Supervuoro Verkkolehti »

Alajärven Ankkurit 2023

Viestejä
107
Olen pitänyt Jaatista turhan vaatimattomana ja hiljaisena, joka päätyy tehtävään, jota kukan muu ei halua. On ehkä turhan aikaista alkaa repiä palttoota. Olen kuitenkin huomaamani Jaatisessa filosofin ja analyytikon. Melko pienen pitäjän ankkurit ovat painostaneet kunnan avustuksella talviharjoitteluolosuhteisiin ja juniorityöhön. Talviharjoittelussa on panostettu sääntöjen heikkoon kohtaan eli pomppupeliin. Jos urheilullinen joukkue saa koko talven hakata pomppua ruutuun, onhan se pakko näkyä kesällä. Lisäksi vielä täsmähankinta Iivonen. Syksyllä nämä pojat ovat jo niin kalliita, että käy Kiteet. Murhe pois, nautitaan kesästä.
 
Viestejä
124
Olen pitänyt Jaatista turhan vaatimattomana ja hiljaisena, joka päätyy tehtävään, jota kukan muu ei halua. On ehkä turhan aikaista alkaa repiä palttoota. Olen kuitenkin huomaamani Jaatisessa filosofin ja analyytikon. Melko pienen pitäjän ankkurit ovat painostaneet kunnan avustuksella talviharjoitteluolosuhteisiin ja juniorityöhön. Talviharjoittelussa on panostettu sääntöjen heikkoon kohtaan eli pomppupeliin. Jos urheilullinen joukkue saa koko talven hakata pomppua ruutuun, onhan se pakko näkyä kesällä. Lisäksi vielä täsmähankinta Iivonen. Syksyllä nämä pojat ovat jo niin kalliita, että käy Kiteet. Murhe pois, nautitaan kesästä.
Jos vähän etti niin löytyi 10 pelaajaa kenellä 2 vuoden sopimus joten ei siitä kovin moni karkaa mihinkään ja tähän kuuluu myös Iivonen 2+1 sopparilla.
Etula ”kärkipäästä” ainoa kenellä näyttäis olevan 1+1 sekä Ihamäet samoin.
 
Viestejä
39
Lassila ja Peltokangas Apv:hen kaksoisedutuksella.
Nyt kun näyttää siltä, että ns. juoksijoilla on pientä vaivaa, niin Peltokangas kehiin etenemään ja Pennari jokeriksi vaihtamaan, etenemään ja jopa kotiuttamaan. Eli minun mielestä jokerikolmikko olisi Penninkangas, Alanen ja Ihamäki. Ja jos ei toimi, niin palataan sitten vanhaan.
 
Viestejä
66
Nyt kun näyttää siltä, että ns. juoksijoilla on pientä vaivaa, niin Peltokangas kehiin etenemään ja Pennari jokeriksi vaihtamaan, etenemään ja jopa kotiuttamaan. Eli minun mielestä jokerikolmikko olisi Penninkangas, Alanen ja Ihamäki. Ja jos ei toimi, niin palataan sitten vanhaan.
Juuri näin pitäisi tehdä. Peltokangas on tulevaisuuden "kova" pelimies jolle pitäisi antaa nyt aikaa nimenomaan Superissa.
 
Viestejä
31
Nyt kun näyttää siltä, että ns. juoksijoilla on pientä vaivaa, niin Peltokangas kehiin etenemään ja Pennari jokeriksi vaihtamaan, etenemään ja jopa kotiuttamaan. Eli minun mielestä jokerikolmikko olisi Penninkangas, Alanen ja Ihamäki. Ja jos ei toimi, niin palataan sitten vanhaan.
Kellä muka on vaivaa?
 
Viestejä
29
Ilmeisesti säästellään kylmän sään takia. Harmin paikka, tahko olisi kyllä ollut haastettavissa parhaalla kokoonpanolla pelatessa.
Ei varmasti ole kyse säästelemisestä, jos ei ole pelikunnossa, ei pelaa. Ei se Iivariselle ja Keltikankaalle mitään uutta ole. Luulisin Alasen kuitenkin olevan laudalla tänään, jotta tulee veljesten taisto kotipesässä.
 
Viestejä
136
IMG_20230518_120546.jpg
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös