Supervuoro Verkkolehti »

Alajärven Ankkurit 2023

Viestejä
418
Hieno joukkue, jossa tähtien loiste ei häikäise, mutta kaikki yksilöt yhteen laskettuna on sympaattinen ja sitkeä porukka.
Onnittelut Ankkureille! Nyt taistelemaan sarjapaikasta joka ei ole vielä varmaa.

AA on ehkä tähdetön joukkue, mutta nousevia tähtiä on kyllä ainakin muutama:
-lukkari Iivonen
-koppari T. Etula
-kärkimies Koivusalmi
Ja sitten jo kokeneet sarjajyrät Yli-Sissala ja Penninkangas.

Muutenkin joukkue on tasainen eikä siinä ole heikkoa lenkkiä kunhan kotiuttajajokerit pitävät lyöntinsä rajojen sisällä ja laittavat ulkokentän suorittamaan.
 
Viestejä
20
Näin se täytyy mennä! Paljon on pelissä,mutta joukkue ja me kannustajat hoidetaan homma kotiin! Sinikeltaiset jatkaa tarinaansa..
1693081721626.png
 
Viestejä
6
Kyllä hyvä jos AA pitää superin paikan, on paljon enemmän väkeä katsomos kuin Koskenkorvalla,Kossu
ei oo vetänyt väkeä katsomoihin.
 
Viestejä
26
Nyt sitten mitataan superin pohjan ja ykkösen kolmosen välinen ero. Joku kirjoitti aikaisemmin, että tasoero on suuri. Itse mietin, että voi olla mutta kumpaan suuntaan. AA sopii niin paljon enemmin vastustajaksi KaMalle, kuin Kossu olisi sopinut. Tänä vuonna superista tippuu kaksi ja ykkösestä nousee kaksi.
 
Viestejä
81
Nyt sitten mitataan superin pohjan ja ykkösen kolmosen välinen ero. Joku kirjoitti aikaisemmin, että tasoero on suuri. Itse mietin, että voi olla mutta kumpaan suuntaan. AA sopii niin paljon enemmin vastustajaksi KaMalle, kuin Kossu olisi sopinut. Tänä vuonna superista tippuu kaksi ja ykkösestä nousee kaksi.
Älä nyt naurettavia puhu. AA ei KaMalle häviä.
 
Viestejä
4,783
Nyt sitten mitataan superin pohjan ja ykkösen kolmosen välinen ero. Joku kirjoitti aikaisemmin, että tasoero on suuri. Itse mietin, että voi olla mutta kumpaan suuntaan. AA sopii niin paljon enemmin vastustajaksi KaMalle, kuin Kossu olisi sopinut. Tänä vuonna superista tippuu kaksi ja ykkösestä nousee kaksi.
Paljon pitää KaMan parantaa peliä HP sarjasta, että voittaa Ankkurit kolme kertaa.

Ankkurien joukkue on henkisesti todella vahva näissä kovissa peleissä. Viime kaudella HP kaatui 0-2 tilanteessa ja tällä kaudella Kossu 1-2 tilanteessa. Fanit äänekkäitä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös