Supervuoro Verkkolehti »

Imatran Pallo-Veikot 2024

Viestejä
282
Menee kyllä vahvasti toiveasteelle, mutta Eero Kuitunen olisi IPV:lle melko kova hankinta.
Ei hirveästi ole kuulunut huhuja miehen uudesta osoitteesta, mutta ihan kärkijoukkueet alkaa olla "täynnä" eli sinne ei taida mahtua.
 
Viestejä
838
Menee kyllä vahvasti toiveasteelle, mutta Eero Kuitunen olisi IPV:lle melko kova hankinta.
Ei hirveästi ole kuulunut huhuja miehen uudesta osoitteesta, mutta ihan kärkijoukkueet alkaa olla "täynnä" eli sinne ei taida mahtua.
Mitkäs Kuitusen varsinaiset pelipaikat ovat?
 
Viestejä
814
Etukentälle Imatralla pelaajat jo löytyy. Ja riittääkö Kuitusella ykköskärkeen? Ei ehkä se kaivattava palanen.

Ei riitä ainakaan jos vertaa Pesoseen ja Sikiöön. En tiedä saisiko numeron 3 leivottua Redseille joa Pesonen-Sikiö 1 ja 2?

Mutta ei varmaan kovinkaan käänteentekevä palanen olisi. Näin ei-ipv:läisenä sanoisin, että Surakka vaan numerolle 3 ja vastuuta tulevaisuuden tähdille.
 
Viestejä
838
Ei riitä ainakaan jos vertaa Pesoseen ja Sikiöön. En tiedä saisiko numeron 3 leivottua Redseille joa Pesonen-Sikiö 1 ja 2?

Mutta ei varmaan kovinkaan käänteentekevä palanen olisi. Näin ei-ipv:läisenä sanoisin, että Surakka vaan numerolle 3 ja vastuuta tulevaisuuden tähdille.
Mä vähän luulen, että se voi olla Pesonen numero kolme ja kärkeä haetaan jostain. Pessillä aina kakkostilanne ollut ykköstilannetta parempi. Ja nolla ei taas ole ollut mitenkään luonteva.
 
Viestejä
814
Mä vähän luulen, että se voi olla Pesonen numero kolme ja kärkeä haetaan jostain. Pessillä aina kakkostilanne ollut ykköstilannetta parempi. Ja nolla ei taas ole ollut mitenkään luonteva.

Ok, en osaa sanoa, kun ei tule IPV:tä niin paljon seurattua, joten varmasti olet oikeassa ennemmin kuin minä.

Ei vaan taida kärkimiehiä paljoa vapaana olla? Mäkelä olisi siinä mielessä ollut tärkeä IPV:n saada pidettyä. Nyt kun Sikiö tulee takaisin, olisi ollut kelpo kärkitroikka.
 
Viestejä
282
Lähinnä mietin tuota ulkopelin kautta.

Toikan lähtö jättää yhden pelaajan aukon etukentälle.

Kuitunen pelannut myös "ihan ok" sisäpelitehoilla ja tuonut parhaalla kaudella 27 juoksua, että ei tuon tasoisia pelaajia Imatralla liikaa ole.

Fakta nyt kuitenkin lienee se, että saipamaisesti, alelaarien kautta tulevaan kauteen lähdetään.
 
Viestejä
96
Mä vähän luulen, että se voi olla Pesonen numero kolme ja kärkeä haetaan jostain. Pessillä aina kakkostilanne ollut ykköstilannetta parempi. Ja nolla ei taas ole ollut mitenkään luonteva.

Samaa mieltä että Pessi olisi parhaimmillaan nro 3. Huonoin vaihtoehto olisi ykkösenä pelaaminen ellei talven aikana lyönteihin tule monipuolisuutta enemmän.
 
Viestejä
838
Lähinnä mietin tuota ulkopelin kautta.

Toikan lähtö jättää yhden pelaajan aukon etukentälle.

Kuitunen pelannut myös "ihan ok" sisäpelitehoilla ja tuonut parhaalla kaudella 27 juoksua, että ei tuon tasoisia pelaajia Imatralla liikaa ole.

Fakta nyt kuitenkin lienee se, että saipamaisesti, alelaarien kautta tulevaan kauteen lähdetään.
Toikka ei tosin pelannut etukentällä, Pesonen - Kauppinen jatkaa siellä parina.
 
Viestejä
295
Menee kyllä vahvasti toiveasteelle, mutta Eero Kuitunen olisi IPV:lle melko kova hankinta.
Ei hirveästi ole kuulunut huhuja miehen uudesta osoitteesta, mutta ihan kärkijoukkueet alkaa olla "täynnä" eli sinne ei taida mahtua.
Kuitusen tulo Imatralle on mahdollinen ellei jopa todennäköinen. Vesselihän tuntee Kuitusen HP:n junnuvuosilta🤔
 
Viestejä
282
Toikka ei tosin pelannut etukentällä, Pesonen - Kauppinen jatkaa siellä parina.
1694081100985.png


Itse tosiaan tuon kolmikon lasken "etupelaajiksi" joten tuosta kolmikosta IPV:ltä nyt yksi pelaaja puuttuu Toikan lähdön jälkeen.

En tiedä sitten kenelle se sopisi parhaiten, mutta joku siihen tarvitaan. Mielellään vähän Toikkaa vikkelämpi heittäjä.
 
Viestejä
328
Kuitusen tulo Imatralle on mahdollinen ellei jopa todennäköinen. Vesselihän tuntee Kuitusen HP:n junnuvuosilta🤔
En ole seurannut paljon Kuitusta myöhemmin, mutta HP:n ykkössarjaporukassa hän pelasi aikoinaan siepparina. Pääsi kerran valtakunnalliseen julkisuuteenkin saatuaan, oliko sen nyt Kuopiossa, pallon suuhunsa.
 
Viestejä
11,831
Kuitusen tulo Imatralle on mahdollinen ellei jopa todennäköinen. Vesselihän tuntee Kuitusen HP:n junnuvuosilta🤔

Ei Kuitunen tainnut koskaan olla HP:n junnuissa vaan Koplan ja pelasi kaksoisedustuksella tai vuokralla HP:n ykköspesisjoukkueessa, mut tolta ajalta Vesseli toki tietää Kuitusen, Vesseli taisi olla samaan aikaan edustuksen pelinjohdossa.
 
Viestejä
259
Jos Sikiöstä nyt kopparia tehdään, niin sitten tehdään ja sen näkee sitten miten menee.
Linjaan pitää saada kuitenkin laatua ja kovan luokan ulkopelaaja tyyliin Leevi Lehto.
Seppäsen rooli on mielenkiintoinen ja toivon, että ensi kausi olisi todellinen läpimurto.
 
Viestejä
339
Jos Sikiöstä nyt kopparia tehdään, niin sitten tehdään ja sen näkee sitten miten menee.
Linjaan pitää saada kuitenkin laatua ja kovan luokan ulkopelaaja tyyliin Leevi Lehto.
Seppäsen rooli on mielenkiintoinen ja toivon, että ensi kausi olisi todellinen läpimurto.
Roopella olisi varmasti annettavaa sisäpeliinkin ja toivottavasti tosiaan läpimurto nimenomaan sisäpelin puolella tapahtuisi jo ensi kaudella.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös