Supervuoro Verkkolehti »

Superpesis 2013

Viestejä
964
Vs: Superpesis 2013

Tais olla Pattun eväät todellakin syöty? 12-0 ja 5-0, en nähny mitään muuta ku txt-tv:sta nyt tuloksen, mutta kyllähän nuo aika tylyt lukemat on....

Onnea Vedolle! Nollalla juoksulla ei kyllä horjuteta ees Nerkoon nuorisoseuraa, eli siinä mielessä oikea porukka eteni finaaleihin. Kovat on väännöt, harmi vaan kun molemmat kentät on täältä päin katottuna niin helevetin pitkällä, ettei taida päästä paikan päälle fiilisteleen. Ehkä meinattiin päiväretki Vimpeliin, mutta katotaan nyt, osuuko sinne lauantai-pelejä yhtään?

Mäkelä näytti lyöneen 5, Rantalahti 3, Kanala ja Rinta-aho kunnarit mieheen, kun taas sunnuntain lyöntihahmo Puputti toi "vain" 3 juoksua. Tuohan kertoo vaan rosterin leveydestä. Eiks näistä ole aika hyvä lähtee finaaliin? Vai mitä Vedon miehet / naiset? Toki vastus kovenee pari astetta tai kymmenen... ;)

4pro näyttää jopa typerän ratapyöräilyn uusintojen sijaan vissiin kaikki finaalipelit? Uskomatonta venymistä....

Niin ja ronssipelihän jo lauantaina JoMa-Pattu. Sunnuntaina näemmä toinen ronssipeli ja eka finaali.

Suosikit mulle idän puolelta ronssissa ehottomasti JoMa! Toivottavasti onnistais, ni saatas työmaallakin mitalikahvit ;D
Finaaleissa tavallaan toki jo toivon, että mestari vaihtuis, sitten tavallaan idän puolella... Noh, toivotaan ainaki tiukkaa vääntöä! :)
 

Petu

Vs: Superpesis 2013

Kyllä vimpeli lopulta osoitti kuuluvansa finaaleihin! Vakuuttava ja näin Jymyn fanina jopa hieman pelottavan kova esitys!
Toisaalta lopussa Patu oli luvattoman saamaton ja nyt vastus todella kovenee!

Tänä vuonna finaalit eivät ainakaan katkea puhtaalla pelillä kummallekkaan, siitä olen varma!
 
Viestejä
50
Vs: Superpesis 2013

Kyllä se nyt vaikuttais vähän siltä että finaaleista tulee todella hienoja otteluita ja ennenkaikkea tasaisia :) yhtään ei osaa sanoa kumpi homman kääntää mutta Vetoon uskotaan!!
 
Viestejä
964
Vs: Superpesis 2013

Ojanperä sairaslomalle lokakuun puoliväliin saakka. Lääkärin mukaan osallistuminen loppupeleiehin olisi terveydellinen riski :(

Sen enempää ei ole tarkennettu sairauden syytä, mutta tuo kuulostaa pitkälle sydän- ja/tai verenpaineperäiselle oireille? Tai stressiperäisille esim. vatsahaava? Tuskinpa nilkan venähdys pelinjohtamista estäis... Mutta eihän tuo meille ulkopuolisille sinänsä kuulu. Erittäin huono juttu kuitenkin, ihan vilpittömästi, tälläistä ei kelleen soisi.

PJ:na jatkaa nyt Jussi Järvinen. Mulle ei sano mitään, mutta txt-tv:n ja Superin uutisissa kerrottiin, että ollu mukana valmennustiimissä hela kauden. Ei muuta kuin tsemppiä ja pikaista toipumista!
 
Viestejä
964
Vs: Superpesis 2013

TV-auki, hyvät kahvit ja vinaali käyntiin! Hieno sää näyttää olevan Hiukalla, tääl sataa vettä.... Maamme-laulu oli juhlava.
Alku jännittynyttä, Mini ihan jäässä, Jymylle tää kääntyy viel.... Laitoin vedotki Jymylle, Itä! :D

vaan perkeles, 0-3, 3A, noo moneyline kestää tän, ja Jymykin. Ekalla jaksolla oikeestaan ole suurta merkitystä näissä....
Miniki onnistu kolmannella yrittämällä! Kovaa vääntöä!
 
Viestejä
11,821
Vs: Superpesis 2013

Palokärki sanoi:
PJ:na jatkaa nyt Jussi Järvinen. Mulle ei sano mitään, mutta txt-tv:n ja Superin uutisissa kerrottiin, että ollu mukana valmennustiimissä hela kauden. Ei muuta kuin tsemppiä ja pikaista toipumista!

Mun käsittääkseni sama Järvinen joka on ollut naisten vuoden pelinjohtaja joskus 2000-luvun taitteessa ja olikos se nyt sitten Virkiän pj:na. Sitten sen jälkeen siirtyi Mailajussien superin pj:ksi ja oli pitkään Nurmossa. Olisiko Nurmosta tullut sitten Vimpelin organisaatioon mukaan? Äkkiseltään arvaisin että melko perus-pohjalainen :) Voin olla väärissäkin.

Ojanperälle toivon pikaista täydelistä toipumista mistä sitten onkaan kysymys.
 
Viestejä
964
Vs: Superpesis 2013

Sotkamo tuli tokaan jaksoon aika draivilla! 6-1 ekassa vuoroparissa, tää on sitte superin oottelua... Puputti nukkuu seisaallaan, ja Minikin hukassa, tuoltako ne superin tarvittavat tulee?

ja jep, varmaan tuo on sama pohjalaanen Järvinen, ainakin haastattalussa veti pohojalaasta murretta..... :D
 
Viestejä
964
Vs: Superpesis 2013

Jymylle supervuoro Komulaisen vastustamattomalla lyönnillä! 1-0 voitot, ja Jymy oli eittämättä parempi.
Komulainen oli tän ottelun hahmo, Kohonen vs Huuskonen 6-0, vaikkei Kohonenkaan yltynyt kuin arkisiin suorituksiin....

Yksittäisiä pelejä, mut jos nyt tarttis laittaa satku mestarin puolesta vetoa, niin Jymylle! On muuten loppupeleissä hieno tuo Hartikaisen pomppu, lähes 100% onnistu vaihdot tänäänkin.

Ens la sitte Saarella, tv-seurantaa, ellei jopa pisto paikan päälle?
 
Viestejä
964
Vs: Superpesis 2013

Onnea JoMa, ronssia 2014! Mitalit itä - länsi 2-1 :D

Saas nähä tuleeko töissä ronssikahveet? ;)
 

Petu

Vs: Superpesis 2013

Sanoisin että uskoaton peli-ilmeen muutos ellei sitä olisi tehnyt Jymy!
Koko pelin ajan sotkamo hallitsi ja tosiasia on, että lauantaina vimpeli on jo pakkovoiton edessä!

Henkisesti eritääin iso voitto Jymylle jajännä nähdä kuinka Vive toipuu...
 
Viestejä
964
Vs: Superpesis 2013

Jep! Ainoo miinus Hiukan yleisölle, kun palauttivat harhaheiton kentälle.... :( Epäurheilijamaista, vaikkakaan siihen ei nyt mitään ratkennut, ja tuomarihan tuomitsi siitä juoksun Vedolle. Tilanne sillon 8-2....

Lauantaina edelleen harkinnassa jos lähtis haisteleen finaali-tunnelmaa... Siitä onkin jo muutama vuosi, kun viimeks ollu, KPL-Veto oli se finaali :)
 
Viestejä
11,821
Vs: Superpesis 2013

No siitä harhaheitostahan olisi syntynyt yksi juoksu jokatapauksessa palautti joku pallon katsomosta tai ei. Vatulointihan käytiin siitä, että pitäskö antaa toinen ja syntyikö kolmoselle palo vai ei. Tuomarit päätyivät sitten yhteen juoksuun ja takapesät täyteetn. Puputtihan löi sitten heti tilanteen jälkeisellä ekalla kyönnillä 1+2 joten sinällään Vimpelin kannalta se ja sama - kunhan ei vaan syntynyt paloa kolmoselle.

Noita jemmattuja pallojahan ovat kentät täynnä. Haminassa oli 70-luvulla Elsan mansikkapenkeissä legendan mukaan useita palloja kolmospuolen läpäreitä varten, Imatran Linnalassa jostainsyytä redsit löytävät/löysivät pallon nopeasti ruusupuskista, jotenkin Kouvolassa koplalaiset juoksevat aina samaan kohtaan niitä pensaita kentän takana yhtään riippumatta mihin lyönnit menneet jne jne.

Totta ja tarua, mistäs noita tietää. Sen tiedän varmasti, että itse hukkasin junnuna Elsan pihaan läpärinä lyödyn pallon, ei vaan löytynyt ja peliä jatkettiin toisella pallolla. Niitä tummanpunaisia, oliko ne nyt B-junnujen palloja?

Tuomarithan merkkaavat pallon mutat merkki voi kulua pois. Pallot pitäs leimata niinkuin golfpallot ...

lajin ominaisuuksia vai omituisuuksia?
 
Viestejä
964
Vs: Superpesis 2013

juu, ohan noita, ihmeellisyyksiä.... Nykyään toki vähemmän, ku mainokset on 10 ja 11 ulkopelaaja.... ;)

On noista varmasti osa tottakin, suurin osa ehkä legendaa kuitenkin? Kyllä noita samoja juttuja olen kuullut näiltä huru-ukoilta. Parhaat tarinat eittämättä on tullu Taulasalon Pekan suusta, tosin niistä ainakin voi jättää 70% pois taruna... ;D
 
Viestejä
11,821
Vs: Superpesis 2013

Pekalla on kyllä oikeasti tiedossa pelottavat määrät faktaakin. Pirukaan ei vaan tiedä kertooko se niitä vai omiaan :)
 
Viestejä
964
Vs: Superpesis 2013

Kyllä! Mun mielestä Pekka on hiton mainio persoona! Eilenkin 74-v stara hiljensi 40-päisen lohilauman yksin! Aikaa kului n. 10 min... ;D
 
Viestejä
1,812
Vs: Superpesis 2013

Palokärki sanoi:
Jep! Ainoo miinus Hiukan yleisölle, kun palauttivat harhaheiton kentälle.... :( Epäurheilijamaista, vaikkakaan siihen ei nyt mitään ratkennut, ja tuomarihan tuomitsi siitä juoksun Vedolle. Tilanne sillon 8-2....

Jokainen jolle pallo on pomppaamassa munille katsomon puolella, normaali reaktio on tehdä "torjunta". Näin tässäkin tapauksessa. Ihan tahaton refleksin omainen reagointi.
 
Viestejä
964
Vs: Superpesis 2013

Jep, jep. Mutta nyt on paljon kohua noussut tuosta Ojanperän sairaslomasta? Onko se sairasloma?? Kun nyt on kuullu kaikenlaista huhua. Kuulemma pelaajat on hyllyttäny Ojanperän? Siis ristiriitoja jengin sisällä yms yms. Sitten villein huhu on, että Ojanperä ja Isoketo olivat tulleet finaaliennakkoon viinalle haisten, tästä seurauksena hyllytys? ja HUOM! kun täällä on aina tulkittu ja käsitetty kirjoituksia väärin ja miten sattuu, NIIN KOROSTAN ETTÄ NÄMÄ OVAT HUHUJA, joita olen kuullut ja nähnyt kirjoitettavan!! EI SIIS MUN MIELIPITEITÄ TAI MUN ns. TIETOA!! Perkele....

Eli mitä sanoo muut? Ja lähinnä Vedon porukat?

Toisaalta, jos olisi sairasloma, ja siihen olisi mikä tahansa syy, miks ei Veto voisi sellaista tiedottaa ihan virallisella tiedotteella? Näin säilyttäisiin tältä huhumyrskyltä ja muulta. Sais jengikin paremmin rauhan keskittyä finaaleihin! Ja jos on muu syy kuin sairasloma, aika rutaalia leikkiä ees tollasilla sairausjutuilla...?
 
Viestejä
964
Vs: Superpesis 2013

Tossa mm. yks versio tästä jutusta

http://www.hs.fi/urheilu/Kohupotkut+kliimaksin+kynnyksell%C3%A4/a1378010494626

ja kun oikeen tarkkaan ajattelee, niin kyllähän tässä on palaneen käryä.....
 
Viestejä
50
Vs: Superpesis 2013

Kyllä minä ainakin luulen että se ihan sairasloma on! Eihän sitä tiedä mutta näin oletan! Lauantaina taitaa mennä saaressakin 4000 rikki yleisössä? Pieniä viilauksia peliin niin hyvä siitä viellä tulee!!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös