhuttu ole totta ja varsinkin kun näitä juttuja on esitetty täysin ulkopuolelta ko. teemojen.
Kun käyttäjän 21 viestistä 19 on jossain määrin Manse-provoja, suosittelemme nyt vaihtamaan levyä tai kirjoitusoikeudet saattavat lähteä alta.
 
Viestejä
31
Mielenkiinnosta, miten mä olen valkopessyt tässä Mansea tai Helimoa? Nämä kaikki mitä olen tänne kirjoittanut ovat ihan suoria lainauksia sieltä oikeussalista. Ja olen useampaankin otteeseen maininnut että Mansenkin osalta tässä on asioita joita ei varmasti ole hoidettu hyvin. Mä toistan sen vielä kerran että varmasti menee myös sulle jakeluun:

MANSEN OSALTA ON TOIMITTU VARMASTI JOISSAIN ASIOISSA VÄÄRIN, EIVÄTKÄ VARMUUDELLA OLE TÄSSÄ ASIASSA TÄYSIN SYYTTÖMIÄ.

En tiedä uskallanko epäillä kenenkään lukutaitoa, mutta olen myös epäillyt tulevaksi tuomioksi Kohoselle edullista tuomiota jossa Manse joutuu maksajaksi. En oikein ymmärrä mitenkä siitä saa jonkinlaisen valkopesuohjelman. Ja mitä vitun väliä sillä olisi yhtään mihinkään, vaikka valkopesisin? Sehän olisi siinä tapauksessa vaan täysin höpönlöpöä nimimerkin takaa kirjoitettua foorumihöpinää. Nyt olen tässä yrittänyt tarjota tällä foorumiväelle ihan suoria lainauksia todistuksista ja todisteista. Ja sitten kaiken maailman entiset tuomarit ja seniilit ikämiehet tarjoaa vittuilua kiitoksena. Mun ei tarvi nimimerkkiäni täällä pönkittää, varmasti olen valmiiksi yksi foorumin "vihatuimmista" hahmoista. Ei kiinnosta. Kirjoitin jo eilen että tulee sen verta rapaa niskaan etten tiedä kannattaako näitä tietoja täällä jakaa. Sinä annoit taas hyvän esimerkin että ei olisi pitänyt.

Ja minä en vaikuta millään tavalla lopputulokseen. Enkä siitä ole valittamassa täällä tai muuallakaan oli se sitten mikä tahansa. Ja se Ylen freelance-toimittaja oli aivan vitsi, sen mielipiteen kanssa en ole ihan yksin...

Vittu että osaa olla raskasta porukkaa täällä foorumilla. En nyt nimeä ketään ettei sen takia tule minulle penalttia, tosin tässä vaiheessa ei oikeastaan kiinnosta vaikka tulisikin.
Kiitos sivistyneestä palautteestasi. Vielä kun huomaisit kuinka usein käytät v... alkuista sanaa.
 
Viestejä
698
Kiitos sivistyneestä palautteestasi. Vielä kun huomaisit kuinka usein käytät v... alkuista sanaa.
Ja näin. Jälleen kerran ollaan tilanteessa että kun pitäisi perustella omia väittämiä joihin esitin ihan ensimmäisessä lauseesssa kysymyksen, niin YLLÄTTÄEN ei suun soittajalta siihen vastausta löydykään. Sen sijaan vittu-sanan käyttöön puututaan.

Nyt niitä näyttöjä pöytään, näytä mulle missä ja miten olen valkopessyt Mansea tai Helimoa? Näin väitit, joten oleppa ystävällinen ja perusteluja pöytään. Muussa tapauksessa näillä sun kirjoituksilla ei ole mitään arvoa.
 
Viestejä
1,506
Kuka muu on sitä mieltä, että oman viuhkan ostaminen ja suhteellisen kalliin mainoksen myyminen (omaan kassaan) siihen osoittaa aikamoista piittaamattomuutta työnantajan mielipiteistä?
 
Viestejä
3,245
Mielenkiinnosta, miten mä olen valkopessyt tässä Mansea tai Helimoa? Nämä kaikki mitä olen tänne kirjoittanut ovat ihan suoria lainauksia sieltä oikeussalista. Ja olen useampaankin otteeseen maininnut että Mansenkin osalta tässä on asioita joita ei varmasti ole hoidettu hyvin. Mä toistan sen vielä kerran että varmasti menee myös sulle jakeluun:

MANSEN OSALTA ON TOIMITTU VARMASTI JOISSAIN ASIOISSA VÄÄRIN, EIVÄTKÄ VARMUUDELLA OLE TÄSSÄ ASIASSA TÄYSIN SYYTTÖMIÄ.

En tiedä uskallanko epäillä kenenkään lukutaitoa, mutta olen myös epäillyt tulevaksi tuomioksi Kohoselle edullista tuomiota jossa Manse joutuu maksajaksi. En oikein ymmärrä mitenkä siitä saa jonkinlaisen valkopesuohjelman. Ja mitä vitun väliä sillä olisi yhtään mihinkään, vaikka valkopesisin? Sehän olisi siinä tapauksessa vaan täysin höpönlöpöä nimimerkin takaa kirjoitettua foorumihöpinää. Nyt olen tässä yrittänyt tarjota tällä foorumiväelle ihan suoria lainauksia todistuksista ja todisteista. Ja sitten kaiken maailman entiset tuomarit ja seniilit ikämiehet tarjoaa vittuilua kiitoksena. Mun ei tarvi nimimerkkiäni täällä pönkittää, varmasti olen valmiiksi yksi foorumin "vihatuimmista" hahmoista. Ei kiinnosta. Kirjoitin jo eilen että tulee sen verta rapaa niskaan etten tiedä kannattaako näitä tietoja täällä jakaa. Sinä annoit taas hyvän esimerkin että ei olisi pitänyt.

Ja minä en vaikuta millään tavalla lopputulokseen. Enkä siitä ole valittamassa täällä tai muuallakaan oli se sitten mikä tahansa. Ja se Ylen freelance-toimittaja oli aivan vitsi, sen mielipiteen kanssa en ole ihan yksin...

Vittu että osaa olla raskasta porukkaa täällä foorumilla. En nyt nimeä ketään ettei sen takia tule minulle penalttia, tosin tässä vaiheessa ei oikeastaan kiinnosta vaikka tulisikin.
Kun sinun ja muutaman muun jorinoita olen täällä lukenut pitkään, niin olen tullut samaan johtopäätelmään tuosta porukan raskaudesta. Kerrankin ollaan samaa mieltä. :D
 
Viestejä
200
Ja näin. Jälleen kerran ollaan tilanteessa että kun pitäisi perustella omia väittämiä joihin esitin ihan ensimmäisessä lauseesssa kysymyksen, niin YLLÄTTÄEN ei suun soittajalta siihen vastausta löydykään. Sen sijaan vittu-sanan käyttöön puututaan.

Nyt niitä näyttöjä pöytään, näytä mulle missä ja miten olen valkopessyt Mansea tai Helimoa? Näin väitit, joten oleppa ystävällinen ja perusteluja pöytään. Muussa tapauksessa näillä sun kirjoituksilla ei ole mitään arvoa.
Sori vaan kun tulen väliin, mutta olet kyllä ristiriitainen persoona. Huudat muilta näyttöjä pöytään ja kun eilen pyysin itseltäsi niitä näyttöjä niin heittäydyit uhriksi. Annatko nyt vuorostasi ne näytöt ensin
 
Viestejä
101
Puputin kannattaa varmaan alkaa headhunteriksi uran jälkeen. Suositteli ensin, kuukauden päästä täysin eri ääni kellossa. Selvästi tamperelaistunut
Ennustajana ei ainakaan ura urkene, kun ei sitäkään etukäteen tiennyt millainen soppa tästä loppujen lopuksi tuli.
Ja sekö nyt fiksua olisi ollut, että koska oli suositellut, olisi silmät kirkkaana kapteeniston edustajana vannonut kaiken olevan hienosti vaikka pelinjohtajaa ei sovitusti näy paikalla. Jessus sentään.
 
Viestejä
1,675
Mansen tapauksessa Helimo oli neuvotellut kaikkien aikojen työsopimuksen uuden pelinjohtajan saamiseksi Manseen. Kohonen sai kaikki toiveet lävitse, huippupalkka, apulainen hoitaa viikkotreenit ensimmäiset kuukaudet, asunto hommataan seuran puolesta jne. Seuran johdossa vaan rivit repeilivät, kaikki eivät hyväksyneetkään Helimon hölmöilyjä. Nyt sitten maksetaan oikeuden päätöksellä isot summat Kohoselle, ilman mitään työsuorituksia. Voihan sitä näinkin puuhastella.
Teillä päinhän niitä puuhastelun ammattilaisia on viime vuosina riittänyt, jotta kyllä sä varmaan tiedät mistä puhut🤔🙈
 
Viestejä
2,812
Tarkemmat yksityiskohdat tulevat varmasti julkisuuteen viimeistään oikeudessa, ei ole minun asiani niitä täällä kylänmiehille kertoilla. Jos ratkaisu saadaan jollain laihalla sovulla niin siinähän sitten jäätte niitä arvailemaan myös tulevaisuudessa, siinä vaiheessa niistä ei varmasti julkisuuteen huudella. Mutta sen verran voin vinkata että kyllä siihen irtisanomiseen oli ihan pätevät syyt, nyt sitten ihmetellään menikö kaikki taiteen sääntöjen ja lakipykälien mukaan.
Puolueettoman oikeussaliraportoijan mielestä Kohosen irtisanomiseen oli ihan pätevät syyt. Mitenhän se kuitenkin on pieni epäily, että menikö kaikki kuitenkaan sääntöjen ja lakipykälien mukaan? Pätevillä syillä irtisanottaessa Mansen pitäisi voittaa juttu helposti.
 
Viestejä
698
Sori vaan kun tulen väliin, mutta olet kyllä ristiriitainen persoona. Huudat muilta näyttöjä pöytään ja kun eilen pyysin itseltäsi niitä näyttöjä niin heittäydyit uhriksi. Annatko nyt vuorostasi ne näytöt ensin
Mä en oikeasti enää ihmettele Suomen romahtamista Pisa-tuloksissa jos aikuisten(?) ihmisten luetun ymmärtäminen on tällä tasolla. Mä pyysin näyttöjä niihin syytöksiin joita täällä kirjoittajat mua syyttivät. Helppo juttu pitäisi olla, ottaa vaan lainauksen siitä mun kirjoittamasta tekstistä täällä palstalla. Pitäisi käydä hyvin nopeasti jos kerta pystyy syyttämään mua jostain mitä olen täällä kirjoittanut. Sellaista se näyttöjen antaminen on jos syyttää toista jostain asiasta. Jos ei sitä näyttöä pysty tuolla tavoin antamaan, silloin kyseessä on keksitty syytös, joita olen kohdalleni saanut jo useampia.

Sinun vaatimuksesi mun ”näytöistä” sen sijaan on melko absurdi. Totta puhuen en oikein ymmärrä minkälaisia ”näyttöjä” multa vaadit. Sinä, kuten kaikki muutkin palstaa lukevat ovat saaneet nähdäkseen asioita joita käytiin oikeussalissa. Olette lukeneet juttuja joita ei lehtijutuissa kerrottu. Ja sen lisäksi sinä koet jonkinlaisena oikeutenasi vaatia minulta vielä jotain helevetin ”näyttöjä”. Millä vitun leseillä? Lienee kai minun oikeuteni julkaista ihan juuri sellaisia asioita omista muistiinpanoista kuin haluan, sulla tai kenelläkään muullakaan suunsoittajalla täällä foorumilla ei ole minkäänlaisia oikeuksia vaatia ensimmäistäkään riviä omistamistani muistiinpanoista nähtäväksi.

Mä en ole mitenkään ”uhriutunut” yhtään vitun mistään. Jos se on mielestäsi ”uhriutumista” että sanoo ettei jaksais oikein kuunnella aiheetonta vittuilua, niin sulla on oikeus sun mielipiteeseen, mutta väärässä olet sen kanssa.

Vittu.
 
Viestejä
698
Puolueettoman oikeussaliraportoijan mielestä Kohosen irtisanomiseen oli ihan pätevät syyt. Mitenhän se kuitenkin on pieni epäily, että menikö kaikki kuitenkaan sääntöjen ja lakipykälien mukaan? Pätevillä syillä irtisanottaessa Mansen pitäisi voittaa juttu helposti.
Miten nää sulkee toisiaan pois että olen viime huhtikuussa sanonut että irtisanomiseen on ollut pätevät syyt ja että Suomen lain tulkinnan edessä se ei silti välttämättä riitä jos kaikkia sääntöjä ja pykäliä ei välttämättä ole hoidettu vimpan päälle? Tätä keissiä ei kumpikaan osapuoli voita helposti.
 
Viestejä
3,245
Mä en oikeasti enää ihmettele Suomen romahtamista Pisa-tuloksissa jos aikuisten(?) ihmisten luetun ymmärtäminen on tällä tasolla. Mä pyysin näyttöjä niihin syytöksiin joita täällä kirjoittajat mua syyttivät. Helppo juttu pitäisi olla, ottaa vaan lainauksen siitä mun kirjoittamasta tekstistä täällä palstalla. Pitäisi käydä hyvin nopeasti jos kerta pystyy syyttämään mua jostain mitä olen täällä kirjoittanut. Sellaista se näyttöjen antaminen on jos syyttää toista jostain asiasta. Jos ei sitä näyttöä pysty tuolla tavoin antamaan, silloin kyseessä on keksitty syytös, joita olen kohdalleni saanut jo useampia.

Sinun vaatimuksesi mun ”näytöistä” sen sijaan on melko absurdi. Totta puhuen en oikein ymmärrä minkälaisia ”näyttöjä” multa vaadit. Sinä, kuten kaikki muutkin palstaa lukevat ovat saaneet nähdäkseen asioita joita käytiin oikeussalissa. Olette lukeneet juttuja joita ei lehtijutuissa kerrottu. Ja sen lisäksi sinä koet jonkinlaisena oikeutenasi vaatia minulta vielä jotain helevetin ”näyttöjä”. Millä vitun leseillä? Lienee kai minun oikeuteni julkaista ihan juuri sellaisia asioita omista muistiinpanoista kuin haluan, sulla tai kenelläkään muullakaan suunsoittajalla täällä foorumilla ei ole minkäänlaisia oikeuksia vaatia ensimmäistäkään riviä omistamistani muistiinpanoista nähtäväksi.

Mä en ole mitenkään ”uhriutunut” yhtään vitun mistään. Jos se on mielestäsi ”uhriutumista” että sanoo ettei jaksais oikein kuunnella aiheetonta vittuilua, niin sulla on oikeus sun mielipiteeseen, mutta väärässä olet sen kanssa.

Vittu.
4*v
 
Viestejä
232
Toivoa sopii, ettei Kohonen vs. Manse -casen uhriluku (täällä) kasva kovinkaan merkittäväksi.
Ei paljon toivominen näköjään auttanut. Toki tarkennetaan (kenties lukutaitoisesti), että ehkä koetun kärsimyksen määrä lähinnä näemmä noussut.

Pisteet asioita neutraalisti molemmin puolin näkeville.

Maunukselan roolista muutaman kerran kysyinkin kuluneen vuoden aikana, mutta palsta vaikeni, sisäpiiriä myöten.
 
Viestejä
445
Maunukselan roolista muutaman kerran kysyinkin kuluneen vuoden aikana, mutta palsta vaikeni, sisäpiiriä myöten


Voitko ehkä tarkentaa että mikä jäi epäselväksi. Aika pitkiä sepustuksia aiheesta kuitenkin tänne kirjoitettu.

1707504970752.png
 
Viestejä
232
Voitko ehkä tarkentaa että mikä jäi epäselväksi. Aika pitkiä sepustuksia aiheesta kuitenkin tänne kirjoitettu.

katso liitettä 2697
Voin todellakin tarkentaa: kuluneen vuoden aikana. Luetun ymmärtäminen. Piste. Jos motivaatiota riittää, kannattaa selata ne vastaukset viime keväästä alkaen. Kovin oli hiljaista.

Sen verran ymmärrän lukemaani, että ihan totta, viime päivinä tästä on puhuttu.

Herkillä on.
 
Viestejä
153
Kuka muu on sitä mieltä, että oman viuhkan ostaminen ja suhteellisen kalliin mainoksen myyminen (omaan kassaan) siihen osoittaa aikamoista piittaamattomuutta työnantajan mielipiteistä?
Tässä ei mielestäni ole kysymys "oman viuhkan" mainospinnan myynnistä vaan aivan oikeasti annetaan ymmärtää "oman viuhkan" olevan Mansen SuperPesis -viuhka mikä saa vastaavan medianäkyvyyden mainostajalle kauden aikana. Samanlainen mainospinta kuin pelipaita ja aivan samankaltainen myyntiyritys käytännön tasolla kuin luvattomasta naapurin maan myymisestä omaan pussiin. Ostaja tässä se suurin häviäjä on, kun ostanut mainospintaa mikä ei toteudu kun myyntikohteen omistaja ei ole kaupan osapuolena.

Seuratoiminnassa yhteistyöyritysten hankkiminen ja niistä tuleva liikevaihto ovat äärettömän tärkeitä tulonlähteitä seurojen ansaintalogiikassa. Voisi kuvitella että Mansen tulovirrat tulevat pääosin ottelutapahtumien lippu- ja kioskimyynnistä sekä noista yrityssopimusten vuosisopimuksista kausikorttimyynnin lisäksi. Varmaanki sitten Ruutu -medianäkyvyys tuloutuu seuroille jääkiekon tapaan. Mut pitkälti noilla kassavirroilla seuratoiminta pesäpallossakin taitaa pyöriä?

Jos sitten joku ulkopuolinen henkilö ilman seuran lupaa, myisi vaikkapa 500 ottelulippua, kypärämainoksen tai muun "Kohosen innovoiman mainospinnan" omaan taskuun ja vakuuttaisi niillä pääsevän seuran otteluun, niin olisihan tuo nyt aikamoinen ”nigerialainen”.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös