Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut kaudelle 2013

Viestejä
964
Vs: Siirtohuhut kaudelle 2013

Hei poijjaat, ei muuta, mutta jotenki mua aina särähtää korvaan nää kuvaukset Vallusta ja muistakin, "vanhana, iäkkäänä, ikäloppuna" :-\

Se on VASTA 32-vuotias!!!! :mad: Oikeesti, ei ole vanha, vaikka vanhempi kuin 23-vuotias tietty, mutta ei lainkaan missään suhteessa liian vanha!!!!

Itte kun olen Valluakin vanhempi, ajatelkaas, ja elän kuitenkin vielä! Olen työelämässä, perusterve, ja pelaan vielä pesäpalloakin alasarjatasolla! Miten tämä voi olla mahdollista ylipäätään? Olen itteki ymmälläni??? ;) No toki, ohan mulla polvet vihotellu, mutta nopeempi kuin monet 25-v vielä ;D

Tässäpä teille pähkinä: Tampereen Pyrinnön Damon Williams, parhaita pistemiehiä Pyrinnössä, ja koko korisliigassa, on 39-v!!! Muumio!! Ja Simo Eerikäinenkin iski tilastokärkilukemia vielä toinen jalka haudassa..... C´mon naperot nyt hei! ;)

Sorry, ohitin varsinaisen aiheen, mutta kait tää otti ikälopun eläkeläisvaarin itsetunnon päälle.....

Ps. no joo, kyllä mäkin ymmärrän ton, mustakin tuntu sillon joskus ku itte olin 17-v, niin nää 22-v "isot pojat" tosi vanhoille...... :)
 
Viestejä
1,328
Vs: Siirtohuhut kaudelle 2013

Pyöreän kirkon poika sanoi:
Masce sanoi:
Tämä oli Ojanperän toivomus. Vanha luottopelaaja ratkaisupeleihin. Mutta varmasti juuri noista mainitsemistasi syistä Vallu valitsi KoU:n. Siellä mahdollisuudet päästä pelaamaan selvästi isommassa roolissa.

Ihanko oikeasti? Mihin ihmeeseen se Vedossa olisi laitettu? En kyllä tähän usko millään!

Käsittääkseni siitä syystä, ettei finaaleista tule viime vuoden toisintoa, jossa Vimpelillä taisi olla yksi täysin ehjä kaveri. Vallu olisi tuonut laajuutta ja kokemusta rinkiin, sekä olisi pystynyt tarvittaessa ratkomaankin otteluita. Kuten sanoin, sopimus olisi alkanut vasta juhannustauosta, joten ei hän olisi ollut täydessä iskussakaan kuin vasta Play-Offseissa, joihin Ojanperä mitä ilmeisimmin oli hänelle jonkinlaista roolia miettinyt.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös