Supervuoro Verkkolehti »

Joni Rytkösen häirintätapaus

Viestejä
2,565
Viestejä
3,255

Suek on näköjään korjannut aiempia sanomisiaan. Viestittely Joni Rytkösen asiassa ei ole kestänytkään puolta vuotta, kuten Suek syyskuun lopussa tiedotti.
Maksumuurin takana. Miksi jakaa tänne juttuja, joita ei voi lukea?
 
Viestejä
2,565
Maksumuurin takana. Miksi jakaa tänne juttuja, joita ei voi lukea?
Jutun ydinsisältö on se, että Suekin kurinpitovaatimuksen esittäjä Juha-Mikko Hämäläinen kertoo, että Suekin tutkittavana oleva viestittely ei olekaan kestänyt puolta vuotta.

Kyse on jutun mukaan kahdesta viestittelystä, joista ensimmäinen kesti pari kuukautta viime vuoden lopussa ja toinen lyhyen aikaa huhtikuun lopussa.

Lisäksi jutussa kerrotaan, että kurinpitolautakunta saattaa järjestää asiasta käsittelyn joulukuussa, mutta tieto on alustava.
 
Viestejä
2,565
Marraskuun alusta huhtikuun loppuun on käsittääkseni... puoli vuotta. Ehkä Rytkösen porukoilla niin eri ajatusmaailma, että kalenterikin on erilainen.
Jutun mukaan tammikuun alun ja huhtikuun lopun välillä ei ole ollut viestittelyä. Suek oli laskenut tämän ajan mukaan.
 
Viestejä
265
Marraskuun alusta huhtikuun loppuun on käsittääkseni... puoli vuotta. Ehkä Rytkösen porukoilla niin eri ajatusmaailma, että kalenterikin on erilainen.
Eli jos olen tuttuun yhteydessä nyt ja sitten taas vuonna 2033, jos hengissä olen, niin yhteydenpitoni on jatkunut jo kymmenen vuotta.
 
Viestejä
126

Suek on näköjään korjannut aiempia sanomisiaan. Viestittely Joni Rytkösen asiassa ei ole kestänytkään puolta vuotta, kuten Suek syyskuun lopussa tiedotti.
Korjannut tai ei mutta jos tapahtumat lasketaan minä aikana niin ensimmäiset loka- tammi ja toinen huhtikuussa, on yhteensä puoli vuotta ts. Ei ottanut ensimmäisestä opikseen.
 
Viestejä
914
Eli jos olen tuttuun yhteydessä nyt ja sitten taas vuonna 2033, jos hengissä olen, niin yhteydenpitoni on jatkunut jo kymmenen vuotta.
Jos olet yhteen tuttuusi yhteydessä säännöllisesti seuraavat pari vuotta, toiseen tuttuun myöhemmin ja yleisesti pidät yhteyttä tuttuihisi kymmenen vuoden aikana, niin kyllä, tuttuihin yhteydessä olemisesi on jatkunut 10 vuotta.

Mitään sellaistahan Suek ei väittänytkään, että kehenkään henkilöön olisi viestittelyä keskeytymättä ollut puoli vuotta. Sen sijaan toiminta ei ole ollut hyvin lyhytkestoista tai muuten ajallisesti rajattua - mikä ehkä jollain tapaa voisi Rytkösen puolustuksessa ainakin asiaa lieventävänä seikkana toimia. Sitä on kestänyt puoli vuotta, kuten Suek kertoi.
 
Viestejä
2,565
Minä ihmettelen vieläkin, koska sitä ei voi kyseisestä linkistä lukea.
Minä tietysti JoMan seuraajana oletan, että aika monella JoMan asioista kiinnostuneella tällä foorumilla on Karjalaisen lukuoikeus. Niille, joilla ei ole tunnuksia, juttu ei tietenkään avaudu.
 
Viestejä
2,565
Referointia toki pitäisikin vaatia, ylipäätään linkattaessa ulkopuolelle.
Ok otetaan opiksi. Tässä jutussa ei ollut muuta referoitavaa kuin se, että viestittely oli tapahtunut kahdessa osassa, ensin parin kuukauden aikana viime vuoden lopussa ja toisen kerran lyhyen aikaa huhtikuun lopussa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös