Supervuoro Verkkolehti »

HP (Haminan Palloilijat) Naiset 2024

Viestejä
86
Onhan tää formuloistakin tuttua hommaa, enemmän vaivaa esteettistä ihmistä että nimessä ja logossa sanat ovat ihan päinvastoin.
Joo, kyllä minäkin sen huomasin jo ennen julkaisua, mutta oltiin jaettu sitä jo etukäteen sen verran moneen paikkaan, ettei viititty alkaa muuttamaan sitä. Päätin että näillä mennään vaikka esteetikkojen silmiin se saattaa sattuakin. En halunut kahta eri versiota sitten pyörimään medioissa. Minun moka, jos sitä voi mokaksi sanoa.
 
Viestejä
1,500
Pyhällä hengellä ei pesisjoukkueitakaan pyöritetä. Vähän nihkeästi suhtaudun sponsorinimiin, mutta on hyvä, että haminalainen pesäpallo kiinnostaa yhteistyön merkeissä kaupungin ja maakunnan ulkopuolellakin.

Kunhan vaan Vallikentälle ei missään vaiheessa mitään sponsorinimeä tulisi.
 
Viestejä
11,881
Pyhällä hengellä ei pesisjoukkueitakaan pyöritetä. Vähän nihkeästi suhtaudun sponsorinimiin, mutta on hyvä, että haminalainen pesäpallo kiinnostaa yhteistyön merkeissä kaupungin ja maakunnan ulkopuolellakin.

Kunhan vaan Vallikentälle ei missään vaiheessa mitään sponsorinimeä tulisi.

No lehtitietojen (KySa) mukaan kyse on talvisuperista, kesä mennään seuran vermeillä.

Vallikentän nimeämisestä pitäisi varmaan ensin sopia kaupungin kanssa vaikkakin sopimusasia sekin.
 
Viestejä
263
Seuran hienosta nimestä luovutaan hallipelien ajaksi. Erikoista. Vähän puulaakifiilis tulee. Noh taloudellisesti kai hyvä.
Pakko olla taloudellisesti hyvä. Naisten superissa ei kuitenkaan isot sponssirahat pyöri ja miesten joukkue vie kuitenkin leijonanosan. Hyvä veto Hovilta myydä erottuva näkyvyyspaikka. Eiköhän tämä yleisty myös muilla seuroilla talvisuperin ajaksi. Toinen keskustelunaihe on sitten se että myydäänkö seuran nimi kaupallisen alttarin äärellä. Onhan nuita esimerkkejä lentopallon puolella jokunen.
 
Viestejä
11,881
Pakko olla taloudellisesti hyvä

Seuran puheenjohtaja mielestäni sanoi paikallisen lehden haastattelussa, että sopimus kattaa joukkueelle talvisuperista koituvat kulut. Onko se paljon vai vähän niin vaikea sanoa kun eikös liitto ja Nelonen osallistu merkittävästi kuluihin?

Mutta jos muistikuvani on oikea niin onhan nuo matkat iso siivu talven kuluista kun koko joukkue matkas joten hyvä diili luulen mä.
 
Viestejä
11,881
Jos junnupesis kiinnostaa, sunnuntaina alkuillasta sitten naisten ykköspesistä Puhti vs Jana

 
Viestejä
11,881
Paikallisen ilmaisjakeluaviisi Reimarin verkkolehdessä haastatellaan pelinjohtaja Toikkaa. Omasta mielestä merkittävin asia jutussa oli, että Forsell on ringissä mukana ja aloittanut harjoittelun. Sitten verkkosivujen perusteella näyttäisi siltä, että Riina Hallikainen ei ole missään joukkueessa mukana ja jos näin niin se on kyllä sääli koska edellytyksiä huippupelaajaksi kyllä olisi.

 
Viestejä
28
IMG_3536.jpeg



Jännä että ulkopaikkakuntalainen palkataan joukkueseen ja asunnon joutuu etsimään itse 😁 tai siis eihän naisten superikaan mitään miljoona businesta ole mutta jotenkin jännä, pistää vaa silmään. Toivotaan että löytyy.
 
Viestejä
11,881
Voisko olla niin, että seura tarjoaa kimppa-asumista ja Värri haluaa asua yksin?
 
Viestejä
280
Voisko olla niin, että seura tarjoaa kimppa-asumista ja Värri haluaa asua yksin?
Miesten superin puolelta (yleisesti, en Haminan) olen kuullut, että pelaajille on seura hoitanut asunnot yms vaikka ovat olleet yksin. Osallahan tulee varmasti myös puolisoita mukaan. Hassulle kuulostaisi jos joutuu itse metsästämään kämpän.
 
Viestejä
1,500
Suora 2-0 (3-2, 4-1) voitto tuli. Tulospalvelussa huomion kiinnitti jokereiden kotiutussarakkeessa Toikka 1/1 ja Kesti 2/8. Ovatko kirjaukset menneet väärille pelaajille, vai onko tässä ajettu sisään uudenlaista kotiutustaktiikkaa?
 
Viestejä
11,881
Suora 2-0 (3-2, 4-1) voitto tuli. Tulospalvelussa huomion kiinnitti jokereiden kotiutussarakkeessa Toikka 1/1 ja Kesti 2/8. Ovatko kirjaukset menneet väärille pelaajille, vai onko tässä ajettu sisään uudenlaista kotiutustaktiikkaa?

Kyllä ne varmaan on ihan oikein. Mistään mitään tietämättä luulen, että Kesti ajatellaan multijokeriksi ja tarvitaan pelillisiä kotiutuksia. Tänäänhän on toinenkin ottelu joten siinä voi olla eri peluutus. Musta enemmin merkillepantavaa on että kaikki kotiutusyritykset tänään jokereilla,
 
Viestejä
11,881
Miksei muuten Reetta Juntunen ole kokoonpanossa? Onko minulta mennyt joku julkaisu ohi?

Odotetaan se Roihu peli vielä. Jos kerta joukkueessa on kolme kopparia jotka kaikki lähtökohtaisesti kilpailevat pelipaikasta ja päivässä kaksi ottelua niin ehkä ykköspesiksen joukkuetta vastaana pelattava peli on just se missä peluutetaan Ojalaa talvikauden ekassa pelissä.,
 
Viestejä
11,881
HP - Roihu 1-0 (2-1,1-1) tosin tulospalvelun perusteella en ole varma pelattiinko Roihun toisen jakson viimeinen tasoittava kokonaan?

Roihu pelasi HP matsin kokolailla heti Pesä Ysejä vastaan pelaamansa pelin perään joten pidempään levänneellä HP:lla toki etu tässä. Roihu teki enemmin kolmostilannetta, mutta kotiutustehojen 2/6 jäädessä selvästi HP:sta 3/4 voitto HP:lle. En ollut mestoilla joten tekemisestä en osaa sanoa mitään mutta voitot tietysti voittoja.

Ensi viikonloppuna Porissa sitten naisten talvisuperia, lauantaina PöU ja sunnuntaina Roihu.
 
Viimeksi muokattu:

MRO

Viestejä
209
Tammikuussa pelatuista peleistä ei nyt mitään ihan valtavia johtopäätöksiä kannata vetää. Mutta nihkeää on Roihua vastaan kuitenkin sisäpeli näköjään ollut. Ainakin hyvin lähelle ykköskokoonpano ollut jalkeilla.

Nuo ensi viikon pelit kertovat sitten jo vähän enemmän, kun panokset tulee peliin mukaan. Kauden päävastustajia vastaan onkin hyvä heti päästä mittaamaan tasoa. Pöytyä noista kahdesta minun mielestäni vahvempi joukkue. Ovat vahvistuneet viime kaudesta aika selvästi, kun taas Roihu on reippaasti heikentynyt.
 
Viestejä
1,500
Nihkeätä oli näköjään toinen peli kentällemenojen ja vaihtamisten osalta. Kokeiluja varmasti tehdään joo, mutta on aika erikoinen kokeilu laittaa Kemppainen kakkoseksi ja Surakka kolmoseksi, kun Surakka oli viime kaudella joukkueen paras vaihtaja 1-2 välillä ja Kemppainen 2-3 välillä.

Ihan ei aukea, mitä tällaisella kokeilulla haetaan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös