Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP - KPL, finaali 2021

Viestejä
166
Aikalailla tämä on totta. Ei tarvitse olla erikoinen tallaaja joka pystyy katsomaan merkin jo katsomosta yhden vuoroparin aikana.
Tuo nyt on täyttä kukkua.Olet ensimmäinen ihminen maanpäällä joka selvittää merkin ekassa vuorossa.Merkkikeskustelu vaatisi ihan oman luennon.Merkkejä on monia ja osa ihan hämäystä.Olen toiminut pesäpallon parissa yli 50 vuotta ja itse ainakin luulen siitä jotain tietävän.Reilut kymmenen vuotta sitten Koplan pelatessa finaaleja Sotkamoa vastaan tehtiin päiväkausia ja öitä töitä kun käytiin läpi Sotkamon pelejä.Kode oli silloin mukana siinä hommassa kun pelasi myös Koplassa silloin.Silloin merkkiä/ merkkejä ei selvitetty.Mutta se siitä, tästä en minä rupeaa kinaamaan,koska tiedän miten nuo asiat menevät oikeasti
 
Viestejä
582
Tuo nyt on täyttä kukkua.Olet ensimmäinen ihminen maanpäällä joka selvittää merkin ekassa vuorossa.Merkkikeskustelu vaatisi ihan oman luennon.Merkkejä on monia ja osa ihan hämäystä.Olen toiminut pesäpallon parissa yli 50 vuotta ja itse ainakin luulen siitä jotain tietävän.Reilut kymmenen vuotta sitten Koplan pelatessa finaaleja Sotkamoa vastaan tehtiin päiväkausia ja öitä töitä kun käytiin läpi Sotkamon pelejä.Kode oli silloin mukana siinä hommassa kun pelasi myös Koplassa silloin.Silloin merkkiä/ merkkejä ei selvitetty.Mutta se siitä, tästä en minä rupeaa kinaamaan,koska tiedän miten nuo asiat menevät oikeasti
En lähde myöskään asiasta väittelemään, koska ei kuulu tähän ketjuun. Toivon silti juoksurikasta sarjaa.
 
Viestejä
3,258
Tuo nyt on täyttä kukkua.Olet ensimmäinen ihminen maanpäällä joka selvittää merkin ekassa vuorossa.Merkkikeskustelu vaatisi ihan oman luennon.Merkkejä on monia ja osa ihan hämäystä.Olen toiminut pesäpallon parissa yli 50 vuotta ja itse ainakin luulen siitä jotain tietävän.Reilut kymmenen vuotta sitten Koplan pelatessa finaaleja Sotkamoa vastaan tehtiin päiväkausia ja öitä töitä kun käytiin läpi Sotkamon pelejä.Kode oli silloin mukana siinä hommassa kun pelasi myös Koplassa silloin.Silloin merkkiä/ merkkejä ei selvitetty.Mutta se siitä, tästä en minä rupeaa kinaamaan,koska tiedän miten nuo asiat menevät oikeasti
Kyllä se vähän vaatii muuta kuin pelkästään puoli vuoroa katsomosta pelin katselua. Turha luulo, että merkit ovat niin helppoja millään joukkueella superissa. Tietenkin voit luulla löytäneesi sen "aina kun viuhka on tuossa vasemmassa kädessä alhaalla, niin lentää" huomataksesi parin lyöjän päästä, että ei se vissiin tainnutkaan olla niin. Eiku se lento onkin vapaa käsi suorana! Eiku... Olisko sittenkin vaaleanpunainen kolmantena laidasta? Kaksi kättä viuhkassa keltaisesta kiinni? Viuhka ylempänä kuin vapaa käsi? Tai joku näiden yhdistelmä tai ei mikään näistä? Kieltääkö tuo sininen, kun ei se mennytkään?
 
Viestejä
582
Kyllä se vähän vaatii muuta kuin pelkästään puoli vuoroa katsomosta pelin katselua. Turha luulo, että merkit ovat niin helppoja millään joukkueella superissa. Tietenkin voit luulla löytäneesi sen "aina kun viuhka on tuossa vasemmassa kädessä alhaalla, niin lentää" huomataksesi parin lyöjän päästä, että ei se vissiin tainnutkaan olla niin. Eiku se lento onkin vapaa käsi suorana! Eiku... Olisko sittenkin vaaleanpunainen kolmantena laidasta? Kaksi kättä viuhkassa keltaisesta kiinni? Viuhka ylempänä kuin vapaa käsi? Tai joku näiden yhdistelmä tai ei mikään näistä? Kieltääkö tuo sininen, kun ei se mennytkään?
Tai sitten sillä viuhkalla ei ole kuin telineen virka. Kaari on kokonaisuus ja kaikella on paikkansa. Kuitenkin, en lähde asiasta enää pidemmälle kun ei tähän ketjuun kuulu. Nautitaan pesiksestä kaikki!
 
Viestejä
846
pakko olla loukkaantuminen , toki ei superin huonoimpiin kuuluvalta pelinjohtajalta olisi mitään uutta
Ei nuo ennakkoon ilmoitetut kokoonpanot myöskään aina ole samta jotka oikeasti kentälle kävelee... Saa nyt nähdä miten on tässä tapauksessa.
 
Viestejä
4,169
Tikkakosken loukkaantuminen tai sairastuminen on varmaan tapahtunut viime metreillä sillä Iltasanomat on haastatellut häntä juttuunkin.


PUHEESTA on helppo päätellä, että Tikkakoski on valmiina myös keskiviikkona alkaviin finaaleihin, roolissa kuin roolissa.

– Aion nauttia jokaisesta sekunnista. Nämä ovat ensimmäiset loppuotteluni, mutta aivan hyvin ne voivat olla samalla viimeiset. Tiedostan kaiken ainutlaatuisuuden.
 

Pallo muuntajalle

En kyllä kahdenkaan uusinnan jälkeen näe Myllyniemen irtoavan kolmoselta. Ehkä saadaan vielä se kolmas.
 
Viestejä
1,405
Tampereella halutaan sitten pelata pesistä kaukalossa.

Eipä yllätä ollenkaan.

Onhan Kouvolan kenttä tuossakin suhteessa noin sata kertaa parempi.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös