Supervuoro Verkkolehti »

Imatran Pallo-Veikot 2024

Viestejä
735
Ulospuhallus kesti vuorokauden. :D

IPV:n sivujen mukaan sopimukset ensi kaudelle on:

- Muuruvirta
- V-V Olli
- Pesonen
- Surakka
+ Kauppinen (optio kaudesta 24)
+ Junnuilla optioita

Toivottavasti kuullaan pian joitain jatkoja ja uusia tulijoita, kun kaudet päättyy. Ensimmäisenä toiveissa Sikiön, Kososen, Kauppisen ja Laakson jatkot. Mäkelälle soisin myös jatkon, mutta joku taisi huhuilla että olisi lähdössä.

Toivottavasti nimiä on jo, koska uutiset taloushaasteista ei ainakaan lisää houkuttelevuutta.
 
Viestejä
4,768
Ulospuhallus kesti vuorokauden. :D

IPV:n sivujen mukaan sopimukset ensi kaudelle on:

- Muuruvirta
- V-V Olli
- Pesonen
- Surakka
+ Kauppinen (optio kaudesta 24)
+ Junnuilla optioita

Toivottavasti kuullaan pian joitain jatkoja ja uusia tulijoita, kun kaudet päättyy. Ensimmäisenä toiveissa Sikiön, Kososen, Kauppisen ja Laakson jatkot. Mäkelälle soisin myös jatkon, mutta joku taisi huhuilla että olisi lähdössä.

Toivottavasti nimiä on jo, koska uutiset taloushaasteista ei ainakaan lisää houkuttelevuutta.
Kauppisen optio on käytetty.

 
Viestejä
233
Sikiö ja Seppänen ainakin jatkaa. Todennäköisesti myös Kosonen. Toikka ja Laakso täysin kysymysmerkkejä, heistä ei ole kuulunut mitään huhuja.
 
Viestejä
808
Ulospuhallus kesti vuorokauden. :D

IPV:n sivujen mukaan sopimukset ensi kaudelle on:

- Muuruvirta
- V-V Olli
- Pesonen
- Surakka
+ Kauppinen (optio kaudesta 24)
+ Junnuilla optioita

Toivottavasti kuullaan pian joitain jatkoja ja uusia tulijoita, kun kaudet päättyy. Ensimmäisenä toiveissa Sikiön, Kososen, Kauppisen ja Laakson jatkot. Mäkelälle soisin myös jatkon, mutta joku taisi huhuilla että olisi lähdössä.

Toivottavasti nimiä on jo, koska uutiset taloushaasteista ei ainakaan lisää houkuttelevuutta.

Onko Laaksosta tai Toikasta mitään huhuja? Mites Mäkelän uusi osoite jos on lähdössä? Kelpo kärkimies mielestäni.
 
Viestejä
328
Onko Laaksosta tai Toikasta mitään huhuja? Mites Mäkelän uusi osoite jos on lähdössä? Kelpo kärkimies mielestäni.
Näitä huhuja saattaisi löytyä muiden seurojen osioista, myös Ykkössarjan puolelta. "Piireissä" on aika yleinen arvelu, että kuvioon saattaa vaikuttaa myös se, millä sarjatasolla Hamina pelaa ensi kaudella.
 
Viestejä
449
Minun korviini on kantautunut, että Laakso jatkaisi Imatralla. Kososen lähtö Joensuuhun ei ole mitenkään varmaa, jääminen Imatralle on edelleen vaihtoehto. Toikasta ei taas ole mitään käryä.
 
Viestejä
339
Näitä huhuja saattaisi löytyä muiden seurojen osioista, myös Ykkössarjan puolelta. "Piireissä" on aika yleinen arvelu, että kuvioon saattaa vaikuttaa myös se, millä sarjatasolla Hamina pelaa ensi kaudella.
Varmasti vaikutusta Haminalla sopimuksiin. Olettaisin, että Toikka pelaa melko varmasti Haminassa, jos Hamina nousee. Jos ei nouse, niin varmaankin IPV se vahvin vaihtoehto (jos uraa jatkaa), koska tuskin Toikkaa kiinnostaa pienessä roolissa pelata missään muualla. Toikka oli IPV:n ainoita pomppuun kykeneviä vaihtajia, joten siitäkin syystä toivon hänelle jatkoa.
 
Viestejä
642
Kosonen ainakin Ipv:n instagram storyssä myymässä kausikortteja Imatra päivän tapahtumassa, voisiko tästä päätellä herran jatkavan Imatralla?
 
Viestejä
233
Kosonen ainakin Ipv:n instagram storyssä myymässä kausikortteja Imatra päivän tapahtumassa, voisiko tästä päätellä herran jatkavan Imatralla?
Eikös nuo syyskuun loppuun asti ole yleensä sopimukset, joten vaikea sen perusteella sanoa. Mutta joka tapauksessa aika vahva viesti on tullut että Kosonen täällä jatkaisi, ilmeisesti ei kuitenkaan sopimusta vielä ole tehty?
 
Viestejä
735
Minun mielestä 69e kausikortista kuulostaa todella (liian) vähältä. Miksei vaikka 99e, jos kampanjan haluaa? Tavoitteeksi on asetettu 1000 myytyä korttia, mutta mihin tämä lukema perustuu? Kuinka realistiselta se vaikuttaa? Kuluneella kaudella taisi olla 165e.

Nyt on toki hienosti nähtävillä "Tuetaan seuraa" mentaliteettia ja muuallakin kuin IPV:n faneilla, mutta kuinka pitkälle se vie.

Toivotaan, että ostetut ylimääräiset kortit menee sellaisille, jotka eivät muuten kävisi peleissä ja tulisivat ja innostuisivat. Silloin se palvelisi seuraa isosti.

Minulle tuli sama mieleen kuin joku aiemmin mainitsin, että onko tämä kuin kusisi housuun pakkasella.

Olen siis mielelläni väärässä ja yritän hakea yleensä positiivista kulmaa, mutta nyt jotenkin epäilyttää tämän toimivuus pitemmällä tähtäimellä.

Korjatkaa ja selittäkää pliis, että olen väärässä ja ymmärtäisin asian.
 
Viestejä
808
Minun mielestä 69e kausikortista kuulostaa todella (liian) vähältä. Miksei vaikka 99e, jos kampanjan haluaa? Tavoitteeksi on asetettu 1000 myytyä korttia, mutta mihin tämä lukema perustuu? Kuinka realistiselta se vaikuttaa? Kuluneella kaudella taisi olla 165e.

Nyt on toki hienosti nähtävillä "Tuetaan seuraa" mentaliteettia ja muuallakin kuin IPV:n faneilla, mutta kuinka pitkälle se vie.

Toivotaan, että ostetut ylimääräiset kortit menee sellaisille, jotka eivät muuten kävisi peleissä ja tulisivat ja innostuisivat. Silloin se palvelisi seuraa isosti.

Minulle tuli sama mieleen kuin joku aiemmin mainitsin, että onko tämä kuin kusisi housuun pakkasella.

Olen siis mielelläni väärässä ja yritän hakea yleensä positiivista kulmaa, mutta nyt jotenkin epäilyttää tämän toimivuus pitemmällä tähtäimellä.

Korjatkaa ja selittäkää pliis, että olen väärässä ja ymmärtäisin asian.

Monestihan nämä pelastuskampanjat ovat sitä, että ne tuovat hetkellisen helpotuksen, mutta lisää rahaa lopulta vaikkapa vuoden mitalla aika maltillisesti. Nyt tähän ihmisten käyttämä raha on todennäköisesti sitten jostain muusta, myöhemmin normaalisti seuraan käytettävästä rahasta pois.
 
Viestejä
339
Monestihan nämä pelastuskampanjat ovat sitä, että ne tuovat hetkellisen helpotuksen, mutta lisää rahaa lopulta vaikkapa vuoden mitalla aika maltillisesti. Nyt tähän ihmisten käyttämä raha on todennäköisesti sitten jostain muusta, myöhemmin normaalisti seuraan käytettävästä rahasta pois.
Kyllä siellä seurassa taitaa olla tiedossa, että kahdenlaisia toimia pitää tehdä: kertaluontoinen kampanja taloustilanteen korjaamiseksi, sekä toimenpiteet tulovirran pysyväksi parantamiseksi. Eiköhän tuo lehtijutuissa mainittu tyhy/tyky -toiminta ole yksi näistä pysyvistä asioista, joilla tuloja halutaan lisätä. Se puoli mahdollistaa kuitenkin ihan kohtalaisen tulovirran lisäyksen, jos sen vain hyvin hoitaa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös