Supervuoro Verkkolehti »

HP - KaMa, Ykköspesis-finaali 2023

Ottelusarjan voittaja?

  • Haminan Palloilijat

    Ääniä: 21 72.4%
  • Kankaanpään Maila

    Ääniä: 8 27.6%

  • Äänestäjiä
    29
Viestejä
668
Rätön kunnari ja pajatson tyhjennys oli melkoinen käänne. Nähtäväksi jää pystyykö, KaMa kunnolla vastaamaan...
 
Viestejä
11,880
Oli kyl hieno lyönti, Vilander valitsi katkaisun mutta ei ehtinyt taakse.

Peli kesken vielä.
 

LBC

Viestejä
3,687
Vilander valitsi katkaisun mutta ei ehtinyt taakse.
Tarkoititko, että olisi ehtinyt taaksepäin menemällä, vai että olisi kannattanut lähteä vaan noutamaan läpäriä? näytti tosiaan, että ei tsäänssiä. Lähti vähän seisovilta hakemaan.
 
Viestejä
11,880
Tarkoititko, että olisi ehtinyt taaksepäin menemällä, vai että olisi kannattanut lähteä vaan noutamaan läpäriä? näytti tosiaan, että ei tsäänssiä. Lähti vähän seisovilta hakemaan.

Tarkoitan et päätti heti et yrittää katkasta eikä hakea koppia, oikea ratkaisu minusta ei vaan ehtinyt
 
Viestejä
1,498
Minä olin hp:n onneksi poissa. Nyt olen takaisin. Tätä 5 - 0 superinjohtoa ei pahinkaan wanna be KPL-joukkue voi mokata. Eihän?
 
Viestejä
11,880
Minkälainen maisema Vallikentällä kolmosen takana aukeaa kun harhaheitolla tulee tuollaista tuhoa aikaan?

10 m jatke viiste 1 m alenpana oleva 8 m asfaltoitu Karilindberginkatu , 15..20+ m heinikkoa, 5..10 m pusikkoa ja sitten Kirkkojärven rantaa kiertävä kanaali, järvi itsessään on ruovikkoa. Heitto meni ilmassa varmaan tielle kova pomppu ja pusikkoon eikä KaMalta kukaan katsonut mistä meni.
 
Viestejä
1,044
Tärkeää tärkeämpi voitto, hyvin piti kantti pojilla. Taas ratkaistiin yksittäisillä tapahtumilla, peli vapautui. Tehtiin toki hyvillä lyönneilläkin. Lopussa alkoi Kamankin räpylä horjua. Minusta Haminan peliin jäi paukkuja parempaan, mentaalipuolella saatiin lisää energiaa tällä voitolla. Tsemppiä jatkoon! Kama tulee sisuuntuneena aivan varmasti perjantaina.
 

LBC

Viestejä
3,687
Oli tosiaan pelottavan pitävää ulkopeliä Kankaanpäältä, mutta kai siinä tarvittiin Joosua Rättö joka on Joosua Rättö koska hän on Joosua Rättö.

Se mielestäni käänsi ja ei ollut enää KaMan ulkopeli betonia, puhumattakaan tuosta harhasta sitten. En muista noin tuloksellista heittoa tuonne suuntaan nähneeni, vaikka onhan siinä pallon häviämiselle hyvät mahdollisuudet. En tosin niin satamäärin ole pelejä nähnyt, eli varmaan tuollaisia on tapahtunut.

Jatkon ja Haminan kannalta hyvä tapa voittaa peli, enkä ilku mitenkään tuota harhaa näin sanoessani.
 
Viestejä
251
Hamina ansaitsi voittonsa. KaMa suli. Mikä vitsi oli soittaa ikivanhaa renkutusta Hopeinen kuu Juha Toikan lyöntivuorolla? Itse vihaan iskelmämusiikkia sydämeni pohjasta, niin pahaa teki. Kuka Haminan hyvin rehvakkaanoloinen kuuluttaja on?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös