Supervuoro Verkkolehti »

Kiteen Pallo-90 2023

Viestejä
1,685
Kova, kovempi, .. ;)
Ei liene lievästi sanottuna vähäisintä KiPan mukanaolo missään muodossa !

Tuotaaaaaa... voisi oikeastaan kysyä toisin päin:
Miten NW on ollut Kipan mukana menneiden vuosien myötä!! 😊👍

Mutta, ei mitään - hyvä ja kauan odotettu keikka tosiaan luvassa kotona Rantiksella !
Upea juttu kertakaikkiaan!
 
Viestejä
1,222
Tahkon pelinjohtajaksi on valittu Raimo Bragge! Viimeksi johti Superpesiksessä peliä Kiteellä käsittääkseni 2½ kauden ajan. Arffman pitää Braggea "vanhan liiton pelinjohtajana", joka ei vaikuta ainakaan kohteliaisuudelta. Miten te Kiteen pelejä Braggen aikana nähneet kuvailisitte Braggen pelinjohtoa?

Itselläni on Tahkon kannattaja huolestunut olo sillä Antti Yli-Saunamäki johti peliä mielestäni erittäin hyvin. Astutaanko nyt askel taaksepäin?

Olen kiitollinen Bragelle, että tuli pelastamaan Kipaa hankalassa tilanteessa. Olen myös hyvin kiitollinen, että nyt nuori ja nykyaikainen pelinjohtaja Kipalla johdossa. Siis jättimäinen taka-askel Tahkolle. Sauna-Mäki on hyvä. Nyt on back to 90s Bragen myötä.
 
Viestejä
816
Nyt Kiteellekin kunnon kesätapahtuma. Jospa osa tuotoista kipalle.

Luulisi näin olevan, kun ainakin tuolla tapahtumanjärjestäjän uutisessa kerrotaan, että KiPa mukana järjestämässä. Mutta tarkemmin tästä tuskin tietoa koskaan julki saadaan, eikähän tuo sinänsä meille kuulukaan.

Hieno homma joka tapauksessa!
 
Viestejä
139
Jos verrataan Yli-Saunamäkeä ja Braggea, ei kyseessä ole askel vaan jättimäinen loikka taaksepäin. Jos siis mietitään pelkästään sitä, onko nykyaikainen pelinjohto- ja valmennustyyli kyseessä.

Se miten käy kentällä on sitten toinen tarina, voihan se toimiakin, mutta onnellinen olen ettei KiPa ole pelinjohtajan osalta Tahkon asemassa.

Jospa Rami muistaa nyt pitää laikat alhaalla nollatilanteessa 😐
 
Viestejä
1,685
Oman maakunnan pesiksen puolta ainakin; Fani sanaa hieman vierastaen :)
On mulla pitkähkö Kipa -historia. Alkaen kun Holde ja Kode olivat vielä junioreita, mailat olivat puuta ja kentät hiekkaa..
Ylpeäkin itselleni, että näin Kiteen mestaruudet, muiden finaalien lisäksi...
Samoin nähnyt ja kuullut Joman nousun ja nykyisyyden 😊👍

Kjähh.. vastasin vaikket tosissaan kysynytkään ?

Niin, ja tottavie NW on Rantakentälle tulemisen väärti !!!
 
Viestejä
1,498
Oman maakunnan pesiksen puolta ainakin; Fani sanaa hieman vierastaen :)
On mulla pitkähkö Kipa -historia. Alkaen kun Holde ja Kode olivat vielä junioreita, mailat olivat puuta ja kentät hiekkaa..
Ylpeäkin itselleni, että näin Kiteen mestaruudet, muiden finaalien lisäksi...
Samoin nähnyt ja kuullut Joman nousun ja nykyisyyden 😊👍

Kjähh.. vastasin vaikket tosissaan kysynytkään ?

Niin, ja tottavie NW on Rantakentälle tulemisen väärti !!!
Juu olihan tuo tuollainen veistely-yritys salaisista lipuista Kipan faneille. Erittäin hienoa, että liput ovat menneet kaupaksi! Ensi kesänä on itselläkin tarkoitus käydä katsastamassa Rantakenttä, tosin ajattelin suunnata ihan vain runkosarjapeliin.
 
Viestejä
1,685
Tuossa KiPan sivulla ilmoitus: 1000 lippua "KiPa faneille".
Tarkoittanee, että seura saa suoraan tuon yhteistyön kuviona - varsin muhkea potti siis!!
Hyvä vaan, että pesistä tuetaan sieltä, missä sen arvoiseksi nähdään 👍

ps. -- sain ostetuksi vielä liput tänään 14.30 jälkeen 😎
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös