Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP 2023

Viestejä
1,350
Just näin. Virkiän lukkari parempi. Kärki parempi. Kotiuttajat vähintään yhtä hyvät. Pesäkarhujen etukenttä parempi. Siis vertailu Virkiä/Pesäkarhut. Eli mestaruus ainoa mikä riittää!
 
Viestejä
1,507
Onnea Mansen leideille. Olipas jännitysnäytelmää kerrakseen. Se on jotta niin, että sarjan katkaiseminen on todella vaikiaa. Henkimaailman asioita. Ja se vanha jo osin kulunutkin sanonta, jotta Manse on juur itse pahin vihollisensa. Runkosarjassa ja vielä Vaasaa vastaan mentiin aika kepeästi, Virkiä sarjassa näkyi jo painetta hyvän pelin jälkeen seuraavassa pelissä. Toki vastus kovenee koko ajan. Nyt oon kuitenkin rohkiasti sitä mieltä, että Virkiä on jopa parempi joukkue kuin Pori. Itse lähtisin finaaleihin terävöittämään otteluun valmistautumista. Molemmat pelit Lapualla saattais antaa aihetta siihen.
Ratkaisu pelin perusteella Vihtkarille jäi ja paljon terävöittämistä. Juuri nuo merkki viimeisellä ja lyöjät loppuu yhtenään tekevät naisten pelistä tuon näköisen. - Se, että Manse voitti tökkyröintiensä lomassa kertoo vain siitä, että kapasiteettiä on. - Toivotaan vain, ettei voiton huumassa peitellä jätöksiä kuin kotikissa!
 
Viestejä
175
Ensi viikonlopun jälkeen nähdään, onko Pirkanmaalla parin vuoden jälkeen taas ykköspesispaikka. Jos näin kävisi, niin toivottavasti asiat saadaan sellaiseen järjestykseen, jossa tuo paikka Pirkanmaalla pysyisi. Tuo ei voi olla muu kuin vetovoimatekijä pelaajille, jotka ovat superin ykköspesiksen välimaastossa.

Vallihautaa olisi syytä lähteä kaikkien osapuolien toimesta täyttämään eikä kaivamaan syvemmäksi.

Toki pelataan pelit ensin.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,084

– Olen uran aikana oppinut ajoittamaan kuntoa tänne syksyyn, ja minusta tuntuu, että aina syksyä kohti oma peli lähtee nousukiitoon. Näihin peleihin syttyy muutenkin paljon enemmän, niin siitäkin saa oman buustinsa, Virpi Hukka nauroi vilpittömästi.

– Olen tällä kaudella saanut paljon kuittailua ja kettuilua siitä, että pitäisikö minun lopettaa, kun olen niin vanha. Ehkä tämä oli nyt minun hiljainen vastalauseeni, että en todellakaan ole lopettamassa näin kivaa juttua.
 
Viestejä
497
Pj:n ajatus ei nyt pysy kasassa, ja sen seurauksena kuumenee... Hukka pelaa ylisuurta aluetta ulkona, Korpela pystyis kyllä pelaamaan aktiivisemminkin. Yllättäen juoksut tulee Hukalta, koska kukaan ei pysty ylisuorituksiin.
 
Viestejä
90
Pj:n ajatus ei nyt pysy kasassa, ja sen seurauksena kuumenee... Hukka pelaa ylisuurta aluetta ulkona, Korpela pystyis kyllä pelaamaan aktiivisemminkin. Yllättäen juoksut tulee Hukalta, koska kukaan ei pysty ylisuorituksiin.
Mietin täysin samaa. Aivan ylileveää tonttia pelaa välillä.
 
Viestejä
43
En tiedä Kaupin yleisöennätystä mutta lähellä ollaan, 1907 katsojaa.
Aikamoista hermoilua molemmilta.
Mansen peli oli alussa aivan hirvittävää katsoa. Ilmankos ratkaisijoita nyt löytyi tuttujen kotiuttajattarien ulkopuolelta. Hyvä niin.
 
Viestejä
1,350
God/good bless ja apuva! No jos Pesäkarhut ei voita edes näin huonoa Manse niin eivät kyllä voita jaksoakaan tänä syksynä. Joten kipin kapin lippukauppaan ja ensi la on sarja katki.
 
Oliko kyseessä yli- vai alilataus, mutta 1. finaali oli näkemistäni peleistä Mansen heikoin peli koko kautena. Voitto tuli kotiin, mutta silti kaikki kolme Porin tekemään juoksua oli enemmän ja vähemmän hölmöjä virheitä. Samoin omat palamiset sun muut räpellykset

Kuten mainittua, voitot ratkaisee. Ja ihmettelen vielä, miten Pesäkarhut lähtivät superiin ulos, kun Manse sai sisäpelin kulkemaan tokan nelosen tasoittavalla. Virhe!
 
Viestejä
82
Niistä ( monesta) pelistä, jotka oon nähny, niin huonoin peli Manselta! Joskus vastustaja saa näyttämään toisen huonolta, mutta nyt ei ollu eres siitä kiinni. Manse oli huono. En jaksa uskoa, että Manse pelaa seuraavia pelejä näin kehnosti eli kyllä Porin pitää myös parantaa ja paljon. Huominen tulee nopiasti. Porilla oli tänään iskun paikka ja huomenna Mansella laittaa Pesäkarhut selkä seinää vastaan eli jo aika mahrottomaan tilanteeseen.
 
Viestejä
42
Virheiden määrä kesässä on vakio ilmeisesti ja Manse teki koko kesän kiintiönsä tähän peliin. Ehdottomasti heikoin peli manselta tähän mennessä tällä kaudella ja suuret nimet suorittivat ala-arvoisesti.
 
Viestejä
82
Virheiden määrä kesässä on vakio ilmeisesti ja Manse teki koko kesän kiintiönsä tähän peliin. Ehdottomasti heikoin peli manselta tähän mennessä tällä kaudella ja suuret nimet suorittivat ala-arvoisesti.
Nimenomaan. Etupäässä Hukka ja Saaga. Hukalta hyvin harvinaisia virheitä. Näiden naisten pitää huomenna parantaa eniten.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös