Supervuoro Verkkolehti »

Hyvinkään Tahko 2022

Viestejä
647
Vanhat ikoniset pelaajat jne. Tuo kohta jäi tosiaan PA:n tekstissä askarruttamaan. Jos mennään 40 vuoden takaisiin mestareihin, niin siellä olisi 5-6 mahdollista, joihin voisi viitata. Moni näistäkin ollut jotenkin seurassa mukana vuosien varrella, jokunen myös ollut arvostelijana. 2007 vuoden mestareista taas tuskin ketään voi pitää kaikkitietävänä, joka olisi nyt oppositiossa. Ihan selvästi Pekalla on mielessään (kuullut Hyvinkään syväkurkuilta) joitakin nimiä, jotka nyt vain pitäisi lyödä kylmästi tiskiin.
 
Viestejä
855
Vanhat ikoniset pelaajat jne. Tuo kohta jäi tosiaan PA:n tekstissä askarruttamaan. Jos mennään 40 vuoden takaisiin mestareihin, niin siellä olisi 5-6 mahdollista, joihin voisi viitata. Moni näistäkin ollut jotenkin seurassa mukana vuosien varrella, jokunen myös ollut arvostelijana. 2007 vuoden mestareista taas tuskin ketään voi pitää kaikkitietävänä, joka olisi nyt oppositiossa. Ihan selvästi Pekalla on mielessään (kuullut Hyvinkään syväkurkuilta) joitakin nimiä, jotka nyt vain pitäisi lyödä kylmästi tiskiin.

Tunnetustihan Antti Yli-Saunamäki on iso osa pesäpallon pahinta juorukerhoa ja merkittävimpiä lenkkejä Pekan verkoissa.
 
Viestejä
1,669
Tunnetustihan Antti Yli-Saunamäki on iso osa pesäpallon pahinta juorukerhoa ja merkittävimpiä lenkkejä Pekan verkoissa.

Kumman loukkaava lausunto Yli-Saunamäestä! En ymmärrä. Ei ihmisten ystävyys kiellettyä ole vaan pikemminkin hyvä asia. Ja jos Pekalla on laaja kontaktiverkosto niin sehän on vain modernia verkostoitumista. Ei siinäkään mitään väärin ole. Yritetään kaikki pysyä asialinjalla ja jos arvostellaan niin arvostellaan rakentavasti. Ugh, olen puhunut.
 
Viestejä
2,851
Kumman loukkaava lausunto Yli-Saunamäestä! En ymmärrä. Ei ihmisten ystävyys kiellettyä ole vaan pikemminkin hyvä asia. Ja jos Pekalla on laaja kontaktiverkosto niin sehän on vain modernia verkostoitumista. Ei siinäkään mitään väärin ole. Yritetään kaikki pysyä asialinjalla ja jos arvostellaan niin arvostellaan rakentavasti. Ugh, olen puhunut.

Vuonna 2013 verkostoitumassa olivat Laura, Antti ja Karra, isä Tapani twiittuili tyytyväisenä! Tahko pääsi Ylessä hyvin esille.

 
Viestejä
215
Tunnetustihan Antti Yli-Saunamäki on iso osa pesäpallon pahinta juorukerhoa ja merkittävimpiä lenkkejä Pekan verkoissa.
Jep, kauheata tuommoinen juoruilu. Onneksi me emme mihinkään juoruiluun sorru näillä palstoilla, emmehän? Esimerkiksi kuiskuttelemaan, ketkä ovat juoruilijoita. Tai panettelemaan, esimerkiksi twiittuilemaan mukahauskoja "huomioita".

Komppaan ennemmin nuorta sossua. Aika moni näiden palstojen keskusteluaiheista lähtee Arffmanin jutuista, ovat sitten tosia tai huhuja. Käytännössä jokaiseen hänen pesisjuttuunsa löytyy palstoilta linkki, yleensä moneen kertaan. Köyhäksi menisi ilman, on miehestä itsestään mitä mieltä tahansa . Ja ainakin hän kommentoi sivistyneemmin kuin moni täällä.

Kommentoinnin suola on erottaa todet ja huhut ja tuoda jutun avaamaan aiheeseen lisää tietoa ja näkökulmia. Itse luen Arffmanin jutun ja tulen sitten tänne katsomaan, olisiko jollain ollut siihen lisätietoa. Itse kunkin kommenteista kyllä aika nopeasti näkyy, että jokaiselle joku seura on rakkain, mutta jonkin toisen epäonnistuminen voi antaa vielä suuremman tyydytyksen kuin oman suosikin onnistuminen. Nekin pitää vain ottaa huomioon jokaisen kommentin kohdalla, kun niitä valveutuneesti lukee.
 
Viestejä
456
Vuonna 2013 verkostoitumassa olivat Laura, Antti ja Karra, isä Tapani twiittuili tyytyväisenä! Tahko pääsi Ylessä hyvin esille.


Ööö... ootko siis arkistoinut tuota 8 vuotta? Vai seuraat vaan twitteriä hyvin harvoin. Melko outoa. En ymmärrä pointtia.
AYS on ollut pitkään Ylen asiantuntijana. Ihan palkkalistoilla. Mikä siinä on ongelma?
 
Viestejä
2,851
Ööö... ootko siis arkistoinut tuota 8 vuotta? Vai seuraat vaan twitteriä hyvin harvoin. Melko outoa. En ymmärrä pointtia.
AYS on ollut pitkään Ylen asiantuntijana. Ihan palkkalistoilla. Mikä siinä on ongelma?

Öööö....keskustelua oli Arffmannin "verkostoitumisesta", eli mahdollisista tietolähteistä pesiksen sisäpiirissä. Arffmannin suku ja Yli-Saunamäen suku on esillä monissa yhteyksissä. Tapani YS oli mm. Wellmedian varatoimitusjohtaja. Yhtiö julkaisi mm. Suomen Urhelulehteä, jonka pitkäaikainen päätomittaja oli Jukka Rönkä. Suhteita olla pitää!
 
Viestejä
456
Öööö....keskustelua oli Arffmannin "verkostoitumisesta", eli mahdollisista tietolähteistä pesiksen sisäpiirissä. Arffmannin suku ja Yli-Saunamäen suku on esillä monissa yhteyksissä. Tapani YS oli mm. Wellmedian varatoimitusjohtaja. Yhtiö julkaisi mm. Suomen Urhelulehteä, jonka pitkäaikainen päätomittaja oli Jukka Rönkä. Suhteita olla pitää!

Pesiksen piiri on niin pieni, että jutut kulkee. Itse en enää kuulu mihinkään sisäpiiriin ja silti kuulen nämä jutut jopa ennen kun ne tulee Elmo.tvssä julki.
En vaan silti ymmärrä, miksi sulla tallessa kuva yksittäisestä twiivistä vuosien takaa. Eihän siinä edes ole mitään ihmeellistä.
 
Viestejä
817
Noi.ennenaikaset jutut pilaa monta juttua.elmo kun julkas teme ja pädi koplaan kesäkuussa.tahko oli monta peliä ihan tuuliajolla
 
Viestejä
2,851
Pesiksen piiri on niin pieni, että jutut kulkee. Itse en enää kuulu mihinkään sisäpiiriin ja silti kuulen nämä jutut jopa ennen kun ne tulee Elmo.tvssä julki.
En vaan silti ymmärrä, miksi sulla tallessa kuva yksittäisestä twiivistä vuosien takaa. Eihän siinä edes ole mitään ihmeellistä.

En ole twitterissä, hakukoneella löysin tuon twiitin. Valitettavasti minulla ei ole keinoja ymmärryksesi lisäämiseen, joudut pärjäämään ihan omillasi.
 
Viestejä
49
Noi.ennenaikaset jutut pilaa monta juttua.elmo kun julkas teme ja pädi koplaan kesäkuussa.tahko oli monta peliä ihan tuuliajolla
Toimittaja julkaisee jutun, kun hänellä on siitä tieto. Olisko pikemmin niin "pilaajia" on sopijaosapuolet. Entä jos eivät tekisi soppareita uusiin seuroihin kesken kautta tai osapuolet eivät ainakaan höpöttäisi niistä ulkopuolisille. Uudella seuralla toki voi olla intressikin vaikuttaa vanhan seuran kauteen laskemalla juorut kulkemaan.
 
Viestejä
855
Kumman loukkaava lausunto Yli-Saunamäestä! En ymmärrä. Ei ihmisten ystävyys kiellettyä ole vaan pikemminkin hyvä asia. Ja jos Pekalla on laaja kontaktiverkosto niin sehän on vain modernia verkostoitumista. Ei siinäkään mitään väärin ole. Yritetään kaikki pysyä asialinjalla ja jos arvostellaan niin arvostellaan rakentavasti. Ugh, olen puhunut.

Väärin tulkittu. Ei tässä ole mitään loukkaavaa, kunhan totesin, että AYS:ltä, kun tuossa ylempänä oli pohdittu, että mistähän Pekka saanut Hyvinkäätä koskevia tietoja. Ei minua häiritse heidän piirinsä, mutta se vaan on fakta, että AYS on osa sitä juoruporukkaa.

Vai oliko tuo ”pahin juoruporukka” sanana sellainen, minkä tulkitset siten, että kommentti oli loukkaava? Voidaan se muuttaa kovinta juoruporukkaakin- muotoon 😂
 

Elk

Viestejä
910
Mä olen jo vuosia miettinyt noiden logoa katsellessa että milloin Niemi + Niemi yhteistyö on totta kun eihän sellaista markkinointikulmaa voi missata, ja nyt se tapahtui :D

Tätä samaa kyselin itsekin, kun Niemen siirto Tahkoon oli varmistumassa. Siis että kai tämä yhteys tajutaan ja hoksataan hyödyntää. Nuo Niemen muuttoautot ovat harvinaisen näkyviä ulkoasultaan ja firman slogan erittäin tehokas ja iskevä, joten toivottavasti tätä hyödynnetään maksimaalisesti myös jatkossa.
 
Viestejä
1,539
Tätä samaa kyselin itsekin, kun Niemen siirto Tahkoon oli varmistumassa. Siis että kai tämä yhteys tajutaan ja hoksataan hyödyntää. Nuo Niemen muuttoautot ovat harvinaisen näkyviä ulkoasultaan ja firman slogan erittäin tehokas ja iskevä, joten toivottavasti tätä hyödynnetään maksimaalisesti myös jatkossa.
... minkähän kylän firma tuo Niemi on..?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös