Supervuoro Verkkolehti »

Alajärven Ankkurit 2023

Viestejä
4,790
Lähtikö vai laitettiinko lähtemään. Eikä sillä ole merkitystä kuka tai kenen syystä lähtee.
Kakkospelinjohtajan tehtävä on vain vaikein täytettävä. Toivottavasti seuraaja on valmiina ja tiedetään mitä tarvitaan. Vaihtoehtoja on todella vähän.
Tuskin on uutta kakkospelinjohtajaa tulossa. Joku pelaajista mailamiehenä. Jaatisen tahto.
 
Viestejä
87
Tuohan ei pidä paikkaansa että AA kulki voitosta voittoon viime kaudella ykkösessä. Voitti oikeat pelit, lähempänä totuutta.
 
Viestejä
1,263
Olisiko hyvä muistaa seuran tavoite kauteen. Omilla mennään ja putoaminen ei haittaa hankintoihin ei panosteta.
 
Viestejä
100
Vieläköhän Nevalla olisi mahdollisuutta ja intoa liittyä loppukaudeksi kakkospelinjohtajaksi?
Mielenkiintoista nähdä siirtyykö Ankkurit tässä omaehtoisesti Manse PP:n malliin kaarella vai onko tarkoitus hakea uutta kakkospelinjohtajaa.
 
Viestejä
30
Jotenkin minusta tuntuu että tällä muutoksella ei saada aikaan muutosta miehissä mutta voidaan saada aikaan negatiivinen muutos Nuorten joukkueessa.
Santeri on varmasti hyvä valmentaja ja pelinjohtaja mutta ei ole sellainen auktoriteetti joukkueelle jota porukka kaipaa. Nyt olisi tarvittu miestä joka lyö nyrkin pöytään ja sanoo mitä tehdään eikä niin että tekee mitä sanotaan.
Toivotaan että olen väärässä. Nahkapäätös.
 
Viestejä
218
Ilmeisesti on helppo laittaa kakkospelinjohtaja pois, varsinkin kun ei ole Alajärveltä ja ns.omasta piiristä. Epäilen että olisi saattanut tuoda jopa jotain uutta ajatusta touhuun, jos olisi annettu aikaa ja mahdollisuutta.
 
Viestejä
136
Kun en Ankkurien pelejä pahemmin ole seuraillut, niin onko Utanen puhdas kumurakotiuttaja vai löytyykö kotiutuksiin muutakin valikoimaa?
No koko viime ja tämän kauden hakannut samaa kumura lyöntiä enkä itse muista nähneeni mitään muuta lyöntiä. Ja varsinkaan tällä kaudella se kumura ei kyllä todellakaan ole tippunut väliin..
 
Viestejä
124
Onko tämä Kuosmasen ulkopelikielto taas niitä Jaatisen hömpötyksiä? En ainakaan itse löydä muuta syytä, miksi joukkueen parhaimpiin ulkopelaajiin kuuluva pelaaja jätettäisiin toistuvasti jokeripaitaan.
Mitähän peliä oot kattellut jos luokittelet Kuosmasen parhaisiin ulkopelaajiin🤔
Viime vuonna Ok tänä vuonna heikko kuten moni muukin. Noh riippuu tietty mihin verrataan.
 
Viestejä
31
Jotenkin minusta tuntuu että tällä muutoksella ei saada aikaan muutosta miehissä mutta voidaan saada aikaan negatiivinen muutos Nuorten joukkueessa.
Santeri on varmasti hyvä valmentaja ja pelinjohtaja mutta ei ole sellainen auktoriteetti joukkueelle jota porukka kaipaa. Nyt olisi tarvittu miestä joka lyö nyrkin pöytään ja sanoo mitä tehdään eikä niin että tekee mitä sanotaan.
Toivotaan että olen väärässä. Nahkapäätös.
Tässähän kannattaa murehtia hyvin pärjäävästä nuorten joukkueesta, kun miehet taistelevat tärkeästä sarjapaikasta… Lisäksi Särkinen on minun silmääni näyttänyt 2. pelinjohtajana paljon osaavammalta kuin ykkösenä
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös