Supervuoro Verkkolehti »

Haminan Palloilijat 2024

Viestejä
1,081
Pelinjohtajan täytyy löytää kärjen vaihtaja nopeasti. Elias isommalle numerolle. Liian kova puristus mailassa, ei tuu mittään, vaikka juoksun löikin. Huonoa peliä muutenkin koko joukkueelta, aneemista, 0- tilanne paloja liikaa, merkkivirheitä… eli niitä, joita on nähty koko alkukausi. Toivoisi, että ne loppuvat. Onko merkkipeli tehty liian vaikeaksi vai ollaanko huolimattomia.
 
Viestejä
1,081
Jos Pattijoelle hävitään noinkin selvästi ja Pattu pelasi vielä heikosti, on syytä katsella markkinoita. Pelinjohtajiakin on siellä. Pj peluuttaa äijiä samalla tavalla ja antaa toistaa samoja virheitä. Ennen sarjan alkua kehuttiin kovasti kuinka materiaalia on riittävästi joka paikalla. Oltiin, kuten Haminassa usein ollaan, luottavaisia materiaalin suhteen. Nyt tarttis tehdä jotain. Ei tule yleisökään kentälle ja talous sakkaa tällä menolla.
 
Viestejä
12,130
Otteluhan on kesken ja toivon todella, että toukokuussa ei vielä pelinjohtajarumbaan lähdetä. Se on niin tuulinen tontti HP:ssa, että jatkuva vaihtaminen paitsi tuplaa kustannukset, mutta aiheuttaa myös yksikköhinnan nousun ja harvemmin se taitaa auttaa. Jotain muuta tarvittaisiin, esim joku kokenut kakkospelinjohtaja, vapaita pelaajia koko kaudeksi ei taida juurikaan olla.

Kauden loputtua voi sitten katsoa molempien edareiden pelinjohtajatilannetta, naisissa on menty samoilla korteilla jo melko kauan.
 
Viestejä
126
Jos Pattijoelle hävitään noinkin selvästi ja Pattu pelasi vielä heikosti, on syytä katsella markkinoita. Pelinjohtajiakin on siellä. Pj peluuttaa äijiä samalla tavalla ja antaa toistaa samoja virheitä. Ennen sarjan alkua kehuttiin kovasti kuinka materiaalia on riittävästi joka paikalla. Oltiin, kuten Haminassa usein ollaan, luottavaisia materiaalin suhteen. Nyt tarttis tehdä jotain. Ei tule yleisökään kentälle ja talous sakkaa tällä menolla.
Viime pelissä oli ihan perus lukema vajaa tuhat henkilöä mutta on se kyllä totta katsoja luvut alkavat kärsimään jos joka matsi paitsi ipv on teurastus hplle. Ja kaikista pahinta on se kuinka iso osa häviöistä on meidän surkeutta ja virheitä eikä vastustajan hyvyyttä.
 
Viestejä
12,130
Huonoja joukkueita vastaan tehdään vähemmin virheitä joten kyllä HP on vain paremmilleen hävinnyt luulen mä.
 
Viestejä
12,130
Tiistaina sitten katsotaan kuka on aloittanut kauden heikoiten. Eikä pääse edes mestoille kun työt rajoittavat harrastamista.
 
Viestejä
126
Huonoja joukkueita vastaan tehdään vähemmin virheitä joten kyllä HP on vain paremmilleen hävinnyt luulen mä.
Joo mutta kun ipv on ainut niistä huonoista joukkueista. 3. huonoin on alajärvi tai jymyjussit ja jymyjussien jaloissa me oltiin viime pelissä koko matsi vaikka ne anto saumaa loukkaantumisilla. Ala-järvellä on liian hyvä kotiutus osasto että me voitais mitenkään kilpailla niittenkaa.
 
Viestejä
1,081
Tänään olisi onnistuneella pelillä pisteet olleet haettavissa. PattU oli varsin heikko, muistutti jo HP:n saamattomuutta, kopinnostopaloja yms. Ei auttanut Kortteenperän vaihto numerolle 3. Kortteenperälle sattuu yllättävän paljon kärkkymispaloja, liekö merkit selvillä(?).

Toinen jakso oli varsin heikkoa pelailua puolin ja toisin. Positiivista oli, että HP kahdella palolla taisteli juoksun. Roihiksen kentälle meno tapahtuu nykyisin muulla kuin pompulla. Varmuus pompussa on kadonnut, joten muilla keinoilla mennään. Numerolle 3 täytyy lyötyä joku, olisko se Juho kuitenkin?
 
Viestejä
12,130
Joo mutta kun ipv on ainut niistä huonoista joukkueista. 3. huonoin on alajärvi tai jymyjussit ja jymyjussien jaloissa me oltiin viime pelissä koko matsi vaikka ne anto saumaa loukkaantumisilla. Ala-järvellä on liian hyvä kotiutus osasto että me voitais mitenkään kilpailla niittenkaa.

Tässä kohdataan nuo joukkueet vielä monta kertaa. Alajärven Ankkurit on kotiuttanut tähän mennessä 18/46 39,1% mukaanlukien tämä päivä. HP on kotiuttanut 19/48 39,6% joten onko se AA kotiutus todellakin liian hyvä meitä vastaan jos kerta nyt mennään alkukauden näytöillä?
 
Viestejä
1,081
Haminalla heikot tilastot tällä hetkellä. Osaselitys on sarjan ennakkosuosikkien kohtaamiset, ainoastaan JoMaa ja Koplaa vastaan ei pelattu. Pakko tässä on uskoa, että pisteitä vielä ropisee, päävastustajia kohdataan vielä riittävän paljon. Ei se PattU kovin kauas jäänyt voitosta, kotona pisteet ovat paljon lähempänä ja PattU sen tietää. Kyllä tässä vielä toivoa on. Näin uskon minä.
 
Viestejä
2,753
Eihän tuo aloitus ole esim. IPV:lläkään erityisen helppo ollut. Itse laskisin JymyJussien sijaan Kiteen tuonne häntäpäähän tähänastisilla näytöillä, mutta vielähän tilanne voi muuttuakin. Ankkuritkin oli Joensuussa tänään ihan jyrän alla.
 
Viestejä
126
Eihän tuo aloitus ole esim. IPV:lläkään erityisen helppo ollut. Itse laskisin JymyJussien sijaan Kiteen tuonne häntäpäähän tähänastisilla näytöillä, mutta vielähän tilanne voi muuttuakin. Ankkuritkin oli Joensuussa tänään ihan jyrän alla.
Ei kitee ole mitenkään samalla tasolla kun Hp tai Ipv ne pieksi Sotkamonkii harkka pelissä. Ehkä samoilla paikkeilla Alajärven ja Jymyjussienkaa.
 
Viestejä
2,753
Ei kitee ole mitenkään samalla tasolla kun Hp tai Ipv ne pieksi Sotkamonkii harkka pelissä. Ehkä samoilla paikkeilla Alajärven ja Jymyjussienkaa.
Mitäpä tähän logiikan mestarin lausuntoon on lisäämistä. Tiistaina siis pelataan jo käytännössä sarjapaikasta. Ainakin sää näyttäisi suosivan.
 
Viestejä
1,081
Tekee mieli kysyä Spedeltä, näkeekö mitäään positiivista HP:n pelistä ja joukkueesta. Onko niitä hyviä asioita?

Tuossa juuri katselin sarjataulukoita. Ei mairittele HP:ta. Miehet ja naiset pelanneet 10 ottelua, näistä 1 voitto. Juoksuero murskaava. Onkohan HP:lla seurana resursseja kahteen Superpesis joukkueseen? Itse alan epäilemään, niinkuin jotkut toiset jo viime syksynä. Mietinnän paikka se on. Haminalaiset eivät tule katsomoihin, jos tappioputki jatkuu. Mieluummin sitten ykkössarja, jossa katsojaluvut saattaisivat olla jopa korkeammat kuin Superissa, näin ainakin tämän päivän tilastojen mukaan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös