Supervuoro Verkkolehti »

Kempeleen Kiri 2023

Viestejä
482
Ensi viikolla on vuorossa kovia pelejä ja tasonmittausta, nousuvireinen Manse vieraissa ja aina kova Kopla kotona. Muistini on hyvä mutta lyhyt; olenko oikeassa kun muistelen, että näitä joukkueita Keki ei ole Superissa koskaan voittanut?

Koplalla on ehkä superin parhaat fanit ja kovaa kannustusta myös vieraskentillä. Tässäpä haastetta kotiyleisölle: pidetään meteliä niin että kuulostaa myös siltä että pelataan Kempeleessä eikä Kouvolassa. Eikä haittaisi vaikka Kiekko-Kettujen herrasmiehet tai joku muu äänekäs porukka miehittäisi Tupla-Pubin terassin 😉.
 
Viestejä
63
Ensi viikolla on vuorossa kovia pelejä ja tasonmittausta, nousuvireinen Manse vieraissa ja aina kova Kopla kotona. Muistini on hyvä mutta lyhyt; olenko oikeassa kun muistelen, että näitä joukkueita Keki ei ole Superissa koskaan voittanut?

Koplalla on ehkä superin parhaat fanit ja kovaa kannustusta myös vieraskentillä. Tässäpä haastetta kotiyleisölle: pidetään meteliä niin että kuulostaa myös siltä että pelataan Kempeleessä eikä Kouvolassa. Eikä haittaisi vaikka Kiekko-Kettujen herrasmiehet tai joku muu äänekäs porukka miehittäisi Tupla-Pubin terassin 😉.
Muistaakseni Kempele on ainakin kerran voittanut Kouvolan Kempeleessä. Olisikohan ollut 2016..
 
Viestejä
79
Ensi viikolla on vuorossa kovia pelejä ja tasonmittausta, nousuvireinen Manse vieraissa ja aina kova Kopla kotona. Muistini on hyvä mutta lyhyt; olenko oikeassa kun muistelen, että näitä joukkueita Keki ei ole Superissa koskaan voittanut?

Koplalla on ehkä superin parhaat fanit ja kovaa kannustusta myös vieraskentillä. Tässäpä haastetta kotiyleisölle: pidetään meteliä niin että kuulostaa myös siltä että pelataan Kempeleessä eikä Kouvolassa. Eikä haittaisi vaikka Kiekko-Kettujen herrasmiehet tai joku muu äänekäs porukka miehittäisi Tupla-Pubin terassin 😉.
Jeps. Perjantai peli ja fingerssin edestä fanibussi täyteen!! Mistä lie Keki tuon fanibussin keksinytKin 😉 liekkö ollu suksee? Joku sais luoda Keki fanikyydit sivuston,niin saatas ehkä reissuja tuonne vieraspeleihinkin. Yksin ku ei edemmäs näillä bensa hinnoilla oikein viitsi lähtä.
 
Viestejä
174
Muistaakseni Kempele on ainakin kerran voittanut Kouvolan Kempeleessä. Olisikohan ollut 2016..
Joo ensimmäisellä Kekin Superpesis kaudella kaadettiin juuri Kopla kotona täysin vastoin odotuksia. Taisi myös olla Kekin historian ensimmäinen Superpesis-voitto. Kun katsoo kyseisen ottelun rostereja, tekee se Kekin voitosta vielä kovemman saavutuksen. On siinä Koplallakin ollut laatu-ukkoja mukana.

Mikä on vielä uskomattomampaa Kekin kannalta, on se että tuolla rosterilla säilyttiin kuin ihmeen kaupalla Superissa. Kimmo Lukkari taisi ratkaista viimeisellä kierroksella Joensuussa takakentän puhkaisullaan Kekille karsijan paikan. Karsinnoissa PuPe (vai oliko SiiPe) oli lopulta täysi vastaantulija. Joka tapauksessa, oi aikoja. Kauas on tultu. Edelleen muuten joukkueessa mukana herrat Ojala, Lassila ja Määttä. Kahdella heistä jopa Itä-Länsi edustuksia/edustus mukana.
 

Liitteet

  • Screenshot_20230625_233645_Chrome.jpg
    Screenshot_20230625_233645_Chrome.jpg
    281.6 KB · kertaa luettu: 385
Viestejä
2
Liittyen yllä olevaan keskusteluun kolmannesta jokerista, niin Kannus ei kuulemma päästä Hollantia Kekin mukaan. On nytkin pelannut Kannuksessa numerolla 6, mutta toki räpylä kädessä. Hieman on kieltämättä kyseenalaista toimintaa Uralta, olkoonkin että sen enempää ei ole tietoa kummassa joukkueessa Hollanti itse mieluummin pelaisi. On kuitenkin ollut todella hyvä nimenomaan etenijäjokerin roolissa jopa Superin tasolla. Harmi homma pojan kannalta, jos ei "emoseura" päästä poikaa etenemään urallaan. Tämän vuoksi Kekillä on ilmeisesti nyt ollut kolmantena jokerina "koppijokerit" Saloranta ja Patrikka, joilla ei ole juuri mitään annettavaa sisäpeliin.
Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta, että eivät päästä mukaan. Olisiko sitten pelko loukkaantumisesta vai mitä lieneekään takana -- että olisi sitten Uran kokoonpanosta pois tärkeissä peleissä?

Toki kehitystä edistää yhdeksikössä pelaaminen ykkösessäkin, eiköhän pojalla oo aikaa vielä superia pelata myöhemminkin. Ymmärrän kuitenkin pointtisi.
 
Viestejä
174
Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta, että eivät päästä mukaan. Olisiko sitten pelko loukkaantumisesta vai mitä lieneekään takana -- että olisi sitten Uran kokoonpanosta pois tärkeissä peleissä?

Toki kehitystä edistää yhdeksikössä pelaaminen ykkösessäkin, eiköhän pojalla oo aikaa vielä superia pelata myöhemminkin. Ymmärrän kuitenkin pointtisi.
Näinhän se on kuten sanot. Ei Ykköspesis numerolla ole ollenkaan huono paikka kehittyä. Syitähän tuohon Kannuksessa roikottamiseen voi olla useita, ja me ei voida kun arvuutella niitä. Loukkaantumiseen vetoamiseen en usko, sillä tietääkseni Kannus ei edes tavoittele nousua, joten pelaajien kehittämisen voisi olettaa olevan etusijalla. Näin rumasti sanottuna Kannuksella ei järin tärkeitä pelejä tällä kaudella edes ole.

Hollannin pitäminen Kannuksessa voi vaikuttaa tulevaisuudessa nuorien pelaajien haluun siirtyä sinne. Eteenpäin pyrkivä nuori, jota ei sitten päästetä edes Superiin, vaikka taso riittäisi sinne. Kannus ei siis ole kovin houkutteleva vaihtoehto välttämättä tulevaisuudessa nuorille pelaajille.

Loppuun vielä pointsit sulle asiallisesta, hyvin argumentoidusta viestistä 🤟. Nämä eivät ole itsestäänselvyys tällä alustalla, etenkään Kekin osiossa.
 
Viestejä
2,862
Itse olen täysin erimieltä asiasta. Itse ainakin uskon siihen, kun ykköspesikseen osallistutaan nii jokainen joukkue tavoittelee nousukarsintoihin ja nousua.

Minkä takia ylipäätänsä Kannus tai mikä tahansa joukkue osallituisi sarjaa jos tavoite ei olisi nousu.

Olen erimieltä. Itse uskon, että Kannus tavoittelee paikkaa nousukarsintoihin ja finaaliin ja sitä kautta nousua.

Ja jotenkin koomista puhetta, ettei olisi tärkeitä pelejä jäljellä enää. Eiköhän jokainen ottelu ole tärkeä, mistä pystyy pisteitä napsia jotta pääsee hyvistä asetelmista nousu karsintoihin

Mielipiteitä on monia ja joku näkee asian hiukan eri tavalla. Itse näen asian toisin.
 
Viestejä
3,533
Itse olen täysin erimieltä asiasta. Itse ainakin uskon siihen, kun ykköspesikseen osallistutaan nii jokainen joukkue tavoittelee nousukarsintoihin ja nousua.

Minkä takia ylipäätänsä Kannus tai mikä tahansa joukkue osallituisi sarjaa jos tavoite ei olisi nousu.

Olen erimieltä. Itse uskon, että Kannus tavoittelee paikkaa nousukarsintoihin ja finaaliin ja sitä kautta nousua.

Ja jotenkin koomista puhetta, ettei olisi tärkeitä pelejä jäljellä enää. Eiköhän jokainen ottelu ole tärkeä, mistä pystyy pisteitä napsia jotta pääsee hyvistä asetelmista nousu karsintoihin

Mielipiteitä on monia ja joku näkee asian hiukan eri tavalla. Itse näen asian toisin.
Ei nyt ihan jokainen...
 
Viestejä
632
Varmasti suuri osa joukkueista tavoittelee Ykkösessä nousua, mutta sielläkin on tasoeroja yhtä lailla kuin Superissakin. Ennalta heikoimmat varmasti myös ymmärtävät realiteetit. Aivan yhtä lailla kukaan "viiden suuren" ja Kempeleen, sekä Tahkon tavoin ei voi unelmoida mitaleista.
 
Viestejä
645
En nyt ymmärrä mikä tässä on ihmeellistä. Hollanti on Uran sopimuspelaaja. Tottakai pelaa Urassa. KeKi ei ollut hereillä viime syksynä Hollannin suhteen.
Jeps. Juuri näin. Pelaaja pelaa siinä joukkueessa, jonka kanssa hänellä on sopimus.
 
Viestejä
174
Hyvä Keki! 🤫

Voitto tuli, mutta edelleen pelissä on paljon parannettavaa. Ainakin toisella jaksolla sisäpeli luokattoman huonoa. Etenkin ykköskärki oli täysin hampaaton. Vähän jäi mietityttämään, miten esimerkiksi Määttä pärjää syksyllä kun pomppu ei aina nouse. Tänään oli ainakin toisen jakson osalta aika huonoa peliä mailan varressa häneltäkin.
 
Viestejä
52
Hyvältä näyttää. Ulkopeli pitää. Vimpeli, Sotkamo ja Manse voitettu. Perjantaina olis vielä kopla kotona, jota keki ei olekkaan tosiaan muutamaan vuoteen voittanut.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös