Supervuoro Verkkolehti »

Koskenkorvan Urheilijat 2022

Viestejä
345
"Hän jäi kuitenkin yllättäen ilman jatkosopimusta, vaikka olisi ollut itse halukas jatkamaan uraansa Mansessa. ElmoTV:n tietojen mukaan Tuohisaari ja Manse PP eivät päässeet yhteisymmärrykseen jatkosopimuksen taloudellisista ehdoista."

Eipä tuossa kai sitten tuon ihmeempää. Tuohisaari katsoi ansaitsevansa paremmat ehdot ja Manse taasen ei katsonut pelaajan olevan korvaamaton. Sellasta sattuu.

SItten heräs sellanenkin ajatus, että tuleeko tuollasen tähtisikermän keskellä, vahvan henkilökohtasen kauden ja mestaruuden myötä mittailtua mielessään joko tiedettyjä ja/tai arvioituja raha- ynnä muu etuisuuksia mitä kaveri siinä vieressä saa. Mene ja tiedä.
 
Viestejä
2,565
"Hän jäi kuitenkin yllättäen ilman jatkosopimusta, vaikka olisi ollut itse halukas jatkamaan uraansa Mansessa. ElmoTV:n tietojen mukaan Tuohisaari ja Manse PP eivät päässeet yhteisymmärrykseen jatkosopimuksen taloudellisista ehdoista."

Eipä tuossa kai sitten tuon ihmeempää. Tuohisaari katsoi ansaitsevansa paremmat ehdot ja Manse taasen ei katsonut pelaajan olevan korvaamaton. Sellasta sattuu.

SItten heräs sellanenkin ajatus, että tuleeko tuollasen tähtisikermän keskellä, vahvan henkilökohtasen kauden ja mestaruuden myötä mittailtua mielessään joko tiedettyjä ja/tai arvioituja raha- ynnä muu etuisuuksia mitä kaveri siinä vieressä saa. Mene ja tiedä.
Niinpä. "Olenko minä oikeasti niin paljon vähempiarvoinen kuin tuo Tume tuossa vieressä, jolle maksetaan mansikoita?"

Jossain se kulkee raja sillekin, kuinka paljon eriarvoisuutta kokenut pelaaja joukkueen sisällä sietää.
 
Viestejä
232
Nuorisoketju Tupu-Hupu-Lupu on palannut Koskenkorvalle, tulevaisuus turvattu!

Katkeraa.

Kyllähän tuo Kossun porukka ikärakenteeltaan on sellainen että siihen muutama varttuneempi peluri sopii. Lisäksi jokainen noista vahvistaa Kossua ja Velpe sekä Tumppi vahvistaisi todella montaa muutakin seuraa, Jerekin vielä aika montaa
 
Viestejä
3,266
Katkeraa.

Kyllähän tuo Kossun porukka ikärakenteeltaan on sellainen että siihen muutama varttuneempi peluri sopii. Lisäksi jokainen noista vahvistaa Kossua ja Velpe sekä Tumppi vahvistaisi todella montaa muutakin seuraa, Jerekin vielä aika montaa
Katkeruudesta ei tietoakaan, mitäs se minulle kuuluu. Täältä ulkopuolelta on helppo huudella. Olet täysin oikeassa, että vahvistavat Kossua ainakin vielä tulevana vuonna ja hyvä niin. Jossain kirjoittelin jo sarjan ukkoontumisesta joka ei mielestäni anna hyvää kuvaa yleisestä pesiksen kehityksestä, siinä oli minun kommenttini todellinen viesti koko lajin tasolla.
 
Viestejä
77
Katkeruudesta ei tietoakaan, mitäs se minulle kuuluu. Täältä ulkopuolelta on helppo huudella. Olet täysin oikeassa, että vahvistavat Kossua ainakin vielä tulevana vuonna ja hyvä niin. Jossain kirjoittelin jo sarjan ukkoontumisesta joka ei mielestäni anna hyvää kuvaa yleisestä pesiksen kehityksestä, siinä oli minun kommenttini todellinen viesti koko lajin tasolla.
Joo, Kossun kohdalla ei todellakaan voi puhua "ukkoontumisesta", vain 2 pelaajaa lienee yli 30v (Dalla ja Velpe)
 
Viestejä
2,565
Katkeraa.

Kyllähän tuo Kossun porukka ikärakenteeltaan on sellainen että siihen muutama varttuneempi peluri sopii. Lisäksi jokainen noista vahvistaa Kossua ja Velpe sekä Tumppi vahvistaisi todella montaa muutakin seuraa, Jerekin vielä aika montaa
Näillä vahvistuksilla Kossu ilmoittautuu kisaan viimeisistä pudotuspelipaikoista Kiteen, Hyvinkään, Imatran, Kempeleen ym seuraksi.
 
Viestejä
502
Kossulla on nyt kaksi vahvaa kärkeä ja sen pitäisi olla päivästä nro 1 teemana saada ruokaa kotiuttajille.

1. Kauppinen 2K
2. Kettunen 2V
3. Erkkilä/Olli 3V
4. Hakomäki L
5. Tuohisaari 3P
6. Yli-Hirvelä 3K
7. Jakobsson 2P
8. Veittikoski S
9. Rantala 1V
10. Dahlström
11. Kortelainen
12. Viita
 
Viestejä
296
Kossulla on nyt kaksi vahvaa kärkeä ja sen pitäisi olla päivästä nro 1 teemana saada ruokaa kotiuttajille.

1. Kauppinen 2K
2. Kettunen 2V
3. Erkkilä/Olli 3V
4. Hakomäki L
5. Tuohisaari 3P
6. Yli-Hirvelä 3K
7. Jakobsson 2P
8. Veittikoski S
9. Rantala 1V
10. Dahlström
11. Kortelainen
12. Viita
Minusta epätodennäköistä, että Viita tulisi vielä Kossuun. Olisi varmastikin julkaistu jo.
 
Viestejä
24
1 Tuohisaari polttaja
2 Kauppinen koppari
3 Kettunen 2-vahti
4 Yli-Hirvelä koppari
5 Olli 3-vahti
6 Rantala 1-vahti
7 Hakomäki lukkari
8 Veittikoski sieppari
9 Jakobsson polttaja
J Dahlström
J Kortelainen
J Erkkilä / Rantamäki / Suvisalmi
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös