Supervuoro Verkkolehti »

Alajärven Ankkurit 2018

Pesispulla

Vs: Alajärven Ankkurit 2018

Samaa mieltä. Kallen kirjoitus on katkeruudessa kirjoitettua sontaa.
 

Riksa

Vs: Alajärven Ankkurit 2018

Kalle on asian ytimessä! Itsekin olen kuullut monelta suunnalta, että takavuosilta olevia korvauksia on vieläkin maksamatta. Jotkut ovat jopa ihmetelleet, miksi takavuosien ankkuripelaaja mainostaa ankkurien tienvarsimainoksessa, vaikka asuu muualla???kuuleman mukaan näin hyvitetään vanhoja piiitkään viivähtäneitä pelaajakorvauksia. Toki nykyään voi olla terveemmällä pohjalla tuo talous, mutta selittänee taloudesta jotain ettei paluumuuttajia saada ankkurinuttuun poislukien Orava jonka palkan maksaakin muutamat yritykset. Väkimääristä olen Kallen kannsa samoilla linjoilla. Ainakin kahden kertoimella laitetaan yleisömäärät.
 

puskajussi

Vs: Alajärven Ankkurit 2018

Riksa sanoi:
Kalle on asian ytimessä! Itsekin olen kuullut monelta suunnalta, että takavuosilta olevia korvauksia on vieläkin maksamatta. Jotkut ovat jopa ihmetelleet, miksi takavuosien ankkuripelaaja mainostaa ankkurien tienvarsimainoksessa, vaikka asuu muualla???kuuleman mukaan näin hyvitetään vanhoja piiitkään viivähtäneitä pelaajakorvauksia. Toki nykyään voi olla terveemmällä pohjalla tuo talous, mutta selittänee taloudesta jotain ettei paluumuuttajia saada ankkurinuttuun poislukien Orava jonka palkan maksaakin muutamat yritykset. Väkimääristä olen Kallen kannsa samoilla linjoilla. Ainakin kahden kertoimella laitetaan yleisömäärät.

Kuulemma ja kuulemma... Itse olen kuullut, että Vimpelissäkin on Alko. Tiedä sitten pitääkö paikkansa, mutta näin olen kuullut monelta suunnalta.
 

Juu

Vs: Alajärven Ankkurit 2018

Pitäis pitäis. Vimpelissäkin olla viinakauppa. Vanha alajärveläinen sanonta ;D
Mutta on tää hauskaa, kun kaikki katkeroituneet kömpii esiin, kun Ankkureilla homma toimii. Tosin kesähän se vasta näyttää...
 

Kalle vai Riksa

Vs: Alajärven Ankkurit 2018

Kiinnostava sattuma, että Riksalla on Kallen kanssa sekä samat mielipiteet että kirjoitusvirheet.
 

Tapio Koo

Vs: Alajärven Ankkurit 2018

Muistan kaukaiselta 80-luvulta ajan, jolloin terve järki ei oikein pelannut. Kitrolla laitettiin oma portti yleisölle, jolla oli vapaalippu, tuomarit, lehdistö, juniorit ym. Itsekin kävelin parina kesänä tuomarilipulla vaikka vihelsin vain muutaman ottelun E-Suomessa. Silloin sai myös ostaa OP:n jäsenenä edullisia sarjalippuja, joita minäkin ostin. Meidätkin pantiin mukamas ilmaisluukulle jonottamaan. Arvatkaapas millaista pahaa verta se synnytti, kun ilmaisjono oli pidempi kuin maksavien. Nykyään eläkeläisenä tuen mielelläni maksavana katsojana seuroja.
 

expeli

Vs: Alajärven Ankkurit 2018

Yhäkö AA:lla on käytännössä tulevissa pelaajasoppareissa maksusitoumus?
 

Ikävätyyli

Vs: Alajärven Ankkurit 2018

Ankkurit ja Upv on maineensa ansainneet jo menneinä vuosikymmeninä, sovitut jäänyt hoitamatta.
 

Pelimies

Vs: Alajärven Ankkurit 2018

Kaikki oon saanu, mitä on sovittu! Turha jauhaa paskaa!
 
Viestejä
273
Vs: Alajärven Ankkurit 2018

Mikähän noiden nuorten pelaajien tulevaisuus on, Särkinen (-96), Penninkangas (-96), Haukkala (-97) ja Keltikangas.

Keltikangas oli b-juniori ikäinen, joten hänen suhteen jatkoa on luvassa, mutta entäs nuo muut?
 

Polttis

Vs: Alajärven Ankkurit 2018

Paskapuheet sikseen. Ankkureiden raha-asiat ovat suhteellisen hyvällä mallilla ja palkka saatavat on saanut kaikki pelaajat. Ensi viikolla lisää sopimus uutisia.
 

vaikeneminen kultaa

Vs: Alajärven Ankkurit 2018

*Ankkureiden raha-asiat ovat suhteellisen hyvällä mallilla * ---- jos tuollaista juttua puolustellaan niin epäillä saattaa jotta asia ei ehkä lähes ole noin yksiselitteinen.
Jo itse asian esilletuonti on virhe sillä se antaa negatiivisen kuvan seurasta.
Taustat tietäen.
 

Polttis

Vs: Alajärven Ankkurit 2018

vaikeneminen kultaa sanoi:
*Ankkureiden raha-asiat ovat suhteellisen hyvällä mallilla * ---- jos tuollaista juttua puolustellaan niin epäillä saattaa jotta asia ei ehkä lähes ole noin yksiselitteinen.
Jo itse asian esilletuonti on virhe sillä se antaa negatiivisen kuvan seurasta.
Taustat tietäen.
Mä en mitään puolustele vaan sanoin että raha-asiat on suhteellisen hyvällä mallilla ja mikä on täysi totuus. En ala sen enempää selittelemään. Ei me muuten oltais lähdetty markkinoilta hankkimaan pelaajia jos talous olisi ihan kuralla. Ensi kaudelle on asetettu pikkuisen isompi budjetti pelaajiin ja näillä mennään.
 

Polttikselle

Vs: Alajärven Ankkurit 2018

Erään pelaajan läheiseltä kuultuna palkkioita on maksamatta lähes 5 numeroinen summa yhdelle pelaajalle. Suhteellisen hyvällä mallilla jopa joo.
 

Takatukka_

Vs: Alajärven Ankkurit 2018

Polttikselle sanoi:
Erään pelaajan läheiseltä kuultuna palkkioita on maksamatta lähes 5 numeroinen summa yhdelle pelaajalle. Suhteellisen hyvällä mallilla jopa joo.

Ihanko tosi? Pystytkö nimeämään ko. pelaajan tai miltä kaudelta palkkiot ovat saamatta? Aika irralliselta tuubanjauhamiselta väittämäsi tuntuu. Ja jos totta sattuisi olemaan, niin olisi kyllä ihan mukava tietää miksi palkkiot ovat jääneet maksamatta. Kai tämäkin tieto sinulle on tältä "läheiseltä" tullut?
 
Viestejä
201
Vs: Alajärven Ankkurit 2018

En tunne asiaa, mutta olen sitä mieltä, että tällaiset puskista huutelut maksamattomista pelaajamaksuista tms. saisivat riittää.

Ihan maalaisjärkikin sen sanoo, että jos jollakin muka on asiasta jotakin faktatietoa, niin tottahan toki hän sen uskaltaa omalla nimellään kertoa.

Jos joltakin pelaajalta on jäänyt hänelle kuuluva korvaus saamatta, niin ilman muuta hän omansa perii eikä tyydy vain jossakin internetin palstoilla katkerana kirjoittelemaan tai levittelemään moisia huhuja "kavereilleen". Työmies on palkkansa ansainnut. Jos ei palkkaa tule, tuskin on töitäkään tehty.

Minä ainakin kuittaan tässä vaiheessa tällaiset puskahuutelut täysin puhtaasti Ankkureiden selkään puukottamiseksi ja ehkä kateellisten panetteluksi. On varmasti aika monia tahoja, joiden mielestä ei ole hyvä asia, jos Ankkurit jossakin vaiheessa nousee uhkaamaan nykyisiä kärkijoukkueita tai edes keskitason joukkueita.

Ilmiselvästi Ankkurit on tällä hetkellä saamassa melkoista nostetta ja epäilemättä sarjasijoituksetkin tulevat nousemaan melkoisesti siitä, mihin on totuttu. Lajin harjoitteluolosuhteetkin Alajärvellä tulevat paranemaan valtavasti jo hyvinkin lyhyen ajan sisällä. Kyllä tänne tunkua alkaa pelaajavirrassakin olemaan.
 

Pot-pot-pot-potkut sain..

Vs: Alajärven Ankkurit 2018

Polttikselle sanoi:
Erään pelaajan läheiseltä kuultuna palkkioita on maksamatta lähes 5 numeroinen summa yhdelle pelaajalle. Suhteellisen hyvällä mallilla jopa joo.
Jos potkut saa omaa hölmöyttään, yleensä palkanmaksu katkeaa..
 

Pesispulla

Vs: Alajärven Ankkurit 2018

Polttikselle sanoi:
Erään pelaajan läheiseltä kuultuna palkkioita on maksamatta lähes 5 numeroinen summa yhdelle pelaajalle. Suhteellisen hyvällä mallilla jopa joo.
Tällaisistä tyhjänpäiväisistä kirjoitelmista ei kenenkään kannata provosoitua. Pelko ja tieto ankkurien vahvistumisesta ensi kaudelle saa aikaan tällaista kateuden muotoa.
 

ankkuli

Vs: Alajärven Ankkurit 2018

Ainut pelkoa aiheuttava asia on se jotta ollaanko jälleen 2018 syksyllä kauden päätyttyä kolmen viimeisen sakissa pohjalla!
 
Viestejä
485
Vs: Alajärven Ankkurit 2018

Pari juniorihelmeä liittynyt sopimuspelaajiin.

Sopimustilanne;

Aki Orava 2019
Sami Mikkolanaho 2019
Ville Väliaho 2018
Viljo Sillanpää 2018
Nestori Yli-Sissala 2018 + optio 2019
Antti Pukkinen 2018
Rami Mäkinen 2018
Valtteri Kleemola 2018 + optio 2019
Henri Heikkinen 2018 + optio 2019
Sasu Iivarinen 2018
Elmeri Koivusalmi 2019
Ville Keltikangas 2018+ optio 2019

pj. Ismo Ankkuri 2018
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös