Supervuoro Verkkolehti »

Fera Rauma 2019

Katsoja2

Pesäpallo ja seurat eivät tarvitse fanikameraa mihinkään. Se on vapaamatkustajia varten. Lopetuslistalle.

Mitä mahdat nyt sekoilla? Itse käyn katsomassa kaikki kotipelit, joihin vaan ehdin. Kauden aikana tulee aina pari peliä joihin ei paikalle pääse, miksi en kausikortin omistajana ja ruutu+ tilaajana saisi nauttia laadukkaasta fanikamerasta näiden osalta?
 
Viestejä
3,245
Mitä mahdat nyt sekoilla? Itse käyn katsomassa kaikki kotipelit, joihin vaan ehdin. Kauden aikana tulee aina pari peliä joihin ei paikalle pääse, miksi en kausikortin omistajana ja ruutu+ tilaajana saisi nauttia laadukkaasta fanikamerasta näiden osalta?

Totta kai saat, nyt kun se on olemassa! Mutta sitä tarkoitin, että lajin ja seurojen näkökulmasta fanikamera pitäisi lopettaa. Siitä ei ole kuin haittaa. Yhtään uutta maksavaa katsojaa ei tule sen johdosta ja osa entisistäkin jää kotisohvalle.
 
Viestejä
183
Tänään kävi paha virhe toisella jaksolla Lappeenrannan lyödessä kolmatta vuoroa, joko tuomarin tai kirjurin virheestä Pesä Ysit vaihtoivat vuoroa Harisen ajolähtöpalon jälkeen ja se oli vasta toinen. Kuuluttaja kuulutti ennen ajolähtöä kahta paloa ja tästä tuli kolmas. Ottelun pöytäkirja oli oikein merkittynä ja siellä yksi palo. Kuitenkin jostain syystä pöytäkirjaan vaihdettiin Emmi Simonen palaneeksi kolmoselle Hanna Järven lyönnillä vaikka lyönti meni kopiksi.
 

Troll

En ymmärrä, että Superin porukkaan mahtuu 3 hutia lyövä pelaaja.. Aina saa jännittää, että tuleeko yksi vai kaksi paloa. Käsittämätöntä!
 

Kempeleen kettu

Pesäpallo ja seurat eivät tarvitse fanikameraa mihinkään. Se on vapaamatkustajia varten. Lopetuslistalle.

Olen kyllä kanssasi täysin samaa mieltä. Seurat kyllä maksavat jotain perkeleen mediamaksua, mutta yhtään rahaa sieltä ei seuroille tule. Liitto vain rahapulassaan huorannut tämän Neloselle :(
 
Viestejä
208
Tänään kävi paha virhe toisella jaksolla Lappeenrannan lyödessä kolmatta vuoroa, joko tuomarin tai kirjurin virheestä Pesä Ysit vaihtoivat vuoroa Harisen ajolähtöpalon jälkeen ja se oli vasta toinen. Kuuluttaja kuulutti ennen ajolähtöä kahta paloa ja tästä tuli kolmas. Ottelun pöytäkirja oli oikein merkittynä ja siellä yksi palo. Kuitenkin jostain syystä pöytäkirjaan vaihdettiin Emmi Simonen palaneeksi kolmoselle Hanna Järven lyönnillä vaikka lyönti meni kopiksi.

Näköjään kuuluttajakin pystyy nykyään tekemään paloja vastustajalle. Paloja tosiaan oli vasta yksi, mutta kun kuuluttajan mielestä niitä oli kaksi niin sitten pelituomarikin uskoi ja kuunteli häntä ja kirjurin oli sitten pakko tunkea se haamupalo jonnekin. Hyvin erikoinen tapaus, ei tuollaista saisi tapahtua, ja hyvin erikoista että PesäYseistäkään kukaan ei huomannut tai ainakaan protestoinut asiaa. Kyseinen lyöntivuoro alkaa Ruudussa noin kohdasta 1:53:00.
 
Viestejä
285
Kyseinen lyöntivuoro alkaa Ruudussa noin kohdasta 1:53:00.
Mikäli joku vielä haluaa katsoa, niin päivityksenä, että noin ajassa 1.35.20 alkaa tällä hetkellä se sisävuoro. Ilmeisesti lyhennetty lähetystä jälkikäteen jostain kohdasta.
hyvin erikoista että PesäYseistäkään kukaan ei huomannut tai ainakaan protestoinut asiaa.
On todella erikoista kyllä. Sen verran lyhyt oli lyöntivuoro kuitenkin, että ei niitä paloja niin hankala luulisi olevan muistaa. Tietenkin, tuomareillahan viime kädessä vastuu on, mutta onhan tuo hämäävää, kun kuuluttaja kuuluttaa, mitä kuuluttaa.
 
Viestejä
3,478
No vaikka tänään sais Fera 4 paloon pelata joka vuoron, niin tuskin, tai valitettavasti varmasti ei yhtä peliä enempää Otanlahdes nähdä ennen kevättä 2019.

Toivottavasti olen väärässä, ja jos tästä edetään välieriin, juoksen Eurajoelta Raumoolle, alasti! 👍
 
Viestejä
285
valitettavasti varmasti ei yhtä peliä enempää Otanlahdes nähdä ennen kevättä 2019.
Pakko puuttua tuohon aikamääreeseen, kun se kerran nyt niin merkittävä oli tässä yhteydessä. Kevättä 2020 tarkoitat kenties, vai laittaako Virkiä Feran niin kovaan pyöritykseen, etteivät raumalaiset enää tiedä, mikä vuosi on kyseessä? :)
 
Viestejä
3,478
Hih juu, ei epäilystäkään etteikö laittaisi... 😁
Mutta että 2020 keväästä toki kysymys.
Tänään tiukkaa vääntöö viel illalla! 👍
 
Viestejä
3,478
No niin, kausi on tällä kertaa paketoitu. Tavallaan meni odotusten mukaan. Toki olis taas jatkossa mukava päästä pitemmälle....

Oikeestaan ainoo, mitä jäin kaipaamaan, niin Porin olis voinu voittaa edes kerran! :)

Kiitokset! Raum, Rome, Paris... (y)
 
Viestejä
147
Henkilökohtaisesti odotukset yllättävänkin positiivisen edelleskauden jälkeen olivat hitusen korkeammalla. Etenkin sijoitus runkosarjassa olisi saanut olla parempi. En nyt lähde suoraan suolaamaan tässä ketään, joten tyydyn vain luettelemaan pelaajat, joiden toivon jatkavan. En jaksa nyt tarkistaa, osalla saattaa sopimus ollakin. Loput sitten omista junnuista tai laadukkaita hakuja. Täytepelaajia ei kannata ulkopuolelta hankkia.

Karppanen - Edelleen loistava ykkönen.
Nukarinen - Hyvä ja tasainen vaihtaja. Etukenttäkin hoituu hyvin
Lehtinen - Eräs taitavimmista vaihtajista naisissa. Ehkä tasaisuutta hieman kaipaisi otteisiin.
Töyrylä - Naisten paras linko? Sisäpeli kehittyy jatkuvasti
Mäkelä - Touhukas ja hyvä linjassa. Sisäpelissä ajoittaisia väläytyksiä, voisi olla enemmänkin annettavaa.
Koski - Tasaisen hyvä ulkona. Sisällä hoitaa rajallisen roolinsa takuuvarmasti.
V. Tanhua - Kehittyy edelleen. Sisäpeli tökki pahasti, pudotuspeleissä kulki jo huomattavasti paremmin.
Kesti - Laadukas kotiuttaja. Loppukaudesta vähän tahti hiipui, mutta silti hyvä.

Sitten siihen Raumalla valitettavan tuuliseen pelinjohtajan pestiin... Jos saatavilla parempia, kannattaisi suosiolla vaihtaa. Ojala oli ajoittain niin pihalla kuin pelinjohtaja voi pelistä olla ja peluutti todella oudosti. Tilanteita ei saatu millään jatkettua ja luotua painetta vastustajille - paitsi ehkä Lappajärveä vastaan. Oli ensimmäinen vuosi, mutta todella paljon pitää muuttua, jos mielitään yhtään paremmin sijoittua.
 

Troll

Pelinjohtajan itsekin laittaisin ensimmäisenä vaihtoon..

Itse keskittyisin joukkueen kokoamisessa siihen, että pelaajilla olisi annettavaa sekä sisällä että ulkona.
Lehtinen on kova molemmissa!!!!
Tervonen saisi myös jatkaa
Nukarinen jatkoon
Kesti jatkoon
Antaisin mahdollisuuden myös Vilma Heinolalle. Kaksi peliä pelasi, toisessa teki kunnarin ja toisessa kotiutti👍
Töyrylä ehdottomasti myös jatkoon, se käsi vaan on👌🏻
Andreasenin laittaisin lukkariksi, polttaa lähes yksinään kaikki etenijät. Lisäksi varmin kentälle menijä etenijöistä, etenijänä rohkea👌🏻
Karo on poikkeus mun listassa mutta niin varma ulkokentällä, että jatkoon.
Siiran palauttaisin joukkueseen myös!

B:stä nostaisin superiin Pellonperän sekä Paunan. Kovia ovat molemmat!

Makuasioita näköjään nämä, sähäkkä peli on omaan makuun parasta! Ensi kautta odotellessa.
 

Daffi110

Mikä tää Siiran tapaus on, mihin hävisi kesken kauden. En itse ainakaan ole huomannut/löytänyt seuralta mitään tiedotetta loukkaantumisesta tai sopimuksen purusta. Yhtäkkiä vaan hävisi kokoonpanoista? Oli se tuohon materiaalin nyt sen tasoinen et ei mun mielestä ainakaan olis pois pitänyt laittaa. Jotenkin outo et sopimuspelaaja häipyy kokoonpanoista jälkiä jättämättä eikä seurakaan tiedoita mitään. Tai sit taas kerran vaan ite pöljä enkä oo huomannut annettua uutista asiasta?
 

Jokke

Siiralla polvivamma. Oli mainittuna jonkun pelin raportissa tai ennakossa. En nyt muista mutta jommassa kummassa oli maininta.


Mikä tää Siiran tapaus on, mihin hävisi kesken kauden. En itse ainakaan ole huomannut/löytänyt seuralta mitään tiedotetta loukkaantumisesta tai sopimuksen purusta. Yhtäkkiä vaan hävisi kokoonpanoista? Oli se tuohon materiaalin nyt sen tasoinen et ei mun mielestä ainakaan olis pois pitänyt laittaa. Jotenkin outo et sopimuspelaaja häipyy kokoonpanoista jälkiä jättämättä eikä seurakaan tiedoita mitään. Tai sit taas kerran vaan ite pöljä enkä oo huomannut annettua uutista asiasta?
 

Troll

Siiralla polvivamma. Oli mainittuna jonkun pelin raportissa tai ennakossa. En nyt muista mutta jommassa kummassa oli maininta.
Taisi olla ”polvivamma” tekosyy.. Meni kuulemma sukset ristiin pelijohdon kanssa..
 
Viestejä
3,478
Vaikee sanoo... Miten mun mielestä Siira oli sen "katoamisen" jälkeen vielä kerran tai pari rosterissa?

En jaksa nyt alkaa ettiä. Kausi kuitenki ohi, ja katellaan nyt miten jengi kasautuu... Paljon on jo soppareita, jotka mainittukin ketjun aiemmissa säkeissä.

PJ on ? Mut niinhän tuo on tuntunu vuosien varrella olevan... :)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös