Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2024

Viestejä
2,565
Selittäisiköhän tätä jakautumista se, että pelaajat asuvat kyseisellä paikkakunnalla, jolloin seuranvaihto kauemmas on haastavampaa.
Varmaan näin. Kyllähän silloinkin yleensä joutuu muuttamaan, mutta ei kovin kauas. Jos olen kartalla, niin Ruuska on lähtöisin Halsualta ja muutti Tampereelle, Lieto Seinäjoelta (?) ja muuttaa Tampereelle.
 
Viestejä
2,565
Mutta jos vielä spekuloidaan tämän itä-länsi akselin ylittämisen vaikeudella, niin miten mahtaa käydä huhuillusta Aapon siirrosta Sotkamosta Mansen seuraavaksi lukkariksi kaudelle 2025? Aapo joutuisi opettelemaan uuden murteen.
 
Viestejä
809
Väärin , Korhosen Niko rakennuttanut juuri uuden omakotitalon rantatontille Vuokatissa eli se siitä !
Ei se poista sitä että Korhoset osti joensuusta mökin ja vaimo ja lapset muutti jo tänne. Korhonen voi rakentaa vaikka sata taloa miusta nähden vuokatin rantatontille
 
Viestejä
282
Ei se poista sitä että Korhoset osti joensuusta mökin ja vaimo ja lapset muutti jo tänne. Korhonen voi rakentaa vaikka sata taloa miusta nähden vuokatin rantatontille
Minkä alan miehiä N Korhonen siviilissä? Aika paljon urheilumiehiä saanut uran jälkeen hyviä pestejä Joensuussa, näin olen ymmärtänyt.

Taitaa Nikolla olla jo pitoa hyvin lompakossa jos kerran kahta taloa painaa kerralla, vai pistikö hankkeet alulle vasta joma-sopimuksen jälkeen.
 
Viestejä
1,822
Minkä alan miehiä N Korhonen siviilissä? Aika paljon urheilumiehiä saanut uran jälkeen hyviä pestejä Joensuussa, näin olen ymmärtänyt.

Taitaa Nikolla olla jo pitoa hyvin lompakossa jos kerran kahta taloa painaa kerralla, vai pistikö hankkeet alulle vasta joma-sopimuksen jälkeen.
Taitaa opiskella fysioterapeutiksi.
 
Viestejä
2,565
Mielenkiintoinen kommentti Toni Laaksolta Karjalaisessa:

"Ensi vuonnakin omat pelit jatkuvat. Myöhemmin selviää millä suunnalla."

Tällä kaudella 9 pelissä 0+7 ja kärkkäriprosentti 62 %. Siitä vaan rahatukkua heiluttelemaan.
 
Viestejä
1,539
Minkä alan miehiä N Korhonen siviilissä? Aika paljon urheilumiehiä saanut uran jälkeen hyviä pestejä Joensuussa, näin olen ymmärtänyt.

Taitaa Nikolla olla jo pitoa hyvin lompakossa jos kerran kahta taloa painaa kerralla, vai pistikö hankkeet alulle vasta joma-sopimuksen jälkeen.
Ootellaan nyt sarjan päättymistä ja kattellaan sopimuksien ylänurkkasta seuran nimi.
 
Viestejä
474
Jos tämä toteutuu niin todella outo siirto, ei kyllä yhtään jymymäinen. Tokihan kävihän siellä toinenkin imatralainen Tono laaksokin pyörähtämässä mutta se siirto oli jollakin tapaa selitettävissä tämä ei!
Ei ole Jymyllä tarvetta vaihtajajokerille, vaikka Niko Korhosen lähtö tekeekin jonkinlaisen aukon. Silti vaihtajia ja etenijöitä riittää.
 
Viestejä
451
Ei se voi olla totta, että Lattu menisi Sotkamoon. Siellä on jo nyt kovempia kavereita siihenkin rooliin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös