Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP 2023

Viestejä
1,222
Päinvastoin. Manselta erittäin hyvä haku.

Samaa mieltä. Aika yllättäväkin, luulin Kohosen jäävän muihin hommiin ja tulevan tauon jälkeen johonkin rooliin. Mielenkiinnolla odottamaan millaista pesistä tulee peluuttamaan. Ja kuka on 2 pj. Yrittääkö saada vanhan kaverin ekon mukaan vai Puten kanssa miettivät ulkopelin.
 
Viestejä
242
Onhan tässä monta mielenkiintoista asiaa. Harvoin on vuosien 2011-15 finalistien pelaajat pelanneet noitten vuosien jälkeen samassa joukkueessa.
 
Viestejä
16
Nimim. Tohtoorille: Tolla hinnalla ja pj -kokemuksella - ei mikään. Tämän päivän taloustilanteessa kukaan ei oo niin pölvästi (paitsi Manse PP), et menee tohon vipuun, jossa menneet pelaajameriitit painaa enemmän kuin toimenkuvan vaatima osaaminen ja kokemus. Mut kuten aiemminkin mainitsin, se ei oo hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa👍!
 
Viestejä
918
En minä ainakaan Kohosta toisena pelinjohtaja osannut nähdä, pikemmin päinvastoin. Yleensä lukkarit ovat kaarella lähellä syöttötuomaria huutamassa vääriä pois, mutta Kohonen seisoi koko uransa kulmassa ja näytti siltä ettei kaaripelaaminen voinut vähempää kiinnostaa.
Kulmamiehillä on oma, tärkeä hommansa. Vääristä sitäpaitsi iso osa tulee joko eteen/taakse joten kulmissa on hyvä olla harjaantunut silmä. Siinä syöttärin takana ollaan silloin kun pitää vähän neuvotella. Ei tarvitse hetkeään pelätä etteikö kaaripelaaminen olisi ollut Tonilla fokuksessa, joukkueelle kun pelataan niin ei tossa eri arvoisia hommia ole. Tsempit Kodelle, kovaan paikkaan kyllä hyppää. Toki persoona riittää taatusti kopissa mikä lienee melkein pakollinen hyve jotta tuolla voi pärjätä. Muuten pj:stä tulee vain viuhkateline jos noi vanhemmat jermut vie tarinatuokioilla huomion - ei välttämättä joukkueen etu.
 
Viestejä
2,565
Nimim. Tohtoorille: Tolla hinnalla ja pj -kokemuksella - ei mikään. Tämän päivän taloustilanteessa kukaan ei oo niin pölvästi (paitsi Manse PP), et menee tohon vipuun, jossa menneet pelaajameriitit painaa enemmän kuin toimenkuvan vaatima osaaminen ja kokemus. Mut kuten aiemminkin mainitsin, se ei oo hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa👍!
Paljonko muuten on ns "Mansen mitta" pelinjohtajalle? Ei kai pelinjohtaja voi vähempää saada kuin ne pelaajat, joita hän johtaa? 70k?
 
Viestejä
1,675
Nimim. Tohtoorille: Tolla hinnalla ja pj -kokemuksella - ei mikään. Tämän päivän taloustilanteessa kukaan ei oo niin pölvästi (paitsi Manse PP), et menee tohon vipuun, jossa menneet pelaajameriitit painaa enemmän kuin toimenkuvan vaatima osaaminen ja kokemus. Mut kuten aiemminkin mainitsin, se ei oo hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa👍!
Ja se on kaikkein hulluin, joka luulee tietävänsä. Mutta niinkuin mäkin sanoin, rahalla saa. Köyhät täälläkin huutelee!
En mä susta tiedä, mutta mä ainakin saan tehdä rahoillani aivan mitä haluan. Eikä kai se musta hullua vielä tee?
 
Viestejä
454
Kyllähän varmasti mielenkiintoisimpia pelinjohto uutisia tälle kesälle, jos Manse todella Kohosen sopimuksen julkistaa, mielenkiintoinen asia kyllä tuo 2.pelinjohtajan paikka myös
 
Viestejä
448
Niin, sä perustelit tuon hienosti.
Sen verran mä Tonia kyllä tunnen, että ei se lähde Tampereelle kesäpojaksi vain sen takia, että siitä saa rahaa. Aika erikoisesti sä kyllä asian ajattelet. Etkö tosiaan näe Kohosen kannalta muuta motivaatiota? Et varmaan, koska sä todennäköisesti kuulut siihen laumaan, jonka mielestä Manseen mennään vaan rahastamaan? Voiko tästä tehdä sen johtopäätöksen, että vain Tampereella on rahaa?
Varmasti on muutakin kun raha, mutta tässä tapauksessa näen että raha on se isoin motivaation lähde. Vielä kuukausi sitten Kohonen puhui siihen malliin ettei pelinjohtaminen voi vähempää kiinnostaa ja nyt on mieli on muuttunut. Yleensä myös pelaajauran tehdään vähän hommia pelinjohtamisen eteen, kuten mennään junioreihin harjoittelemaan pelinjohtamista tai käydään eri tason valmentajakoulutuksia ettei ihan kylmiltään tarvitse lähteä. Nyt Kohosella ei ole kumpaakaan näistä niin helposti tulee mieleen että raha on se mikä Kohosen pään kääntänyt. Eikä siinä, Kohonen voi onnistuakin, mutta en minä nää ainakaan mitään syytä miksi Kohonen onnistuisi Mansen pelinjohtajana.
 
Viestejä
215
Ja se on kaikkein hulluin, joka luulee tietävänsä. Mutta niinkuin mäkin sanoin, rahalla saa. Köyhät täälläkin huutelee!
En mä susta tiedä, mutta mä ainakin saan tehdä rahoillani aivan mitä haluan. Eikä kai se musta hullua vielä tee?
Huomasitko, että tulit käyttäneeksi huutolausetta? Jännä on seurata, miten ensi kesänä käy. Nyt vain itse kukin pohtii sitä ennakkoon, ja se pitäisi voida tehdä ilman että eräät ottavat asian niin henkilökohtaisesti että menevät henkilökohtaisuuksiin.
 
Viestejä
1,504
Varmasti on muutakin kun raha, mutta tässä tapauksessa näen että raha on se isoin motivaation lähde. Vielä kuukausi sitten Kohonen puhui siihen malliin ettei pelinjohtaminen voi vähempää kiinnostaa ja nyt on mieli on muuttunut. Yleensä myös pelaajauran tehdään vähän hommia pelinjohtamisen eteen, kuten mennään junioreihin harjoittelemaan pelinjohtamista tai käydään eri tason valmentajakoulutuksia ettei ihan kylmiltään tarvitse lähteä. Nyt Kohosella ei ole kumpaakaan näistä niin helposti tulee mieleen että raha on se mikä Kohosen pään kääntänyt. Eikä siinä, Kohonen voi onnistuakin, mutta en minä nää ainakaan mitään syytä miksi Kohonen onnistuisi Mansen pelinjohtajana.
Oletko muuten itse pelannut ja millä tasolla ??
 
Viestejä
444
Näin ViVen kannattajanakin seuraan mielenkiinnolla Kohosen ja Mansen otteita ensi kaudella. Onnistui ainakin minun mielenkiinnon saamaan tämä ratkaisu. Ja jotenkin hienoa, että Kohonen jatkaa edelleen kentillä. Ei ollutkaan vielä lopulliset hyvästit. Legenda ei ole vielä sanonut viimeistä sanaansa ja poistunut areenalta. Tosin pojasta on turha haaveilla, se tykkää uida Savonjoessa ;)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös