Supervuoro Verkkolehti »

B nuorten sarjat 2024

Viestejä
36
Miten määrittelet että savusalolla paljon kovempi taso? Molemmat yhden itä-lännen edustajia, muistaakseni d-kilpasarja. Täysin erillaisia pelaajia molemmat.
Molemmista nuorista voi oikealla valmennuksella tulla täysipäiväisiä superpesis pelaajia, mutta Savusalossa on vuoden pesäpalloilija potentiaalia, jota ei Kurttilalta ainakaan toistaiseksi ole näkynyt. Kempeleessä myös valmennus on heikolla tasolla C ja B-junioreissa (Erno Hautamäki...), joten jos Kurttilasta halutaan hyödyllistä pelaajaa Kempeleen tulevaisuuteen pitäisi hänet saada parempaan valmennukseen mitä pikimmin...
 
Viestejä
75
Minulla on semmoinen tunne, että huomenna taitaa KeKi ottaa poikien superin kauden avaus voiton Nurmon kustannuksella. Pitää melkein jopa yrittää itsekkin päästä katsomaan peliä. Ainakin toinen jakso olisi mukava nähdä poikien pelaamista.
 
Viestejä
39
Minulla on semmoinen tunne, että huomenna taitaa KeKi ottaa poikien superin kauden avaus voiton Nurmon kustannuksella. Pitää melkein jopa yrittää itsekkin päästä katsomaan peliä. Ainakin toinen jakso olisi mukava nähdä poikien pelaamista.
Tulee varmasti tiukka ottelu. Nurmolla on useita kovia pelureita joukkueessa ja lisäksi lahjakkaita nuoria jotka muutaman vuoden päästä ovat kovia varmasti. Poissaolot tähän mennessä vieneet veronsa heidän pelistä. Toki Kempeleelläkin kovia pelaajia yhtä lailla joten varmasti tulinen kamppailu tulee, enkä yllättyisi vaikka molemmat saisivat pisteitä tänään
 
Viestejä
36
Tulee varmasti tiukka ottelu. Nurmolla on useita kovia pelureita joukkueessa ja lisäksi lahjakkaita nuoria jotka muutaman vuoden päästä ovat kovia varmasti. Poissaolot tähän mennessä vieneet veronsa heidän pelistä. Toki Kempeleelläkin kovia pelaajia yhtä lailla joten varmasti tulinen kamppailu tulee, enkä yllättyisi vaikka molemmat saisivat pisteitä tänään
Jos Nurmolla pelaa ykköspesis miehiä (Kujala, Teppo, Mäkelä), voi nurmo jopa voittaa ottelun, mutta jos he puuttuvat pitäisi Ernon opetuslasten pitää pisteet Sarkkirannassa...
 
Viestejä
38
Nimimerkkien henkilöllisyyden arvailu on kiellettyä.
Katsohan pelejä arvon herra. Mikäli sinulla on 23 kromosomiparia jokaisessa kehon solussasi, huomaat tasoeron.
Moikka Aatu!
Minulla on itsellä jo takataskussa varoitus (kyseenalaisesta syystä) joten haluan sanoa että niitä ei kyllä kukaan halua, ainakaan turhasta. ELi pidetään kromosomit ja muut ohutsuolet ihan vain omassa kehossa ja annetaas nääs kaikkien @Pekuloija eli spekuloida silleen rauhakseen. Mielenkiinton sarja ja kaikkee, eli rauhotutaas jatkossa.
 
Viestejä
34
Moikka Aatu!
Minulla on itsellä jo takataskussa varoitus (kyseenalaisesta syystä) joten haluan sanoa että niitä ei kyllä kukaan halua, ainakaan turhasta. ELi pidetään kromosomit ja muut ohutsuolet ihan vain omassa kehossa ja annetaas nääs kaikkien @Pekuloija eli spekuloida silleen rauhakseen. Mielenkiinton sarja ja kaikkee, eli rauhotutaas jatkossa.
Sinun varoitus oli ansaittu, olethan sinä järjestyssääntöjen rajoilla noin 24 tuntia päivästä. TOIVOTTAVASTI OPIT VAROITUKSESTA, jotta ylläpidon ei tarvitse puuttua sun toimintaan enää
 
Viestejä
38
No ole hyvä ja ota aivot käteen, ja katso vähän omia viestejäsi, typeriä kommenteja on nimeksi asti ja niitä tulee vaan lisää!
@Ylläpito onko tälläinen käytös asiallista? Kyseinen kaveri kiusaa näköjään minua. aktiivinen kirjoittaja olen ja haluan koko kesän olla. en ole mitään sääntörikkomuksia huomautuksen jälkeen tehnyt ja siitä pidän huolen. toisin kuin tämä kaapparikalle123?
 
Viestejä
34
@Ylläpito onko tälläinen käytös asiallista? Kyseinen kaveri kiusaa näköjään minua. aktiivinen kirjoittaja olen ja haluan koko kesän olla. en ole mitään sääntörikkomuksia huomautuksen jälkeen tehnyt ja siitä pidän huolen. toisin kuin tämä kaapparikalle123?

Sinun on parempi edes kirjoittaa nimeni OIKEIN, jos tälläisiä syytöksiä sinä keksit aivan tuulesta.
Minä en sinua halua kiusata, mutta kohta alan jos ei toiminta lopu
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,168
Koulun penkillä on varmaan tylsää tiistaipäivänä mutta...

@Muukkonen lähtee kahden viikon huilille. Nimimerkkien henkilöllisyyden arvuuttelu on kiellettyä.

Ja tämä ketju pysyy nyt hetken aikaa lukossa. Olemme tottuneet salibandyn puolella siihen, että juniorisarjoista ja -pelaajista keskustelu voi nopeasti muodostua ongelmalliseksi, kun alaikäiset siihen itse osallistuvat. Ja sitten lentää kaikki sisäpiiriläpät ja mukahuumori, kun ei ymmärretä tämän olevan erittäin julkinen foorumi.

Jos juniorisarjoista ja -pelaajista halutaan keskustelu pitää avoimena, on siihen syytä tulla järkeä - pian. Muussa tapauksessa ne keskustelut suljetaan kokonaan, kaikilta.
 
Viestejä
5
Saku Saloranta 19 Kärkkäriä 2 kunnaria ja oliko lyötyjä seittemän vaikka oli nurmoa vastaan ni on kyllä kova saavutus
 
Viestejä
1,597
Hieno saavutus Salorannalta. Heti perään pitää valitettavasti todeta, että taas tänä vuonna joukkueiden välillä on hirveät tasoerot ja hyvien joukkueiden parhaat lyöjät pääsevät tykittämään hirmulukemia.
 

LBC

Viestejä
3,787
Pitää kysyä täältä, kun B-poikien ketju on lukossa.
On muuten auki nyt, kuten huomasitkin. Sinänsä, samannäköinen tahti on Koplalla Poikien Ykköspesiksessäkin, tosin ottelut lienevät olleet lohkon heikoimpia vastaan.

Poikien Superissa Manse taitaa lopullisesti mitata Koplan mahikset. Kirihän otti voiton, jota ei pelattujen otteluiden valossa ihan odotettuna voi pitää, mutta voiton ottivat ja saatavat olla korkealla.
 
Viestejä
2,728
Eivätpä tuollaiset ottelut IPV:täkään kehitä. Ehkä olisi ollut järkevämpi mennä suosiolla divarin puolelle, vaikka PuMu toki puhtaasti kaatuikin. Todennäköisesti numerot olisivat olleet vähän siedettävämmät, jos Vesterinen ja Seppänen olisivat olleet mukana. Tänäänkin kokoonpanossa oli neljä 2009 syntynyttä pelaajaa.

Korjaus: onhan IPV toki siellä divarissakin suurelta osin samalla joukkueella.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
39
Hienoa että tämä keskustelu taas avattiin! Toinen hienoa asia oli KeKin ekat pisteet, ja vieläpä voitto! Joo, suuria tasoeroja on, mutta yksittäisissä peleissä voi onneksi tapahtua mitä vaan. Mutta kuka nyt olettaisikaan, että 18 joukkueen junnusarja olisi tasainen..
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös