Supervuoro Verkkolehti »

IPV 2021

Viestejä
25
Onnittelut myöskin täältä Imatran suuntaan, kova voitto! Pitäkäähän huoli, että sunnuntaina on mökki täynnä ja kotijoukkueella kaikki mahdollinen tuki. Kyllähän tämmöisessä tilanteessa kaikki sympatiat on altavastaajan puolella. Vaikka manse on edelleenkin selkeä suosikki, niin saattaa sielläkin hieman alkaa puristaa tämän illan jälkeen
 
Viestejä
168
Todella hieno voitto IPV:lle, joka on Mansea vastaan pelatessaan enemmän kuin kuin puolen Suomen joukkue. Mutta jos tämä oli jollekin hienointa mitä urheilun saralla on kokenut, niin valitettavan vähissä ovat kokemukset. IPV:kin on tarjonnut suurempaa eliksiiriä, olin itsekin lehtereillä. Olisi myös hienoa, jos alapään jutut jätettäisiin pois tältä palstalta. Palstaa kun lukevat ihan kalustetuissa huoneissa asuvatkin.
 
Viestejä
235
Taitaa olla pesiskansan sympatiat IPV:n puolella😀.

Harvoja Tampereen ulkopuolella pettyneitä pesiksen seuraajia lienee se yksi Jyväskylässä asuva vedonlyöntianalyytikko, joka on todennäköisesti tänäänkin hävinnyt rahaa IPV:n takia…
Taisi olla niin pienet kertoimet Manselle, että ei niitä kukaan kukaan ammattivedonlyöjä pelannut.

Noin muuten iso käsi Imatralle hienosta voitosta!
 
Viestejä
152
Onnittelut myöskin täältä Imatran suuntaan, kova voitto! Pitäkäähän huoli, että sunnuntaina on mökki täynnä ja kotijoukkueella kaikki mahdollinen tuki. Kyllähän tämmöisessä tilanteessa kaikki sympatiat on altavastaajan puolella. Vaikka manse on edelleenkin selkeä suosikki, niin saattaa sielläkin hieman alkaa puristaa tämän illan jälkeen
On se hienoa, että perinteinen porukka vähän kurmoottaa tuommoisia muoviväinöjä.
 
Viestejä
76
Kokonaan en peliä nähnyt ja aika ajoin olin epätietoinen mikä oli sen hetken tilanne. Onneksi selvisi.No sunnuntaina ei ole sekoamisvaaraa, kun istuu Ukoskan katsomossa. Tai onhan se todellinen sekoamisvaara olemassa jos ja kun IPV kurmottaa pesetapallisteja.
Tiukkaa oli muissakin peleissä, hyvä näin.
 
Viestejä
1,392
Mahtavaa! Just sain jälkilähetyksen loppuun, kun pelin aikaan olin ajelees Imatraa kohti. En kyllä ihan mäin hyvään alkuun uskonu. Luo uskoa jatkoonkin, kun ulkopeli piti niin hyvin.
 

LBC

Viestejä
3,703
Aikamoisia temppuja tekee IPV, hieno homma! no, matkahan on vielä pahasti kesken, ja Manse tulee Ukoskaan varmaan aika äkäisenä. Mutta kannattanee unohtaa ne puheet että miten sinne pudotuspeleihin nyt kannattaa mennä yhtä kotiottelua pelaamaan jne jne. Oli nuo Pattijoki- ja JoMa -pleijaritkin jo melkoista jännitettävää minulle saatikka tämän palstan vakikirjoittajille, joista osa on ollut meeeelko pitkään täällä pitämässä Imatran puolia.

Mutta kuten sanoin niin saattaahan se arki koittaa nopeasti, iloitaan nyt tästäkin tähän asti nähdystä.

Se tuossa tuli jo ennen tätä iltaa mieleen, että Nurmio ja Partanen saattavat vähän mietteliäinä vilkuilla Imatran suuntaa, että mitäs siellä nyt oikein tapahtuu, tänään siihen joukkoon voi ajatella Jussilankin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös