Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP 2023

Viestejä
1,532
Kyllä Manse KT:stä saa erinomaisen kolmosen. Se on sanomattakin selvää. Linjassa myös hyvä vaikka pituutta voisi olla hiukan lisää. Ulottuvuus voisi olla hiukan parempi. Juoksussa kohtalaisen hyvä, ei kuitenkaan Nurmion ja Vikströmin tasoa. Kokonaisuutena kuitenkin laatupelaaja.
 

LBC

Viestejä
3,679
Saisko Huusko korvattua ulkona peräti Hyötyläisen?
Minun on vaikea arvottaa Lehtoa ja Lehtosta ulkopelissä, ovatko niin paljon parempia kuin Hyötyläinen? Hyötyläinenhän on pelannut kolmospuolellakin. Tikkakoskella on tuo nopeus, eli jos Severi(t) on kärkenä, niin kaiket tuo porukka - kierrätyspaikkana myös sieppari - ratkoo "viimeiset paikat". Lisänä vielä Torppaa jokeriksi, joten ei sielläkään kovin kummasti tila ole. On tuossa palapeliä. Jos Huusko ottaa sen kakkospolttajan paikan (huhuttu, että on vaatinut isoa roolia ulkona ainakin Tahkossa) niin kolmelle paikalle 5 kaveria ehdolla.
No, on myös oikeasti kierrätysmahdollisuuksia.

Sisäpelissähän ainakin tilastoissa sitten nuo ensin mainitut ovat olleet ainakin kovin pienessä roolissa.
 
Viestejä
1,675
Sen verran pitää korjata, että meillä JoMassa taitaa olla osa-aikainen kakkospelinjohtaja sekä häntä välillä tuuraava monitaiturimailamies Väliaho 😉
Mailamiehenä sitä osa-aikaista taitaa tuurata kokoaikaisesti joku koko ajan. Ei kai joukkue sitä vaihtopenkkiä lähemmäs kotipesää päästä? Mutta on kuitenkin 2.pj. Eli mä olin väärässä!
 
Viestejä
4,782
Missä nyt on se paljon puhuttu Huusko? Ei mahdu kuin mailamieheksi?
Sitä ei vielä heti tietty pelaako KPL pelissä.

”– Se [KPL-ottelussa pelaaminen] ratkeaa huomenna, eli en pysty vielä kommentoida. Mutta on käytettävissä saman tien, kun minä näen sen järkeväksi. Toistaiseksi olemme vasta puhelimessa keskusteltu ja huomenna on vasta edessä nokikkain keskustelut pelaamisesta ja treenaamisesta ja muusta, Komulainen sanoi.”

 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös